Tabel

Datafil


Beskrivelse ?

Hovedtabel

Størrelse (Antal rækker) ?

415

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA studienummer
V2 Sekvensnummer
V3 Institution.
V4 Løbenummer.
V5 Spørgerunde.
V6 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, internt TAP-kursus (på egen institution)
V7 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, eksternt TAP-kursus (uden for egen institution))
V8 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens fagkursus A (Betjening af kollegiale organer)
V9 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Forvaltningshøjskolens 2-årige assistentkursus (tilpasset højere uddannelsesinstitutioner)
V10 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Tillidsmandskurser
V11 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, Fællesrådets kursus for TAPere ved højere uddannelsesinstitutioner
V12 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Ja, andre kurser
V13 Spm. 1: Har du deltaget i kurser hvis indhold har givet dig indsigt i arbejdet i styrende organer (Mulighed for flere krydser) Nej, har ikke deltaget i nogen kurser
V14 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Din egen institutions opbygning, statut og forretningsorden
V15 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Stillingsstruktur
V16 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Styrelsesloven
V17 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Samarbejdsudvalgsaftalen
V18 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Regler for valg til styrende organer
V19 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Bevillinger, budgetter og regnskaber
V20 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Finansloven
V21 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Den højere uddannelses struktur og stilling i samfundet
V22 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Elementær forvaltningsret (f.eks. beslutningsgyldighed, inhabilitet, offentlighed i forvaltningen)
V23 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Perspektivplanredegørelse 2 (pp2-plan) og helhedsplan (h-plan)
V24 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Møde og forhandlingsteknik
V25 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Notat- og referatteknik
V26 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Taleteknik
V27 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Mødeforberedelse, udarbejdelse af indlæg
V28 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Arbejds- og samværspsykologi
V29 Spm. 2: Hvis der bliver oprettet nye TAP-kurser, hvilke emner vil du så have brug for eller lyst til at lære mere om? Har du andre forslag til kursusemner?
V30 Spm. 3: Hvis der bliver arrangeret kurser, der indeholder emner, du er interesseret i, vil du så være villig til at deltage i disse kurser i arbejdstiden og/eller fritiden?
V31 Spm. 4: Mener du, at du ville få besvær med at få fri fra arbejdet til at deltage i TAP-kurser?
V32 Spm. 5: Mener du, at der på de forskellige afdelinger er forskel på mulighederne for at få fri til kurser?
V33 Spm. 6: Mener du, at videnskabeligt personale har nemmere ved at få fri til kurser?
V34 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja,gerne
V35 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, under forudsætning af at jeg kommer på TAP-kusus
V36 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg blev opfordret til det
V37 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg kunne blive aflastet i mit arbejde
V38 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, såfremt TAP-repræsentanter var beskyttet i lighed med tillidsmænd
V39 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, af andre årsager
V40 Spm. 7: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej eller ved ikke
V41 Det interesserer mig ikke
V42 Jeg har ikke tid til at være TAP-repræsentant
V43 Jeg synes, at jeg mangler indsigt i arbejdet i de styrende organer
V44 Jeg tør ikke påtage mig ansvaret
V45 Jeg er nervøs for at tage ordet i en større forsamling
V46 Jeg kan risikere at få problemer med min arbejdsplads
V47 Jeg mener ikke, at jeg kan få stemmer nok (F.eks. ansat på et lille institut og ikke kendt blandt andre TAPere)
V48 Der er andre, som er bedre egnede end mig
V49 Andre årsager
V50 Spm. 9: Har du nogen bestemte ideer om, hvad du især mener TAP-repræsentanterne bør arbejde for i konsistorium og fakultetsråd/fagråd?
V51 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af TAP-stillinger
V52 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Godkendelse af forskningsopgaver
V53 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Undervisningsindhold og niveau
V54 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Ansættelse/afskedigelse af videnskabeligt personale
V55 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Uddannelsespolitiske spørgsmål
V56 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af bevillinger
V57 Spm. 10: I hvor høj grad mener du at TAP repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Administrative spørgsmål
V58 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Ja
V59 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke interesseret
V60 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg kendte ikke nok til de opstillede personer
V61 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg var ikke tilstede på valgdagen
V62 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg glemte at stemme
V63 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke lyst til at stemme på de personer, der var opstillet
V64 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, jeg følte ikke, at jeg kendte nok til problematikken
V65 Spm. 11: Da der ifølge styrelsesloven skulle vælges TAP-repræsentanter til konsistorium og fakultetsråd/fagråd, stemte du da? (Mulighed for flere krydser) Nej, andre grunde
V66 Væsentligste grund
V67 Næstvæsentligste grund
V68 3. væsentligste grund
V69 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at nå det hele når dagligt arbejde også skal passes
V70 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær blandt kolleger, når man bruger arbejdstiden til møder og lignende
V71 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at overordnede er utilfredse med, at TAP-repræsentanterne anvender arbejdstiden til arbejdet i styrende organ
V72 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at TAP-repræsentanterne også bruger fritid til arbejdet i de styrende organer (forberedelse med mere).
V73 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær, hvis man stemmer modsat chefen i styrende organ
V74 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, man bliver udsat for pression
V75 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at der ikke er faciliteter til rådighed for TAP-repræsentanterne (f.eks. kontorassistance, fotokopiering m.m.)
V76 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mul ghed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med studerende under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd
V77 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med videnskabeligt personale under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd
V78 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, andet
V79 Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej
V80 Spm. 14: Har du indtryk af, at TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd generelt lever op til dine forventninger?
V81 Spm. 15: Er der TAPere fra dit institut/afdeling, der er valgt ind i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd?
V82 Spm. 16: Hvis nej til spm. 15: Har du kontakt med en eller flere TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd?
V83 Spm. 17: Hvis ja til spm. 15: Påvirker det dit daglige samarbejde med disse kolleger, at de er kommet i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd?
V84 Spm. 18: Prøver du at hjælpe disse kolleger i deres arbejde som TAP-repræsentant?
V85 Spm. 19: Har du over for TAP-repræsentant i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd peget på problemer eller sager, som du mente burde behandles i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd?
V86 Spm. 20: Hvis ja til spm. 19: Er disse sager så blevet taget op?
V87 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra TAP-repræsentant
V88 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra TAP-repræsentant
V89 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra lærerrepræsentant
V90 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra lærer-repræsentant
V91 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra studenter-repræsentant
V92 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra studenter-repræsentant
V93 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra mit institut/afdeling
V94 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra mit institut/afdeling
V95 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra faglig klub/tillidsmand
V96 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra faglig klub/tillidsmand
V97 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Fra andre personer
V98 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Fra andre personer
V99 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol)
V100 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol)
V101 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Konsistorium Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten)
V102 Spm. 21: Får du information om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? (Sæt kryds for hver informationskilde både ved konsistorium og fakultetsråd/fagråd) Fakultetsråd/fagråd Jeg læser om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen og Sletten)
V103 Spm. 22: Synes du, at den information du får, om hvad dre foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd, er tilstrækkelig?
V104 Spm. 23: Hvis nej til spm. 22: Gør du selv noget for at indhente yderligere information?
V105 Spm. 24: Mener du, at der generelt er behov for yderligere kommunikation mellem valgte TAP-ere og ikke valgte TAPere på din institution?
V106 Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Informationsmøder
V107 Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Sæligt blad for TAPere på din egen institution
V108 Spm. 25: På hvilken måde synes du, at kommunikationen mellem dig og de valgte TAPere bør foregå? Andet
V109 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg er medlem
V110 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får referater tilsendt
V111 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret af min tillidsmand
V112 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får information af andre personer
V113 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret om det i interne blade (eks. Universitetsavisen, Sletten og lign.)
V114 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Andet
V115 Spm. 26: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Nej
V116 Spm. 27: Synes du, at du bliver tilstrækkeligt informeret om, hvad der sker i samarbejdsudvalget?
V117 Spm. 28: Mener du, at det overvejende er en fordel eller overvejende en ulempe, at samme person sidder både i samarbejdsudvalg og i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd?
V118 Spm. 29: Mener du, at der er behov for flere samarbejdsudvalg på din institution?
V119 Spm. 30: Der er delte meninger om styrelseslovens bestemmelser. Hvad er din mening om at TAPere har 25% medbestemmelse?
V120 Spm. 31: Hvad er din mening om at TAPere ifølge styrelsesloven ikke er repræsenteret i studienævn?
V121 Spm. 32: Hvad er din mening om, at der ifølge styrelsesloven kan være både organiserede og uorganiserede i de styrende organer?
V122 Spm. 33: Hvad er din mening om, at TAP-repræsentanter ikke har beskyttelse i lighed med tillidsmænd?
V123 Spm. 34: Kan du sige hvordan du overvejende identificerer dig selv. Føler du dig i det daglige arbejde mest som: (Kun et kryds)
V124 Spm. 35: Mener du, at der på din institution er skel mellem akademikere og ikke-akademikere? (Mereværdsfølelse/mindreværdsfølelse)
V125 Spm. 36: Hvis ja til spm. 35: Mener du også at dette skel mellem akademikere/ikke-akademikere findes på dit institut/afdeling?
V126 Spm. 37: Hvis ja til spm. 35 (og eventuelt spm. 36): Hvordan føler du selv dette skel?
V127 Spm. 38: Hvor gammel er du?
V128 Spm 39: Køn
V129 Spm. 40: Anciennitet (på den uddannelsesinstitution hvor du er ansat)
V130 Spm. 41: Stilling: (Sæt kryds ved den stillingsgruppe der passer bedst til det arbejde du beskæftiger dig med)
V131 Spm. 42: Hvilken gruppe er du mest i kontakt med i dit daglige arbejde?
V132 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutråd
V133 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutbestyrelse
V134 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutråd
V135 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutbestyrelse
V136 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsråd eller lignende
V137 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsbestyrelse eller lignende
V138 Spm. 43: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Nej
V139 Spm. 44: Er du medlem af en fagforening eller lignende faglig organisation?
V140 Spm. 45: Hvis ja til spm. 44: Har du tillidsposter? (mulighed for flere krydser)
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv