Søgning » KMD Care
Serie 14031011
Omsorgssystem, KMD Care

Fra samme serie

Omsorgssystem

(2002 - 2018)

KMD Care

(2000 - 2014)
Bemærkning

Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere der modtager ydelser inden for serviceloven, og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den Nationale IT-strategi om digitalisering. Et omsorgssystem, hvori der registreres oplysninger om: Borgere med behov for personlig pleje, praktisk bistand, hjælpemidler, træning, ældre/plejebolig. Borgere bosiddende i kommunen. Borgere, der inden for frit valg til genoptræning bosiddende i hele landet, som har valgt kommunens genoptræning.

Aflevering 19523
Register

KMD Care (2000-2014)

Alias: Rambøll Care , Cyklon Care


Skabt af ?
Formål ?

Planlægning, kørelister og dokumentation af Svendborg Kommunes omsorgsindsatser på ældre og handicapområdet samt hjælpemidler.

Indhold ?

Svendborg Kommunes borgere, som modtager en indsats/ydelse på ældre og handicapområdet samt på hjælpemiddelområdet.

Tabeller ?

Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.

Dokumentation ?
  • Afleveringsbestemmelse
  • Kommunaldirektørens område pr. oktober 2007
  • Kommunaldirektørens område pr. 1. september 2008
  • Kommunaldirektørens område pr. 1. december 2008
  • Kommunaldirektørens område pr. 1. maj 2009
  • Kommunaldirektørens område pr. 1. oktober 2009
  • Organisationsplan Svendborg Kommune pr. 1. marts 2010
  • Organisationsplan Svendborg Kommune pr. 1. februar 2011
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2007
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2007
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2007
  • Kvalitetsstandard for aflastning af gæstebolig 2007
  • Kvalitetsstandard for boliger 2007
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne 2007
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2007
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2007
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald
  • Kvalitetsstandard for madservice
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder
  • Kvalitetsstandard for boliger
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler
  • Kvalitetsstandard for boligindretning
  • Kvalitetsstandard for ledsagerordning
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp
  • Kvalitetsstandard for aflastning og gæstebolig
  • Høringssvar vedr. kvalitetsstandarder for ældreområdet
  • Kvalitetsstandard for sygepleje
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne
  • Kvalitetsstandard for madservice 2010
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2010
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende 2010
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2010
  • Kvalitetsstandard for boliger 2010
  • Kvalitetsstandard for gæstebolig 2010
  • Kvalitetsstandard for madservice 2010.2
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående 2010
  • Kvalitetsstandard for sygepleje 2010
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje 2010
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2010
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne 2010
  • Kvalitetsstandard for ledsagerordning 2010
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2010
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2010
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2010
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2010.2
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2010
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2011
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2011
  • Kvalitetsstandard for ledsagerordning 2011
  • Kvalitetsstandard for boliger 2011
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2011
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2011
  • Kvalitetsstandard for sygepleje 2011
  • Kvalitetsstandard for gæstebolig 2011
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2011.2
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende 2011
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje 2011
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående 2011
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2011
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne 2011
  • Kvalitetsstandarder for ældreområdet. Socialudvalgets møde d. 06-12-2010.
  • Kvalitetsstandard for madservice 2011
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2011
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2011
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje 2012
  • Kvalitetsstandard for madservice 2011.2
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2012
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende 2012
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2011.3
  • Kvalitetsstandard for boliger 2012
  • Kvalitetsstandard for gæstebolig 2011.2
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2012
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2011.02.01
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående 2012
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2012
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne 2011.2
  • Kvalitetsstandard for ledsagerordning 2012
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2011.2
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2011.12.05
  • Kvalitetsstandard for ældreområdet 2013, Socialudvalgets møde den 03-12-2012
  • Kvalitetsstandard for sygepleje 2012
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp, april 2013
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2013
  • Kvalitetsstandard for hverdagsrehabilitering. Socialudvalgets møde den 12-08-2013
  • Kvalitetsstandard for ledsagerordning 2013
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2013
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2011.3
  • Kvalitetsstandard for sygepleje 2013
  • Svendborg Kommune Kvalitetsstandard for hverdagsrehabilitering 2013
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2011.4
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående 2013
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2013
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende 2013
  • Kvalitetsstandard for madservice 2011.3
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler kropsbårne 2013
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2013
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2013.2
  • Kvalitetsstandard for gæstebolig 2013
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2012.2
  • Kvalitetsstandard for boliger 2013
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje 2014
  • Kvalitetsstandard for ledsageordning 2014
  • Kvalitetsstandard for sygepleje 2014
  • Kvalitetsstandard for madservice 2011.4
  • Kvalitetsstandard for boliger 2014
  • Kvalitetsstandard for gæstebolig 2014
  • Kvalitetsstandard for akut hjælp hele døgnet/nødkald 2014
  • Kvalitetsstandard for praktisk hjælp 2014
  • Kvalitetsstandard for reparation af hjælpemidler 2012.3
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler, kropsbårne 2014
  • Svendborg Kommune Kvalitetsstandard for hverdagsrehabilitering 2013.09.01
  • Kvalitetsstandard for boligindretning 2011.4
  • Kvalitetsstandard for plejevederlag i forbindelse med pasning af døende 2014
  • Kvalitetsstandard for pasning af nærtstående 2014
  • Kvalitetsstandard for indkøb/administration udbringning af varer 2011.5
  • Kvalitetsstandard for personlig pleje 2014.02.01
  • Kvalitetsstandard for hjælpemidler og forbrugsgoder 2014
  • Kvalitetsstandard for kørsel af hjælpemidler 2014
  • Oversigt over mest anvendte og centrale paragraffer og love
  • Fællessprog I
  • Brugervejledning vedr. version 8.0 Care Manual
  • Brugervejledning vedr. version 8.0 Care rapport.
  • Brugervejledning vedr. version 13.4. Brugervejledning
  • Brugervejledning vedr. version 13.4. Rapportmanual.
  • Kommissorium for proceduregruppen
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 3.9.2009
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 8.3.2010
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 27.09.2010
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 14.3.2011
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 5.9.2011
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 14.2.2012
  • Referat af møde i proceduregruppen 19.09.2012
  • Referat af møde i proceduregruppen d. 6.03.2013
  • Skabelon til instrukser
  • Skabelon til procedure
  • Forside til proceduremappen – Ældreområdets Procedurer & Instrukser
  • Forord til proceduremappen – Hvordan kan vi lære af hinanden?
  • Indholdsfortegnelse til Proceduremappen
  • Afklaring af forhold vedr. fravalg/tilvalg af livsforlængende behandling, herunder genoplivning
  • Instruks for Antikoagulationsbehandling (AK-behandling)
  • Instruks for behandling af akut allergisk chok
  • Instruks ved akut opstået sygdom
  • Procedure til afklaring af forhold vedr. fravalg/tilvalg af livsforlængende behandling, herunder genoplivning
  • Tjekliste til koordineringsmøde – døende/terminale borger
  • Aftale vedr. blodprøvetagning i eget hjem
  • Ansøgning om besøgsrestriktion
  • Beredskabsplan telefonnumre
  • Bilag til sundhedsberedskabsplanen – ældreområdets lokale instruks
  • Instruks for blodtryksmåling
  • Instruks for blodprøvetagning i eget hjem – Ekstern prøvetagning i OUH Svendborg Sygehus
  • Instruks for brand forebyggende foranstaltninger hos borgere der ryger
  • Instruks ved forsvundne borgere på plejecenter
  • Procedure for besøgsrestriktioner i pleje- og demensboliger i Svendborg Kommune
  • Procedure for når en borger ikke træffes hjemme ved aftalt besøg
  • ANTIKOAGULATIONS BEHANDLINGSSKEMA PR. ORDINATION
  • Behandlingsskema
  • Behandlingsskema for injektion af Fragmin
  • Bestilling af lægeordineret medicin
  • Opmærksomhedsskema ved besværlige psykiske symptomer hos demente ”BPSD”
  • Plaster skema
  • Sondeernæringsskema
  • Vendesskema
  • Væskeskema
  • Overordnet instruks for dokumentation brug af KMD Care
  • Indholdsfortegnelse for instrukserne
  • Egenkontrol af sundhedsfaglig dokumentation 2011
  • Ydelseskatalog
  • Overblik for varetagelse af edifact kommunikation
  • Vejledning til edifact varetagelse
  • Advis
  • Afvigelser til sygeplejekørelisten
  • Aktindsigt
  • Klient APV
  • Boligvisitation
  • Borgeraftaler hjemmeplejen
  • Borgeraftaler plejecentre
  • Borgerjournal
  • Borgermålinger
  • Borgerplan – Borgere i hjemmeplejen
  • Borgerplan – Borgere på plejecentre
  • Dagcentre
  • Delegerede sygeplejeydelser – hjemmepleje og ældreboliger
  • Delegerede sygeplejeydelser - plejecentre
  • Dokumenter
  • Edifact
  • Forebyggende hjemmebesøg til borgere over 75 år
  • Forebyggende hjemmebesøg ved mistet ægtefælle
  • Funktionsevne og gradienter
  • funktionsevnevurdering
  • Gæsteophold
  • Hjemmehjælps visitation – hjemmepleje og ældreboliger
  • Hjemmehjælps visitation - plejecentre
  • Hjælpemiddelafd. Dokumentation af fælles borgerjournal
  • Medicin Social- og Sundhedshjælpere Andre medicingivere
  • Medicin Sygeplejersker, Social- og Sundhedsassistenter
  • Samarbejdsaftaler med praktiserende læger
  • Sygepleje visitationer
  • Terminalbevilling
  • træning
  • Øvrige ydelser
  • Den akutte situation – assistenter og hjælpere
  • Den akutte situation - Sygeplejersker
  • Begrebsapparat til forståelse af procedurer vedr. livsforlængende behandling, herunder genoplivning
  • Fritagelse for digital post – plejecentre
  • Fritagelse for digital post - hjemmeplejen
  • Instruks for delegering af sygeplejeopgaver
  • Interne retningslinier vedrørende aktiver tilhørende afdøde lejere i ældre- og plejeboliger
  • Livstestamente – habil/inhabil
  • Procedure ved dødsfald
  • Vedrørende post til en afdød person
  • Notat – Dagtilbud på ældreområdet
  • Guideline Gråzone borgere
  • Procedure ved borgere der anvender GPS personsøgesystem
  • Procedure ved brug af Glucagon-pen
  • Procedure ved Glukosemåling
  • Bestillingskatalog for hjemmeplejen og ældreboliger. Madlavning og spise-/drikkehjælpemidler
  • Bestillingskatalog for plejecentre
  • Henvendelse hjælpemiddelafdelingen
  • Procedure for afhentning af hjælpemidler
  • Procedure for Akutdepoter
  • Procedure for el-vagt i weekenden
  • Procedure for lån af hjælpemidler i forbindelse med ferie
  • Procedure for vedligeholdelse og rengøring af høreapparater
  • Procedure for udskiftning af dæk og slanger på manuelle kørestole
  • Fragtkørsel af hjælpemidler til ældreområdet
  • Samarbejde med rehabiliteringsmedarbejdere på Gæstepladserne
  • Sektionsfordeling for Hjælpemiddelterapeuterne Pr. 15. maj 2014
  • Affaldshåndtering
  • CVK – Centralt venekateter
  • Cytostatika
  • Subkutan infusion
  • Sugning af luftveje
  • Tracheostomi
  • Gastroenteritis (Roskildesyge) forårsaget af Norovirus
  • Generelle retningslinjer herunder blodbåren smitte
  • Hiv og Hepatitis B og C
  • MRSA (Methicillin-resistente Stafylococcus aureus)
  • Tuberkulose
  • Engangshandsker
  • Håndhygiejne
  • Personlig hygiejne
  • Stikuheld
  • Desinfektion
  • Rengøring og desinfektion af termometre
  • Rengøring
  • Sterilisation
  • Fremgangsmåde ved sårbehandling
  • Ble/uridom
  • Engangskateterisation RIK, SIK
  • Kateter á demeure/Blærekateter behandling og pleje
  • Nedre hygiejne
  • Suprapubisk blærekateter / Topkateter
  • Procedure for insulingivning
  • Procedure ved indflytning til plejebolig / ældrebolig
  • Eksempel på protokol: AeroChamber PlusTM Flow-VuTM
  • Eksempel på protokol: Breezhaler
  • Eksempel på protokol: Nebunette
  • Oversigt: Inhalatorer
  • Patientvejledning i brug af AeroChamber Plus med maske
  • Eksempel på protokol: Pocket Chamber® Mini-Spacer
  • Eksempel på protokol: Respimat
  • Eksempel på protokol: Turbuhaler
  • Har I tjek på inhalationen. Vejledninger til inhalatordevices og spacere
  • Eksempel på protokol: Volumatic
  • Eksempel på protokol: Vortex
  • Procedure for en kontaktpersons opgaver
  • Procedure for Kompressionbehandling
  • Principper for kompressionsbehandling
  • Livshistoriepjece
  • Livshistorie skabelon
  • Livstestamente
  • Procedure vedrørende personalets deltagelse i borgernes ferieture
  • Procedure ved fraflytning/dødsfald fra plejebolig/ældrebolig
  • Handlingsplan/Aftaler på baggrund af en undersøgende samtale
  • Arbejdsgangsbeskrivelse ved fald for borgere i ældreplejen i Svendborg Kommune.
  • Bathel-20 Indeks
  • Faldforebyggelse – Funktionsvurdering
  • HURTIG VURDERING AF RISIKOEN FOR ERNÆRINGSMANGLER: HVEM
  • Instruks – faldforebyggelse
  • 30 sek Rejse-sætte-sig-test (chair stand test)
  • Tjekliste til faldforebyggende samtale
  • Information om dosisdispenseret medicin i Svendborg Kommune 2011
  • Information om dosisdispenseret medicin i Svendborg Kommune 2011- brochureformat
  • Instruks for medicinhåndtering for Social- og Sundhedshjælpere og andre medicingivere.
  • Instruks for medicinhåndtering for Sygeplejersker og Social- og Sundhedsassistenter
  • Instruks for håndtering og anvendelse af smerteplastre
  • Maskinel dosisdispensering i Svendborg Kommune
  • Procedure for udbringning og opbevaring af medicin
  • Procedure ved uregelmæssigheder ved levering af mad
  • Vejledning til udfyldelse af Care medicinordinationsskema
  • Procedure vedr. nødkald omkring vagtskifte Hjemmeplejen
  • Retningslinje for håndtering af nødkald
  • Ansøgning om nødkald
  • Procedure for problemer med nødkald
  • Samarbejdsaftale mellem Plejecenter Vest og Hjemmepleje Vest. Vedr. nødkald når mobilnettet er nede
  • Samarbejdsaftale mellem Plejecenter Øst og Hjemmepleje Øst. Vedr. nødkald når mobilnettet er nede.
  • Indkomne alarmer/nødkald fra Vagtcentralen når mobilnettet er nede
  • Notat. Kompressionsstrømper og øjendrypning
  • Bevilling af robotstøvsuger og vaske/tørre-toilet i projekt Nye veje til aktivt liv
  • Plejetestamentepjece
  • Plejetestamenteskabelon
  • Procedure for revisitation på plejecentre
  • Aftaler vedr. brug af elektronisk korrespondancemeddelelse mellem Svendborg Kommune og de praktiserende læger
  • Instruks for samarbejde med praktiserende læge samt indhentelse af helbredsmæssige oplysninger om sygdom og handicap
  • Instruks for indhentelse af samtykke til behandling og videregivelse af helbredsoplysninger
  • Instruks ved Sondeernæring
  • Procedure for fastliggende kanyle til subkutan medicinering
  • Procedure for Sygeplejedepoter i Svendborg kommune
  • Procedure vedr. seksualitet for ældreområdet i – Svendborg Kommune
  • Procedure vedrørende Samarbejdsbog
  • Aftaler PC Vest og HP Vest. Sygeplejedækning til Plejecentre - Aften, nat, weekend og helligdage
  • Aftaler PC ØST og HP Øst. Sygeplejedækning til Plejecentre - Aften, nat, weekend og helligdage
  • Instruks for urinprøvetagning
  • Procedure for kørsel med urinprøver fra borger til egen læge
  • Procedure ved utilsigtet hændelse
  • Rapporter en utilsigtet hændelse – vejledning i DPSD2
  • Vikarers ansvars og kompetenceområde
  • Instruks for hjælp til økonomiske anliggender – vejledning til medarbejdere
  • Procedure ved Øjendrypning
  • Procedure ved Øreskylning
  • Vejledning til borgere og pårørende hvor hjemmeplejen yder hjælp til borgeres økonomiske anliggende
  • Snitfladebeskrivelser for Svendborg Kommune
  • Tabel- og feltbeskrivelser af driftsversionen, der omfatter markering af bevaring og kassation
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Adviser
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag -Aktivitetsmodul
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Analyse
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Boligstyring
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Brugeradministration
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Brugerbetaling
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Databaseopdatering
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Forebyggende
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Henvisning
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Hjælpemidler
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Journal
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Klient1
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Klient2
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - MedCom Service
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Målinger
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Område
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Pakker
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Personale
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Rapporter
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade Andre
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade CAH
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade DGOP
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade EDIFACT
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade KMD Vagtplan
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade Køkkenmodul
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade LIS
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade LMStakst
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Snitflade Online Omsorg
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - snitflade PDC Vagtplan
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - snitflade SEI Indberetning
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - SOR
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Specialcenter
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Systemtabeller
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Visitator
  • E/R-diagram af driftsversion med markering af bevarede/kasserede tabeller i paradigmesag - Ydelser
  • insulin - hofte - små
  • insulin - hofte - stort
  • insulin - lår
  • insulin - mave - små
  • insulin - mave - stort
  • Anvendte moduler og brug af dokumenter
  • Dokumenter der ikke kan konverteres
  • Notat om dokumenter, der er kasseret
  • Notat med tekniske bemærkninger vedr. dannelse af arkiveringsversionen
Dækker perioden ?

Fra 01-11-2000 til 27-03-2014.

ID-oplysninger i data ?
  • CVR-nummer
  • CPR-nummer
  • Kommunenummer
Andre oplysninger ?
  • Indeholder digitale dokumenter