V1 |
DDA studienummer |
V2 |
Sekvensnummer |
V3 |
Institution. |
V4 |
Løbenummer. |
V5 |
Spørgerunde. |
V6 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, internt TAP-kursus (på egen institution) |
V7 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, eksternt TAP-kursus (uden for egen institution)) |
V8 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens fagkursus A (Betjening af kollegiale organer) |
V9 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens 2-årige assistentkursus (tilpasset højere uddannelsesinstitutioner) |
V10 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Tillidsmandskurser |
V11 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Fællesrådets kursus for TAPere ved højere uddannelsesinstitutioner |
V12 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, andre kurser |
V13 |
Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Nej, har ikke deltaget i nogen kurser |
V14 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Din egen institutions opbygning, statut og forretningsorden |
V15 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Stillingsstruktur |
V16 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Styrelsesloven |
V17 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Samarbejdsudvalgsaftalen |
V18 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Regler for valg til styrende organer |
V19 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Bevillinger, budgetter og regnskaber |
V20 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Finansloven |
V21 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Den højere uddannelses struktur og stilling i samfundet |
V22 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Elementær forvaltningsret (f.eks. beslutningsgyldighed, inhabilitet, offentlighed i forvaltningen) |
V23 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Perspektivplanredegørelse 2 (pp2-plan) og helhedsplan (h-plan) |
V24 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Møde og forhandlingsteknik |
V25 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Notat- og referatteknik |
V26 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Taleteknik |
V27 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Mødeforberedelse, udarbejdelse af indlæg |
V28 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Arbejds- og samværspsykologi |
V29 |
Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Har du andre forslag til kursusemner? |
V30 |
Spm. 3: Hvis der bliver arrangeret kurser, der indeholder emner, du er interesseret i, vil du så være villig til at deltage i disse kurser i arbejdstiden og/eller fritiden? |
V31 |
Spm. 4: Mener du, at du ville få besvær med at få fri fra arbejdet til at deltage i TAP-kurser? |
V32 |
Spm. 5: Mener du, at der på de forskellige afdelinger er forskel på mulighederne for at få fri til kurser? |
V33 |
Spm. 6: Mener du, at videnskabeligt personale har nemmere ved at få fri til kurser? |
V34 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja,gerne |
V35 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, under forudsætning af at jeg kommer på TAP-kusus |
V36 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg blev opfordret til det |
V37 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg kunne blive aflastet i mit arbejde |
V38 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, såfremt TAP-repræsentanter var beskyttet i lighed med tillidsmænd |
V39 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, af andre årsager |
V40 |
Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej eller ved ikke |
V41 |
Det interesserer mig ikke |
V42 |
Jeg har ikke tid til at være TAP-repræsentant |
V43 |
Jeg synes, at jeg mangler indsigt i arbejdet i de styrende organer |
V44 |
Jeg tør ikke påtage mig ansvaret |
V45 |
Jeg er nervøs for at tage ordet i en større forsamling |
V46 |
Jeg kan risikere at få problemer med min arbejdsplads |
V47 |
Jeg mener ikke, at jeg kan få stemmer nok (F.eks. ansat på et lille institut og ikke kendt blandt andre TAPere) |
V48 |
Der er andre, som er bedre egnede end mig |
V49 |
Andre årsager |
V50 |
Spm. 9: Har du nogen bestemte ideer om, hvad du især mener TAP-repræsentanterne bør arbejde for i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? |
V51 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af TAP-stillinger |
V52 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Godkendelse af forskningsopgaver |
V53 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Undervisningsindhold og niveau |
V54 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Ansættelse/afskedigelse af videnskabeligt personale |
V55 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Uddannelsespolitiske spørgsmål |
V56 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af bevillinger |
V57 |
Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Administrative spørgsmål |
V58 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Ja |
V59 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke interesseret |
V60 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg kendte ikke nok til de opstillede personer |
V61 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke tilstede på valgdagen |
V62 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg glemte at stemme |
V63 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke lyst til at stemme på de personer, der var opstillet |
V64 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke, at jeg kendte nok til problematikken |
V65 |
Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, andre grunde |
V66 |
Væsentligste grund |
V67 |
Næstvæsentligste grund |
V68 |
3. væsentligste grund |
V69 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at nå det hele når dagligt arbejde også skal passes |
V70 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær blandt kolleger, når man bruger arbejdstiden til møder og lignende |
V71 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at overordnede er utilfredse med, at TAP-repræsentanterne anvender arbejdstiden til arbejdet i styrende organ |
V72 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at TAP-repræsentanterne også bruger fritid til arbejdet i de styrende organer (forberedelse med mere). |
V73 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær, hvis man stemmer modsat chefen i styrende organ |
V74 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, man bliver udsat for pression |
V75 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at der ikke er faciliteter til rådighed for TAP-repræsentanterne (f.eks. kontorassistance, fotokopiering m.m.) |
V76 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mul ghed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med studerende under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
V77 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med videnskabeligt personale under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
V78 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, andet |
V79 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej |
V80 |
Spm. 14: Har du indtryk af, at TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd generelt lever op til dine forventninger? |
V81 |
Spm. 15: Er der TAPere fra dit institut/afdeling, der er valgt ind i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
V82 |
Spm. 16: Hvis nej til spm. 15: Har du kontakt med en eller flere TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
V83 |
Spm. 17: Hvis ja til spm. 15: Påvirker det dit daglige samarbejde med disse kolleger, at de er kommet i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
V84 |
Spm. 18: Prøver du at hjælpe disse kolleger i deres arbejde som TAP-repræsentant? |
V85 |
Spm. 19: Har du over for TAP-repræsentant i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd peget på problemer eller sager, som du mente burde behandles i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
V86 |
Spm. 20: Hvis ja til spm. 19: Er disse sager så blevet taget op? |
V87 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra TAP-repræsentant |
V88 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra TAP-repræsentant |
V89 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra lærerrepræsentant |
V90 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra lærer-repræsentant |
V91 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra studenter-repræsentant |
V92 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra studenter-repræsentant |
V93 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra mit institut/afdeling |
V94 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra mit institut/afdeling |
V95 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra faglig klub/tillidsmand |
V96 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra faglig klub/tillidsmand |
V97 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra andre personer |
V98 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra andre personer |
V99 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol) |
V100 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol) |
V101 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten) |
V102 |
Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten) |
V103 |
Spm. 22: Synes du, at den information du får, om hvad dre foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd, er tilstrækkelig? |
V104 |
Spm. 23: Hvis nej til spm. 22: Gør du selv noget for at indhente yderligere information? |
V105 |
Spm. 24: Mener du, at der generelt er behov for yderligere kommunikation mellem valgte TAP-ere og ikke valgte TAPere på din institution? |
V106 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Informationsmøder |
V107 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Sæligt blad for TAPere på din egen institution |
V108 |
Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Andet |
V109 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg er medlem |
V110 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får referater tilsendt |
V111 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret af min tillidsmand |
V112 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får information af andre personer |
V113 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret om det i interne blade (eks. Universitetsavisen, Sletten og lign.) |
V114 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Andet |
V115 |
Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Nej |
V116 |
Spm. 27: Synes du, at du bliver tilstrækkeligt informeret om, hvad der sker i samarbejdsudvalget? |
V117 |
Spm. 28: Mener du, at det overvejende er en fordel eller overvejende en ulempe, at samme person sidder både i samarbejdsudvalg og i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? |
V118 |
Spm. 29: Mener du, at der er behov for flere samarbejdsudvalg på din institution? |
V119 |
Spm. 30: Der er delte meninger om styrelseslovens bestemmelser. Hvad er din mening om at TAPere har 25% medbestemmelse? |
V120 |
Spm. 31: Hvad er din mening om at TAPere ifølge styrelsesloven ikke er repræsenteret i studienævn? |
V121 |
Spm. 32: Hvad er din mening om, at der ifølge styrelsesloven kan være både organiserede og uorganiserede i de styrende organer? |
V122 |
Spm. 33: Hvad er din mening om, at TAP-repræsentanter ikke har beskyttelse i lighed med tillidsmænd? |
V123 |
Spm. 34: Kan du sige hvordan du overvejende identificerer dig selv. Føler du dig i det daglige arbejde mest som: (Kun et kryds) |
V124 |
Spm. 35: Mener du, at der på din institution er skel mellem akademikere og ikke-akademikere? (Mereværdsfølelse/mindreværdsfølelse) |
V125 |
Spm. 36: Hvis ja til spm. 35: Mener du også at dette skel mellem akademikere/ikke-akademikere findes på dit institut/afdeling? |
V126 |
Spm. 37: Hvis ja til spm. 35 (og eventuelt spm. 36): Hvordan føler du selv dette skel? |
V127 |
Spm. 38: Hvor gammel er du? |
V128 |
Spm 39: Køn |
V129 |
Spm. 40: Anciennitet (på den uddannelsesinstitution hvor du er ansat) |
V130 |
Spm. 41: Stilling: (Sæt kryds ved den stillingsgruppe der passer bedst til det arbejde du beskæftiger dig med) |
V131 |
Spm. 42: Hvilken gruppe er du mest i kontakt med i dit daglige arbejde? |
V132 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutråd |
V133 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutbestyrelse |
V134 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutråd |
V135 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutbestyrelse |
V136 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsråd eller lignende |
V137 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsbestyrelse eller lignende |
V138 |
Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Nej |
V139 |
Spm. 44: Er du medlem af en fagforening eller lignende faglig organisation? |
V140 |
Spm. 45: Hvis ja til spm. 44: Har du tillidsposter? (mulighed for flere krydser) |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |