Søgning » Forbrugeres utilfredshed og klageadfærd 1978
Aflevering 35163
Forskningsdata

Forbrugeres utilfredshed og klageadfærd 1978 (1978)

Alias: Consumer Dissatisfaction and Complaints, 1978


Skabt af ?
Formål ?

Der findes ingen beskrivelse.

Indhold ?

Det er undersøgelsens formål at kortlægge de faktorer, der bestemmer hvorvidt den enkelte forbruger i forskellige konkrete situationer oplever utilfredshed og klager samt finder måder, hvorpå han kan få sine problemer løst. Information om disse forhold er af stor betydning for forskning og undervisning vedrørende forbrugeradfærden, ligesom den er værdifuld for eksisterende og evt. fremtidige klageorganer mv. Undersøgelsen er foretaget i Danmark og er en af de første af sin art i Europa. AIM udtog en repræsentativ stikprøve på 2135 respondenter, hvoraf 1200, som var villige til at deltage, fik tilsendt et spørgeskema i januar 1978. Medio april 1978 havde rykkere indbragt 1003 udfyldte spørgeskemaer

Tabeller ?

Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.

Dokumentation ?

Der er ingen tilgængelig information om dokumentation.
Du kan søge om adgang til dokumentation ved at klikke på 'Søg om adgang'.

Emneord ?

Der er ingen emneord.

Dækker perioden ?

Fra 01-01-1978 til 30-12-1978.

ID-oplysninger i data ?
  • Ingen