Formål
?
Formålet med at indføre SBSYS er at SBSYS anvendes som grundlag for den daglige sagsbehandling herunder:
at understøtte god forvaltningspraksis og overholde lovgivning
at effektivisere arbejdsgange og videndeling
at registrere og eventuelt scanne alle relevante dokumenter
at alle relevante dokumenter er tilknyttet en sag
at alle som udgangspunkt før adgang til alt, kun begrænses af absolut nødvendige sikkerhedsrestriktioner
at sikre mulighed for sags- og dokumentflow i organisationen
at give mulighed for adgang til sager og dokumenter fra hjemmearbejdspladser m.m.
Gudenåkollegiet hørte i perioden 4.11.2005-31.12.2006 under Vejle Amt. I perioden 1.1.2007 til 30.6.2012 hørte Gudenåkollegiet under Region Midtjylland.
Indhold
?
Gudenåkollegiet er et bo- og beskæftigelsestilbud for voksne mennesker med autisme spektrum forstyrrelser (ASF). Der registreres henvendelser fra og til borgere, myndigheder eller virksomheder, som vedrører Gudenåkollegiets sagsområder. Der registreres internt materiale (fysisk og elektronisk), som interne rapporter, notater, referater fra møder og arbejdsgrupper, udkast og lignende.
Telefonnotater, håndnotater m.m. som vedrører en sag. Der registreres materiale vedr. kollegiets ansatte.