Sensum Bosted (2007-2016)
Alias:
Bosted , Klientsystem
Formål
?
Formålet med IT systemet er at samle dokumentation vedrørrende sagsbehandling, tildelte ydelser, individuelle planer, daglig journalføreing, medicinregistrering med videre i forhold til borgere der modtager ydelser indenfor serviceloven og sundhedsloven. Derudover er formålet for IT systemet at danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Indhold
?
Der registreres primært data om personer indskrevet på det sociale tilbud, som modtager ydelser efter sundheds- og serviceloven herunder deres cpr-nummer andre stamdata informationer om daglig medicinudlevering, planer og journalnotater.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
- Afleveringsbestemmelse
- E/R-diagrammer af driftsversionen
- E/R-diagrammer af arkiveringsversionen
- Tabel- og feltbeskrivelser af arkiveringsversion
- Liste over bevaring og kassation af alle systemets tabeller
- Spørgeskema til bostederne: Beskrivelse af virksomhed, formål og funktioner
- Administratorvejledning til Bosted-system
- Brugervejledning til Bosted-system
- Brugervejledning/Øvelser til Bosted-system
- Kom godt i gang med Bosted-system
- Opstartsmappe, 2 dages opstartskursus til Bosted-system
- Systemarkitektur
- 13. Produktionsnotat fra leverandøren med beskrivelse og forklaring af evt. fejl og afvigelser i arkiveringsversionen
Dækker perioden
?
Fra 01-01-2007 til 31-03-2016.
Andre oplysninger
?
- Indeholder digitale dokumenter