| maalgruppe_id |
Dum (ikke-databærende) nøgle. |
| index_garanti_id |
Selvrefererende relation, der viser hvilken en af de målgrupper som der garanteres indeks på, som den aktuelle målgruppe skal hænges op på. Denne relation angiver sammenhængen i 1998. |
| index_garanti_99_id |
Samme som relationen index_garanti_id, men bare for 1999. |
| kortnavn |
Kortnavn på den enkelte målgruppe. |
| beskrivelse |
Beskrivelse af den enkelte målgruppe. |
| grp_ind |
Markering af den målgruppe som er GRP (dvs. 12 år +). |
| aktiv_TV2_ind |
Om målgruppen udbyddes på TV2. |
| aktiv_Zulu_ind |
Om målgruppen udbyddes på Zulu. |
| aktiv_online_ind |
Om målgruppen må ses i online systemet |
| saerplac_gevinst |
En procentsats som analysen indtaster og bruger. Bruges ikke til noget i Buster. |
| index_garanteres_ind |
Markering af, at målgruppen index-garanteres. |
| garanti_primetime_pct |
Den vægt hvormed indekset i primetime indgår i det samlede indeks som der garanteres på på målgruppen. |
| Gallup_daekning_ind |
Viser om det er en målgruppe som dækkes af Gallups dækningsudregning. |