Søgning » Klientjournalsystemet » GRU_AFSONINGSPLAN

Klientjournalsystemet

Tabeloversigt ?
KIF_STATISTIK_PUS_MV
FUF_AFGANG
JOU_ANMELDELSE
BE_VISITATIONSAMTALE
GRU_AFSONINGSPLAN
KIF_STATISTIK_TILSYN
HIS_KIF_PERSONUNDERSOEGELSE
FUF_ENRUMSANBRINGELSE
FUF_SELVMORD_DOEDSFALD
FUF_URINPROEVE
GRU_STAMDATA_FAELLES
FUF_UDGANG
FUF_FORHOER
GRU_MISBRUGSBEHANDLING
FUF_PAR78_ANBRINGELSE
GRU_BELAEG_HISTORIK
GRU_STAMDATA_AFSONER
BE_EXIT_AFTALE
GRU_DOM
JOU_OVERFOERSLER
KIF_PERSONUNDERSOEGELSE
GRU_BEL_AFD_HISTORIK
JOU_UNDERSAG
KIF_KLIENT
KIF_SAMFUNDSTJENESTESTED
FUF_DISCIPLINAERSAG
FUF_UNDVIGELSE
JOU_DOKUMENT
GEN_HANDLEPLAN
FUF_INTRNATIONAL_OVERFOERSEL
GEN_PERSONJOURNAL
FUF_FRIGANG
JOU_OPGAVE
FUF_AFVAERGEFORANSTALTNINGER
GRU_STAMDATA_ARREST
JOU_VENTELISTE
SBA_INSTITUTION
GRU_BEL_CELLE
BES_BESOEGENDE
GEN_PERSON
GEN_SAGSFLOW_NOTAT
GRU_BEL_CELLE_HISTORIK
BE_INDSTILLING
FUF_UGENTLIGEOVEJELSER
GRU_DOEGNRAPPORT_SAG
GEN_SAGSFLOW
SBA_AFDELING
BES_KONTROLPERIODE
FUF_VERSERENDESAG
GRU_BEL_AFD_AKTUEL
GRU_RUS_RUSMIDDELPROFIL
SBA_PAR78_INSTITUTION
SBA_RETTIGHEDSTYPE
GRU_BELAEG_AKTUEL
SBA_SAMARBEJDSPARTNER
GRU_CELLE
BES_BESOEG
GEN_ADVIS
IO_KONTAKT
KIF_TILSYN
SBA_BRUGER
SBA_LOG_IDAG
SBA_MEDARBEJDER
JOU_KLAGESAGSBEHANDLING
JOU_STAMDATA_KLIENT
JOU_STM_DOM
SBA_LOG
BE_HENVENDELSE
EFF_EFFEKT_OVERFOERSEL
FUF_VOLD_TRUSLER
GRU_BEL_FRAV_AFD_HISTORIK
IO_INDBERETNING
KIF_ADM_AFGOERELSE
KIF_PERSONUNDERSOEGELSE_OPL
EFF_EFFEKT
FUF_FORHOER_OVERTRAEDELSER
GEN_SIK_TELEFONKONTROL
GRU_BEL_FRAV_AFD_AKTUEL
GRU_BELAEG_FRAV_HISTORIK
BE_EXIT_SAG
BE_SAGSRESUME
FUF_AFVAERGE_SIKRINGSCELLE
GRU_BELAEG_FRAV_AKTUEL
GRU_DOEGNRAPPORT
GRU_FRISTFORLAENGELSE
GRU_LSRNR_TEST
GRU_MISBRUGSBEHANDLING_EXT
GRU_RUS_RUSMIDDELMISBRUG
HIS_GEN_SAGSFLOW_NOTAT
JOU_STM_ANMELDELSE
FUF_AFHOERING
FUF_AFVAERGE_OBSERVATIONER
FUF_OVERFOERSEL
KIF_DOM
SBA_OMRAADE
FUF_AFVAERGE_HAANDJERN
FUF_UDGANG_DAGLIG_FRIGANGSOPFO
FUF_UDGANG243134
GEN_SIK_BREVKONTROL
GEN_SIK_KONTROLPERIODE
GRU_PROGRAMAKTIVITET
JOU_AKUTKLIENT
KIF_ANSOEGNING
KIF_ARBEJDSTIDSSKEMATIDER
BES_BESOEGSNOTAT
FUF_UDGANG_KALENDER_EMNE_HIS
GRU_AFGANGSBEDOEMMELSE
GRU_INDSATSOMRAADER
GRU_PAAROERENDE
JOU_HOVEDSAG
KOB_UDRULLEDE_DATA
KOB_UDRULLEDE_DATA_HIST
SBA_ADRESSE
SBA_LOGGER
BES_BESOEGSRUM
FUF_UDGANG_KALENDER_EMNE
KIF_AFVIKLING_AF_SAMFUNDSTJENE
SBA_INDSTILLING
SBA_RETTIGHED
BES_TIDSPERIODE
GEN_SIK_INTERNT_NOTAT
GEN_SIK_REL
JOU_OPGAVELISTE
JOU_OVERFOERSELSBAKKE
KIF_ARBEJDSTIDSSKEMA
KIF_SAMFUNDSTJRESERVERING
SBA_INDSTILLINGSTYPE
STRAF_AENDRING_LOG
BES_ADMINISTRATION
BES_TILHOERSFORHOLD
EFF_EFFEKT_PLACERING
FUF_AFVAERGE_OBSCELLE
GRU_CELLE_PLACERING
GRU_RUS_MEDICINSK_BEH
GRU_UNDERBESKAEFTIGELSES_GR
HIS_GRU_STAMDATA_FAELLES
JOU_FULDBYRDELSESFORLOEB
JOU_HISTORIK
KIF_PUS_KONKLUSION
BES_HELLIGDAGE
FUF_KONFISKATION
GEN_FOTO
GEN_SIK_REL_KILDE
GEN_VILKAAR
GRU_AFBRYDELSE
GRU_DELBESKAEFTIGELSES_GR
GRU_FRAVAERSTYPE
GRU_FRAVAERSUNDERTYPE
GRU_LSRNR_SPOERGSMAAL
GRU_RUS_MISBRUG
HIS_GEN_PERSON
INT_BESKEDSKABELON
JOU_VISITATIONSSKEMA
KIF_AFVIKLING_PAA_SAMFUNDSTJEN
NKS_BATCHLOG
SBA_MEDARBEJDER_GR
SBA_VAERDI_RAEKKE
GEN_SIK_OPLYSNINGER
BES_BESOEG_TIL_BESOEGENDE
GEN_PERSONJOURNAL_NOTAT
GEN_SIK_REL_GRUPPE
GEN_SIK_REL_STATUS
GEN_UNDERSTIKORD
GRU_HOVEDBESKAEFTIGELSES_GR
GRU_INDSATS
GRU_LSRNR_SVAR
GRU_PROGRAMAKT_INST
GRU_UNDERRETNINGSAKTIVITET
GRU_UNDERRETNINGSYDELSE
HIS_GRU_CELLE
JOU_DOK_DFS_REL
JOU_DOKUMENT_FIL_META
JOU_UNDERSAG_MANUEL_OVF
KIF_PUS_HOVEDGRUPPE
SBA_BRUGERTYPE
SBA_INST_ANVENDELSE
SBA_MED_TILHOERSFORHOLD
SBA_RETTIGHED_HISTORIK
SBA_TELEFONNUMMER
SBA_VAERDI
SBA_VAERDI_KOLONNE
SBA_VAERDILISTE
FUF_AFVAERGE_MAGT
GEN_ADVISTYPE
GEN_HOVEDSTIKORD
GRU_BEHOV
GRU_FORSOERGELSESGRUNDLAG
GRU_UNDERRETNING
GRU_UNDERRETNINGSTYPE
HIS_GRU_STAMDATA_ARREST
KIF_SAERVILKAAR
KIF_SAMFUNDS_GR
KIF_SAMFUNDS_GR_MEDLEM
NKS_PROGRAMMER
SBA_ERINDRINGSPERSON
SBA_MEDARBEJDER_GR_MEDLEM
FUF_AFVAERGE_UNDERRETNING
FUF_KULTURUDGANG_DELTAGER
FUF_UDGANG_VILKAAR
GEN_SIK_KONTROL_UNDTAGELSE
HIS_JOU_ANMELDELSE
HIS_KIF_KLIENT
HIS_KIF_TILSYN
JOU_SAGSPART
SBA_SCRIPT_PARAM
FUF_UDELUK_BEGRAENSNING
JOU_OVERFOERSEL_REGELMATRICE
KIF_SAMFUNDS_ARBEJDSTIDER
KIF_TILSYN_BEHANDLINGSSTED
KIF_VEJLEDNING
SBA_ADGANGSKODE
SBA_DRIFTSINFORMATIONER
SBA_LOG_SCRIPT_AKTIVITET
SBA_POSTNR_TILKNYT_INST
FUF_VIDNE
GEN_DELTAGERGRUPPE
GEN_KONVERTERING
GRU_BELAEG_RAEKKE
SBA_FORD_NOEG_POSTNR_REL
SBA_SCRIPT_FUNKTION
BES_BESOEG_TIL_TIDSPERIODE
FUF_AFGANG_AFSLAG
FUF_AFVAERGE_MAGTANVENDELSE
GEN_CPRNR_LOEBENR
GRU_AKTUEL_DOM
GRU_TIDLIGERE_DOM
IO_INTENSIV_OVERVAAGNING
IO_OVERTRAEDELSE
IO_STRAFFELOV
JOU_ANMELDT_DOM
JOU_TIDLIGERE_DOM
JOU_UNDERSAG_AFSONER
KIF_PERSONUNDERSOEGELSE_KON
SBA_ALARM
SBA_FORDELINGSNOEGLE_REGLER
SBA_HJAELP_REF
SBA_KLASSIFIKATION
SBA_KLASSIFIKATION_SERVICE
SBA_PAR78_INST_TYPER
SBA_POSTNR
SBA_AENDRINGER
SBA_SCRIPT_ANVENDELSE
SBA_SERVICE
JOU_STM_SIDSTE_KOERSEL
Tabel

GRU_AFSONINGSPLAN


Beskrivelse ?

En Afsoningsplan er grundlaget for en afsoningsplan sag.

Størrelse (Antal rækker) ?

144748

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
AFSONINGSPLAN_ID Entydig og systemgenereret ID
UNDERSAG_ID Reference til undersagen.
HANDLEPLAN_ID Reference til handleplanen.
UNDERRETNING_ID Reference til underretningen.
RUSMIDDELPROFIL_ID Reference til rusmiddelsprofil.
KLIENT_OENSKER_IKKE_AFSONINGSP Fane 2, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. Klient ønsker ikke at få udarbejdet en afsoningsplan.
FORHOLD_I_INSTITUTIONEN Fane Modtagelsessamtale - Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. Klient er orienteret om forhold i institutionen
SELVBESKADIGENDE_ADFAERD_1 Fane PsykForhold - 9. Har du nogensinde gjort skade på dig selv, fordi du havde det dårligt, men ikke for at ende livet (fx cutting)?
SELVBESKADIGENDE_ADFAERD_2 Fane PsykForhold - 9., Ja - A) Ønskede at skade dig selv?
SELVBESKADIGENDE_ADFAERD_3 Fane PsykForhold - 9., Ja - B) Skadede dig selv (cutting)?
SUICIDAL_ADFAERD_1 Fane PsykForhold - 10. Har du nogensinde haft tanker om selvmord?
SUICIDAL_ADFAERD_2 Fane PsykForhold - 10.b A) Tænkte, at det ville være bedre at være død eller ønskede at du var død?
SUICIDAL_ADFAERD_3 Fane PsykForhold - 10.b B) Tænkte på selvmord?
SUICIDAL_ADFAERD_4 Fane PsykForhold - 10.b C) Havde en selvmordsplan?
SUICIDAL_ADFAERD_5 Fane PsykForhold - 10.b D) Har forsøgt selvmord?
SUICIDAL_ADFAERD_6 Fane PsykForhold - 11. Har du aktuelt selvmordstanker og/eller planer om at begå selvmord?
SUICIDAL_ADFAERD_7 Fane PsykForhold - 12. Har du nogensinde foretaget selvmordsforsøg?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_1 Fane PsykForhold - 1. Har du nogensinde været indlagt på en psykiatrisk afdeling?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_2 Fane PsykForhold - 1b. Hvis ja, kan du så huske, hvor du var indlagt?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_3 Fane PsykForhold - 1b. Jeg var indlagt på...
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_4 Fane PsykForhold - 2. Har du nogensinde modtaget ambulant psykiatrisk behandling, fx i distriktspsykiatrien eller hos en praktiserende speciallæge i psykiatri?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_5 Fane PsykForhold - 2b. Hvis ja, kan du så huske, hvor du blev behandlet?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_6 Fane PsykForhold - 2b. Jeg blev behandlet af...
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_7 Fane PsykForhold - 3. Har du nogensinde fået stillet en psykiatrisk diagnose af en læge?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_8 Fane PsykForhold - 3b. Hvis ja, kan du så huske hvilke(n) diagnose(r) du fik stillet?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_9 Fane PsykForhold - 3b, Jeg har fået stillet følgende diagnoser...
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_10 Fane PsykForhold - 4. Har en læge nogensinde sagt til dig, at du lider af skizofreni?
KONTAKT_TIL_PSYKIATRIEN_11 Fane PsykForhold - 5. Er du tidligere blevet dømt til psykiatrisk behandling (§68-69)?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_1 Fane PsykForhold - 6. Har du nogensinde hørt lyde, som andre måske ikke kan høre, f.eks. stemmer, der mumler, taler til dig eller taler om dig?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_2 Fane PsykForhold - 6b. Hvis ja, hører du stadig af og til lyde og/eller stemmer?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_3 Fane PsykForhold - 7. Har du nogensinde set syner, mens du var vågen, eller set ting som andre ikke kunne se?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_4 Fane PsykForhold - 7b. Hvis ja, ser du stadig af og til syner?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_5 Fane PsykForhold - 8. Har du nogensinde troet, at nogen kunne læse dine tanker, eller kunne høre dine tanker, eller at du faktisk kunne læse andres tanker eller høre hvad en anden person tænkte?
SYNS_OG_HOEREHALLUCINATIONER_6 Fane PsykForhold - 8b. Hvis ja, tror du stadig af og til, at nogen kan læse eller høre dine tanker, eller at du kan læse eller høre andres tanker?
AFSLUTTENDE_SPOERGSMAAL_1 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 13. Synes du, at du har behov for: Læge
AFSLUTTENDE_SPOERGSMAAL_2 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 13. Synes du, at du har behov for: Psykolog
AFSLUTTENDE_SPOERGSMAAL_3 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 13. Synes du, at du har behov for: Psykiater
AFSLUTTENDE_SPOERGSMAAL_4 Er der krydset af i feltet ”nej” på fane 4, Spørgsmål 13; ”J” for Ja, ”N” for Nej
AFSLUTTENDE_SPOERGSMAAL_5 Er der krydset af i feltet ”Ved ikke/uoplyst” på fane 4, spørgsmål 13; ”J” for Ja, ”N” for ”Nej”
PERSONALETS_VURDERING_1 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 14. Mener personalet at klienten har behov for: Læge
PERSONALETS_VURDERING_2 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 14. Mener personalet at klienten har behov for: Psykolog
PERSONALETS_VURDERING_3 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 14. Mener personalet at klienten har behov for: Psykiater
PERSONALETS_VURDERING_4 Er der krydset af i feltet ”nej” på fane 4, Spørgsmål 14; ”J” for Ja, ”N” for Nej
PERSONALETS_VURDERING_5 Er der krydset af i feltet ”Ved ikke/uoplyst” på fane 4, spørgsmål 14; ”J” for Ja, ”N” for ”Nej”
PERSONALETS_VURDERING_6 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 15. Skal der tages særlige hensyn til klienten begrundet i den psykiske sundhedstilstand: Ja
PERSONALETS_VURDERING_7 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 15. Skal der tages særlige hensyn til klienten begrundet i den psykiske sundhedstilstand: Nej
PERSONALETS_VURDERING_8 Fane PsykForhold, Værdier ’J’ for Ja, ’N’ for Nej. 15. Skal der tages særlige hensyn til klienten begrundet i den psykiske sundhedstilstand: Ved ikke/uoplyst
PERSONALETS_VURDERING_9 Fane PsykForhold - 15b. Hvis ja, angiv hvilke
LSRNR_RTF Fane 5 - RTF Tekst til LS/RNR
BOLIG_TYPE_ID Fane 5 - Bolig, type
BOLIG_BESKRIVELSE Fane 5 - Bolig, beskrivelse
OEKONOMISKE_FORHOLD_TYPE_ID Fane 5 - Økonomiske forhold, type
OEKONOMISKE_FORHOLD_BESKRIV Fane 5 - Økonomiske forhold, beskrivelse
UDDANNELSE_TYPE_ID Fane 5 - Uddannelse, type
UDDANNELSE_BESKRIVELSE Fane 5 - Uddannelse, beskrivelse
BESKAEFTIGELSE_ID Fane 5 - Beskæftigelse, type
BESKAEFTIGELSE_BESKRIVELSE Fane 5 - Beskæftigelse, beskrivelse
INT_FRI_SOC_KOMP_TYPE_ID Fane 5 - Interesser/Fritid/SocialeKompetencer, type
INT_FRI_SOC_KOMP_BESKRIVELSE Fane 5 - Interesser/Fritid/SocialeKompetencer, beskrivelse
FAMILIE_NETVAERK_TYPE_ID Fane 5 - Familie og andet netværk, type
FAMILIE_NETVAERK_BESKRIVELSE Fane 5 - Familie og andet netværk, beskrivelse
SOMATISK_HELBRED_TYPE_ID Fane 5 - Somatisk helbredstilstand, type
SOMATISK_HELBRED_BESKRIVELSE Fane 5 - Somatisk helbredstilstand, beskrivelse
PSYKISK_HELBRED_TYPE_ID Fane 5 - Psykisk helbredstilstand, type
PSYKISK_HELBRED_BESKRIVELSE Fane 5 - Psykisk helbredstilstand, beskrivelse
AFHAENGIG_MISBRUG_TYPE_ID Fane 5 - Afhængighed/misbrug, type
AFHAENGIG_MISBRUG_BESKRIVELSE Fane 5 - Afhængighed/misbrug, beskrivelse
OPRETTET_AF Oprettet af medarbejder
OPRETTET_TIDSPUNKT Oprettet tidspunkt
OPDATERET_AF Opdateret af medarbejder
OPDATERET_TIDSPUNKT Opdateret tidspunkt
LSRNR_TEST_ID Reference til den tilhørende LS-RNR
INFORMATIONSFOLDER_UDLEVERET Fane Modtagelsessamtale - Har klienten fået udleveret en informationsfolder (J/N)
KLIENT_SAMTYKKE Fane PsykForhold - Klienten har givet samtykke til videregivelse af sunhedsoplysninger (J/N)
AUTOOPRETTET_SAG Modtagelsessag er automatisk oprettet (J/N)
MODTAGELSES_TYPE Type af modtagelse (A = Afsoningsplan, M = Modtagelsessamtale)
AARSAGER_TIL_KRIMINALITET Fane 6 - Årsager til kriminalitet
SIKKERHEDSVURDERING Fane Modtagelsessamtale - Forhold der er relevante for sikkerheden, som ikke på forhånd er givet af den centrale sikkerhedsvurdering
AKUTTE_FORHOLD Fane Modtagelsessamtale - Akutte forhold vedr. bolig, familie mv. som skal håndteres umiddelbart
KONTAKT_TIL_OFFENTLIGE_MYNDIGH Fane Modtagelsessamtale - Bemærkninger til forsørgelsesgrundlag/kontakt til offentlige myndigheder
SAGSBEHANDLERS_VURDERING Fane 6 - Sagsbehandlers vurdering
KLIENTENS_MOTIVATION Fane 6 - Klientens motivation
FAGPERSONERS_VURDERING Fane 6 - Evt. fagpersoners vurdering/bidrag
VURDERING_FREMTIDIG_PLACERING Fane 6 - Vurdering ift. fremtidig placering