Evaluering af professionelle læringsfællesskaber (2016-2018)
Alias:
Assessment of professional learning community
Formål
?
Formålet med undersøgelsen har været at øge elevernes læring og trivsel ved at udvikle professionelle læringsfællesskaber med følgende karakteristika:
-Fælles værdier og vision
-Fokus på elevernes læring
-Reflekterende dialoger
-De-privatisering af praksis
-Samarbejde
Indhold
?
Slutevalueringen er baseret på en spørgeskemaundersøgelse blandt ledere, medarbejdere og elever på 29 deltagede skoler og interview på fire skoler.
Dokumentation
?
- Afleveringsbestemmelse
- Projektbeskrivelse
- Spørgeskema
- Interviewguide ledere 1 måling
- Interviewguide lærere og pædagoger 1 måling
- Interviewguide elever 2 måling
- Interviewguide ledere 2 måling
- Interviewguide 3 måling
- Kapitel 2 i 1. måling (i mappen ”Rapporter”)
- Kapitel 1 i 2. måling (i mappen ”Rapporter”)
- Bilag 1 i Slutevaluering (i mappen ”Rapporter”)
- Bilag 1 i "Slutevaluering (i mappen "Rapporter")
- Bilag 1 i "Slutevaluering (i mappen "Rapporter")
- Relation mellem datasæt_KI
- ASTA Test Log
- ASTA konverteringslog
- ASTA konverteringrapport
Emneord
?
Der er ingen emneord.
Dækker perioden
?
Fra 01-04-2016 til 01-06-2018.
Andre oplysninger
?
- Indeholder digitale dokumenter