SBSystem (2010-2014)
Formål
?
Et fælles journaliseringssystem for hele organisationen, så alle relevante medarbejder hurtigt kunne få adgang til en sag og journalisere dokumenter på den samme sag.
Indhold
?
Administrative sager for driften af institutionen. Desuden studentersager og personalesager.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
- Afleveringsbestemmelsen
- Notat vedr. konvertering til arkiveringsversion
- Liste over dokumenter, der ikke kan konverteres til arkivformat
- E/R-diagram af driftsversionen
- Tabel- og feltbeskrivelse fra driftsversionen
- Oversigt over alle tabeller i driftsversionen af systemet med angivelse af, om de indgår i arkiveringsversionen
- ER-diagram af arkiveringsversion
- Emneplan
- Facetplan
- Vejledning/Instruks
- Kursuspræsentation
- Notat vedr. udspaltning af enkelte uddannelser
- Oversigt over uddannelser i journalperioden
- Notat vedr. sammenhæng mellem elevsager og fagsystem (SIS)
- Notat vedr. sammenhæng mellem personalesager og fagsystem.
- Notat vedr. mulighed for at slette sager og dokumenter i driftssystemet
Dækker perioden
?
Fra 01-01-2010 til 31-12-2014.
Andre oplysninger
?
- Indeholder digitale dokumenter