Formål
?
Public 360 er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH-system), der har til formål at sikre en hurtig og effektiv sagsbehandling, skabe grundlag for videndeling i Vejdirektoratet og sørge for, at der foretages en registrering og arkivering af de oplysninger, der sætter Vejdirektoratet i stand til at udnytte og genfinde den viden, der genereres i sagsbehandlingen.
Indhold
?
ESDH-systemet indeholder ind- og udgående post, materiale der indgår i, understøtter eller har genfindingsværdi for sagsbehandlingen og hændelser, der beskriver fremdrift og status i en sag. Sagsbehandlingen omfatter Vejdirektoratets forvaltningsopgaver vedrørende anlæg, drift og vedligeholdelse af veje og broer m.m. samt personalesager, der kan indeholde CPR-numre. Systemet indeholder en integration til et GIS, der understøtter stedfæstelse af sager, jf. kontekstdokumentationen. Stedfæstelserne indgår i nærværende arkiveringsversion som en eller flere GML-filer, der refereres fra sagerne, og de enkelte stedfæstelser kan fremsøges med sagsnummeret. Adressater kan være opmærket med CVR-numre. Sager kan desuden indeholde matrikelnumre og lignende ejendomsoplysninger, referencer til andre systemer i form af baneID og broID, der senest er anvendt 4. april 2011 og formodes at kunne bruges til opslag i BaneGIS og DANBRO, vejID til opslag i Vejsektorens Informationssystem (VIS) og SAP-nummer (ubrugeligt eftersom SAP ikke bevares) samt registrering af om en sag er gemt på papir og dens fysiske placering.