Garanti- og tilskudsinformationssystem (1989-2013)
Alias:
GTI , Garanti-informationssystem
Formål
?
GTI er et sagsbehandlings- og informationsgrundlag for administration af garantiforpligtelser og tilskudsudbetalinger.
GTI bruges til informationssystem om administrationsområdet, til budget- og bevillingskontrol, tilskudsudbetalinger, afstemninger, regnskabsføring m.v.
Indhold
?
Personer, selskaber, institutioner, kommuner m.v. hvis garantier og tilskud administreres af Statens Administration på statskassens vegne.
Eksempelvis apotekere.
Dokumentation
?
- Rigsarkivets afleveringsbestemmelse
- Eksempel på indkaldelse fra Økonomistyrelsen
- Feltbeskrivelse og master
- Love og bekendtgørelser m.m.
- Menuhierarki
- Rapport fra arbejdsgruppen om Finansstyrelsens garantiforpligtelser
- Sagsgang for en enkelt sag
- Skærmbilleder
- Forretningsbeskrivelse for GTI
- Systembeskrivelse databasestruktur
- Systemdokumentation
- ER-diagram
- Notat om konvertering og tabte tabeller
Dækker perioden
?
Fra 01-06-1989 til 13-11-2013.
ID-oplysninger i data
?
- CVR-nummer
- CPR-nummer
- BBR-nummer
- WHO sygdomskode
- Matrikelnummer
- Kommunenummer