Søgning » Sensum Bosted
Aflevering 20812
Uoplyst

Sensum Bosted (2007-2016)

Alias: Bosted , Klientsystem


Skabt af ?
Formål ?

Formålet med IT systemet er at samle dokumentation vedrørrende sagsbehandling, tildelte ydelser, individuelle planer, daglig journalføreing, medicinregistrering med videre i forhold til borgere der modtager ydelser indenfor serviceloven og sundhedsloven. Derudover er formålet for IT systemet at danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.

Indhold ?

Der registreres primært data om personer indskrevet på det sociale tilbud, som modtager ydelser efter sundheds- og serviceloven herunder deres cpr-nummer andre stamdata informationer om daglig medicinudlevering, planer og journalnotater.

Tabeller ?

Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.

Dokumentation ?
  • Afleveringsbestemmelse
  • E/R-diagrammer af driftsversionen
  • E/R-diagrammer af arkiveringsversionen
  • Tabel- og feltbeskrivelser af arkiveringsversion
  • Liste over bevaring og kassation af alle systemets tabeller
  • Spørgeskema til bostederne: Beskrivelse af virksomhed, formål og funktioner
  • Administratorvejledning til Bosted-system
  • Brugervejledning til Bosted-system
  • Brugervejledning/Øvelser til Bosted-system
  • Kom godt i gang med Bosted-system
  • Opstartsmappe, 2 dages opstartskursus til Bosted-system
  • Systemarkitektur
  • 13. Produktionsnotat fra leverandøren med beskrivelse og forklaring af evt. fejl og afvigelser i arkiveringsversionen
Dækker perioden ?

Fra 01-01-2007 til 31-03-2016.

ID-oplysninger i data ?
  • CPR-nummer
  • Kommunenummer
Andre oplysninger ?
  • Indeholder digitale dokumenter