| V1 |
DDA studienummer |
| V2 |
Sekvensnummer |
| V3 |
Institution. |
| V4 |
Løbenummer. |
| V5 |
Spørgerunde. |
| V6 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, internt TAP-kursus (på egen institution) |
| V7 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, eksternt TAP-kursus (uden for egen institution)) |
| V8 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens fagkursus A (Betjening af kollegiale organer) |
| V9 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens 2-årige assistentkursus (tilpasset højere uddannelsesinstitutioner) |
| V10 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Tillidsmandskurser |
| V11 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Fællesrådets kursus for TAPere ved højere uddannelsesinstitutioner |
| V12 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, andre kurser |
| V13 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Nej, har ikke deltaget i nogen kurser |
| V14 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Din egen institutions opbygning, statut og forretningsorden |
| V15 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Stillingsstruktur |
| V16 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Styrelsesloven |
| V17 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Samarbejdsudvalgsaftalen |
| V18 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Regler for valg til styrende organer |
| V19 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Bevillinger, budgetter og regnskaber |
| V20 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Finansloven |
| V21 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Den højere uddannelses struktur og stilling i samfundet |
| V22 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Elementær forvaltningsret (f.eks. beslutningsgyldighed, inhabilitet, offentlighed i forvaltningen) |
| V23 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Perspektivplanredegørelse 2 (pp2-plan) og helhedsplan (h-plan) |
| V24 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Møde og forhandlingsteknik |
| V25 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Notat- og referatteknik |
| V26 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Taleteknik |
| V27 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Mødeforberedelse, udarbejdelse af indlæg |
| V28 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Arbejds- og samværspsykologi |
| V29 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Har du andre forslag til kursusemner? |
| V30 |
Spm. 3: Hvis der bliver arrangeret kurser, der indeholder emner, du er interesseret i, vil du så være villig til at deltage i disse kurser i arbejdstiden og/eller fritiden? |
| V31 |
Spm. 4: Mener du, at du ville få besvær med at få fri fra arbejdet til at deltage i TAP-kurser? |
| V32 |
Spm. 5: Mener du, at der på de forskellige afdelinger er forskel på mulighederne for at få fri til kurser? |
| V33 |
Spm. 6: Mener du, at videnskabeligt personale har nemmere ved at få fri til kurser? |
| V34 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja,gerne |
| V35 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, under forudsætning af at jeg kommer på TAP-kusus |
| V36 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg blev opfordret til det |
| V37 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg kunne blive aflastet i mit arbejde |
| V38 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, såfremt TAP-repræsentanter var beskyttet i lighed med tillidsmænd |
| V39 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, af andre årsager |
| V40 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej eller ved ikke |
| V41 |
Det interesserer mig ikke |
| V42 |
Jeg har ikke tid til at være TAP-repræsentant |
| V43 |
Jeg synes, at jeg mangler indsigt i arbejdet i de styrende organer |
| V44 |
Jeg tør ikke påtage mig ansvaret |
| V45 |
Jeg er nervøs for at tage ordet i en større forsamling |
| V46 |
Jeg kan risikere at få problemer med min arbejdsplads |
| V47 |
Jeg mener ikke, at jeg kan få stemmer nok (F.eks. ansat på et lille institut og ikke kendt blandt andre TAPere) |
| V48 |
Der er andre, som er bedre egnede end mig |
| V49 |
Andre årsager |
| V50 |
Spm. 9: Har du nogen bestemte ideer om, hvad du især mener TAP-repræsentanterne bør arbejde for i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? |
| V51 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af TAP-stillinger |
| V52 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Godkendelse af forskningsopgaver |
| V53 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Undervisningsindhold og niveau |
| V54 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Ansættelse/afskedigelse af videnskabeligt personale |
| V55 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Uddannelsespolitiske spørgsmål |
| V56 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af bevillinger |
| V57 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Administrative spørgsmål |
| V58 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Ja |
| V59 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke interesseret |
| V60 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg kendte ikke nok til de opstillede personer |
| V61 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke tilstede på valgdagen |
| V62 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg glemte at stemme |
| V63 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke lyst til at stemme på de personer, der var opstillet |
| V64 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke, at jeg kendte nok til problematikken |
| V65 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, andre grunde |
| V66 |
Væsentligste grund |
| V67 |
Næstvæsentligste grund |
| V68 |
3. væsentligste grund |
| V69 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at nå det hele når dagligt arbejde også skal passes |
| V70 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær blandt kolleger, når man bruger arbejdstiden til møder og lignende |
| V71 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at overordnede er utilfredse med, at TAP-repræsentanterne anvender arbejdstiden til arbejdet i styrende organ |
| V72 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at TAP-repræsentanterne også bruger fritid til arbejdet i de styrende organer (forberedelse med mere). |
| V73 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær, hvis man stemmer modsat chefen i styrende organ |
| V74 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, man bliver udsat for pression |
| V75 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at der ikke er faciliteter til rådighed for TAP-repræsentanterne (f.eks. kontorassistance, fotokopiering m.m.) |
| V76 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mul ghed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med studerende under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
| V77 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med videnskabeligt personale under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
| V78 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, andet |
| V79 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej |
| V80 |
Spm. 14: Har du indtryk af, at TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd generelt lever op til dine forventninger? |
| V81 |
Spm. 15: Er der TAPere fra dit institut/afdeling, der er valgt ind i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V82 |
Spm. 16: Hvis nej til spm. 15: Har du kontakt med en eller flere TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V83 |
Spm. 17: Hvis ja til spm. 15: Påvirker det dit daglige samarbejde med disse kolleger, at de er kommet i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V84 |
Spm. 18: Prøver du at hjælpe disse kolleger i deres arbejde som TAP-repræsentant? |
| V85 |
Spm. 19: Har du over for TAP-repræsentant i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd peget på problemer eller sager, som du mente burde behandles i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V86 |
Spm. 20: Hvis ja til spm. 19: Er disse sager så blevet taget op? |
| V87 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra TAP-repræsentant |
| V88 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra TAP-repræsentant |
| V89 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra lærerrepræsentant |
| V90 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra lærer-repræsentant |
| V91 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra studenter-repræsentant |
| V92 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra studenter-repræsentant |
| V93 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra mit institut/afdeling |
| V94 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra mit institut/afdeling |
| V95 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra faglig klub/tillidsmand |
| V96 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra faglig klub/tillidsmand |
| V97 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra andre personer |
| V98 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra andre personer |
| V99 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol) |
| V100 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol) |
| V101 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten) |
| V102 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten) |
| V103 |
Spm. 22: Synes du, at den information du får, om hvad dre foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd, er tilstrækkelig? |
| V104 |
Spm. 23: Hvis nej til spm. 22: Gør du selv noget for at indhente yderligere information? |
| V105 |
Spm. 24: Mener du, at der generelt er behov for yderligere kommunikation mellem valgte TAP-ere og ikke valgte TAPere på din institution? |
| V106 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Informationsmøder |
| V107 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Sæligt blad for TAPere på din egen institution |
| V108 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Andet |
| V109 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg er medlem |
| V110 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får referater tilsendt |
| V111 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret af min tillidsmand |
| V112 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får information af andre personer |
| V113 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret om det i interne blade (eks. Universitetsavisen, Sletten og lign.) |
| V114 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Andet |
| V115 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Nej |
| V116 |
Spm. 27: Synes du, at du bliver tilstrækkeligt informeret om, hvad der sker i samarbejdsudvalget? |
| V117 |
Spm. 28: Mener du, at det overvejende er en fordel eller overvejende en ulempe, at samme person sidder både i samarbejdsudvalg og i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? |
| V118 |
Spm. 29: Mener du, at der er behov for flere samarbejdsudvalg på din institution? |
| V119 |
Spm. 30: Der er delte meninger om styrelseslovens bestemmelser. Hvad er din mening om at TAPere har 25% medbestemmelse? |
| V120 |
Spm. 31: Hvad er din mening om at TAPere ifølge styrelsesloven ikke er repræsenteret i studienævn? |
| V121 |
Spm. 32: Hvad er din mening om, at der ifølge styrelsesloven kan være både organiserede og uorganiserede i de styrende organer? |
| V122 |
Spm. 33: Hvad er din mening om, at TAP-repræsentanter ikke har beskyttelse i lighed med tillidsmænd? |
| V123 |
Spm. 34: Kan du sige hvordan du overvejende identificerer dig selv. Føler du dig i det daglige arbejde mest som: (Kun et kryds) |
| V124 |
Spm. 35: Mener du, at der på din institution er skel mellem akademikere og ikke-akademikere? (Mereværdsfølelse/mindreværdsfølelse) |
| V125 |
Spm. 36: Hvis ja til spm. 35: Mener du også at dette skel mellem akademikere/ikke-akademikere findes på dit institut/afdeling? |
| V126 |
Spm. 37: Hvis ja til spm. 35 (og eventuelt spm. 36): Hvordan føler du selv dette skel? |
| V127 |
Spm. 38: Hvor gammel er du? |
| V128 |
Spm 39: Køn |
| V129 |
Spm. 40: Anciennitet (på den uddannelsesinstitution hvor du er ansat) |
| V130 |
Spm. 41: Stilling: (Sæt kryds ved den stillingsgruppe der passer bedst til det arbejde du beskæftiger dig med) |
| V131 |
Spm. 42: Hvilken gruppe er du mest i kontakt med i dit daglige arbejde? |
| V132 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutråd |
| V133 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutbestyrelse |
| V134 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutråd |
| V135 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutbestyrelse |
| V136 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsråd eller lignende |
| V137 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsbestyrelse eller lignende |
| V138 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Nej |
| V139 |
Spm. 44: Er du medlem af en fagforening eller lignende faglig organisation? |
| V140 |
Spm. 45: Hvis ja til spm. 44: Har du tillidsposter? (mulighed for flere krydser) |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |