| V1 |
DDA studienummer |
| V2 |
Sekvensnummer |
| V3 |
Institution. |
| V4 |
Løbenummer. |
| V5 |
Spørgerunde. |
| V6 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra TAP-repræsentant |
| V7 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra lærer-repræsentant |
| V8 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra studenter-repræsentant |
| V9 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra mit institut/afdeling |
| V10 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra faglig klub/tillidsmand |
| V11 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, fra andre personer |
| V12 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, jeg læser mødereferaterne (ÅTH: protokol) |
| V13 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, jeg læser om det i interne blade (eks. Universitetsavisen og Sletten) |
| V14 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Ja, på anden måde |
| V15 |
Spm. 1: Får du information om hvad der foregår i de øverste kollegiale organer (konsistorium og fakultetsråd/fagråd) ? Nej, jeg får ingen information |
| V16 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for mig selv personligt |
| V17 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for min egen faggruppe |
| V18 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for alle TAPere på min institution |
| V19 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for mit institut/afdeling |
| V20 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for mit hovedområde (fakultet) |
| V21 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Det, der har betydning for institutionen som helhed |
| V22 |
Spm. 2: Hvad er du interesseret i at få information om fra konsistorium og fakultetsråd/fagråd ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt informationstype) Andet |
| V23 |
Spm. 3: Synes du den information du får om, hvad der foregår i konsistorium og fakultetsråd/fagråd er tilstrækkelig ? |
| V24 |
Spm. 4: Mener du, at der generelt er behov for yderligere kommunikation mellem valgte TAP-ere og ikke valgte TAPere på din institution? |
| V25 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) TAP-repræsentanterne afholder møder |
| V26 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) TAP-repræsentanterne holder træffetid |
| V27 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) TAP-repræsentanterne kommer på besøg |
| V28 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) Skriftlig kommunikation (mødereferater, dagsordner, meddelelser, artikler og lignende) - rundsendes |
| V29 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) Skriftlig kommunikation (mødereferater, dagsordner, meddelelser, artikler og lignende) - slås op på opslagstavle |
| V30 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) Skriftlig kommunikation (mødereferater, dagsordner, meddelelser, artikler og lignende) - trykkes i særligt TAP-blad |
| V31 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) Skriftlig kommunikation (mødereferater, dagsordner, meddelelser, artikler og lignende) - trykkes i institutionens blad |
| V32 |
Spm. 5: Hvor stor er din interesse for følgende former for kommunikation mellem dig og TAP-repræsentanterne ? (Sæt et kryds ud for hver enkelt kommunikationsform) Andet |
| V33 |
Spm. 6: Har du kontakt med en eller flere TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd ? |
| V34 |
Spm. 7: Er der TAPere fra dit institut/afdeling, der er valgt ind i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V35 |
Spm. 8: Hvis ja til spm. 7: Påvirker det dit daglige samarbejde med disse kolleger, at de er kommet i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (mulighed for flere krydser) |
| V36 |
Spm. 9: Har du over for TAP-repræsentant i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd peget på problemer eller sager, som du mente burde behandles i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? |
| V37 |
Spm. 10: Hvis ja til spm. 9: Er disse sager så blevet taget op? |
| V38 |
Spm. 11: Har du nogen bestemte ideer om, hvad du især mener TAP-repræsentanterne bør arbejde for i konsistorium og fakultetsråd/fagråd? |
| V39 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af TAP-stillinger |
| V40 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Godkendelse af forskningsopgaver |
| V41 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Undervisningsindhold og -niveau |
| V42 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Ansættelse/afskedigelse af videnskabeligt personale |
| V43 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Uddannelsespolitiske spørgsmål |
| V44 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Fordeling af bevillinger |
| V45 |
Spm. 12: I hvor høj grad mener du at TAP-repræsentanterne bør være interesseret i at være med til at træffe beslutninger i følgende typer af sager: (Sæt kryds for hver sagstype) Administrative spørgsmål |
| V46 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at nå det hele når dagligt arbejde også skal passes |
| V47 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær blandt kolleger, når man bruger arbejdstiden til møder og lignende |
| V48 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at overordnede er utilfredse med, at TAP-repræsentanterne anvender arbejdstiden til arbejdet i styrende organ |
| V49 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at TAP-repræsentanterne også bruger fritid til arbejdet i de styrende organer (forberedelse med mere) |
| V50 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at man bliver upopulær, hvis man stemmer modsat chefen i styrende organ. |
| V51 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, man bliver udsat for pression |
| V52 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at der er problemer som følge af, at der ikke er faciliteter til rådighed for TAP-repræsentanterne (F.eks. kontorassistance, fotokopiering m.m.) |
| V53 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med studerende under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
| V54 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, det er mit indtryk, at det er svært at samarbejde med videnskabeligt personale under møderne i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd |
| V55 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, andet |
| V56 |
Spm. 13: Har du fået indtryk af, at TAP-repræsentanter kan have problemer som følge af deres medlemskab af konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej |
| V57 |
Spm. 14: Har du indtryk af, at TAP-repræsentanter i konsistorium og/eller fakultetsråd/fagråd generelt lever op til dine forventninger? |
| V58 |
Spm. 15: Der er delte meninger om styrelseslovens bestemmelser. Hvad er din mening om at TAPere har 25% medbestemmelse? |
| V59 |
Spm. 16: Hvad er din mening om at TAPere ifølge styrelsesloven ikke er repræsenteret i studienævn? |
| V60 |
Spm. 17: Hvad er din mening om, at der ifølge styrelseloven kan være både organiserede og uorganiserede i de styrende organer? |
| V61 |
Spm. 18: Uanset hvordan du på nuværende tidspunkt bedømmer resultaterne af TAP-repræsentationen: Hvor stor betydning tillægger du det, at du er ansat på en arbejdsplads med medarbejderindflydelse ? |
| V62 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja,gerne |
| V63 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, under forudsætning af at jeg kommer på TAP-kursus |
| V64 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg blev opfordret til det |
| V65 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, hvis jeg kunne blive aflastet i mit arbejde |
| V66 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, såfremt TAP-repræsentanter var beskyttet i lighed med tillidsmænd |
| V67 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Ja, af andre årsager |
| V68 |
Spm. 19: Kunne du tænke dig senere at blive TAP-repræsentant i konsistorium eller fakultetsråd/fagråd? (Mulighed for flere krydser) Nej eller ved ikke |
| V69 |
Det interesserer mig ikke |
| V70 |
Jeg har ikke tid til at være TAP-repræsentant |
| V71 |
Jeg synes, at jeg mangler indsigt i arbejdet i de styrende organer |
| V72 |
Jeg tør ikke påtage mig ansvaret |
| V73 |
Jeg er nervøs for at tage ordet i en større forsamling |
| V74 |
Jeg kan risikere at få problemer med min arbejdsplads |
| V75 |
Jeg mener ikke, at jeg kan få stemmer nok (F.eks. ansat på et lille institut og ikke kendt blandt andre TAPere) |
| V76 |
Der er andre, som er bedre egnede end mig |
| V77 |
Andre årsager |
| V78 |
Spm. 21: Mener du, at der på din institution er skel mellem akademikere og ikke-akademikere? (Mereværdsfølelse/mindreværdsfølelse) |
| V79 |
Spm. 22: Hvis ja til spm. 21: Mener du også at dette skel mellem akademikere/ikke-akademikere findes på dit institut/afdeling? |
| V80 |
Spm. 23: Hvis ja til spm. 21 (og eventuelt spm. 22): Hvordan føler du selv dette skel? |
| V81 |
Spm. 24: Kan du nævne nogle af de virkninger, som TAP-repræsentationen i de kollegiale organer har haft på din institution ? (Mulighed for flere krydser) |
| V82 |
Spm. 25: Er der som oftest en fælles TAP-holdning her på institutionen, eller har der dannet sig forskellige TAP-grupper ? |
| V83 |
Spm. 26: Kender du indholdet af det nye ændringsforslag til styrelsesloven ? |
| V84 |
Spm. 27: Har du en mening om dette forslag ? |
| V85 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg er medlem |
| V86 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får referater tilsendt |
| V87 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret af min tillidsmand |
| V88 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg får information af andre personer |
| V89 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Ja, jeg bliver informeret om det i interne blade (Eks. Universitetsavisen, Sletten og lign.) |
| V90 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Andet |
| V91 |
Spm. 28: Følger du med i, hvad der sker i samarbejdsudvalget? (mulighed for flere krydser) Nej |
| V92 |
Spm. 29: Synes du, at du bliver tilstrækkeligt informeret om, hvad der sker i samarbejdsudvalget? |
| V93 |
Spm. 30: Hvad er din mening om, at der ifølge samarbejdscirkulæret kun må være organiserede medarbejdere i samarbejdsudvalg ? |
| V94 |
Spm. 31: Hvad synes du er vigtigst for TAPerne: Indflydelse i de kollegiale organer eller i samarbejdsudvalg |
| V95 |
Spm. 33: Hvilken gruppe er du mest i kontakt med i dit daglige arbejde? |
| V96 |
Spm. 34: Kan du sige hvordan du overvejende identificerer dig selv. Føler du dig i det daglige arbejde mest som: (Kun et kryds) |
| V97 |
Spm. 35: Er du ansat på et institut ? |
| V98 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd, der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutråd |
| V99 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, centralinstitutbestyrelse |
| V100 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutråd |
| V101 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, institutbestyrelse |
| V102 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsråd eller lignende |
| V103 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Ja, afdelingsbestyrelse eller lignende |
| V104 |
Spm. 36: Er du medlem af institutråd eller et afdelingsråd der kan sidestilles hermed? (Sæt kryds i alle de rubrikker, hvor du er medlem) Nej |
| V105 |
Spm. 37: Er du medlem af en fagforening eller lignende faglig organisation? |
| V106 |
Spm. 38: Hvis ja til spm. 37: Har du tillidsposter? (mulighed for flere krydser) |
| V107 |
Spm. 39: Hvor gammel er du? |
| V108 |
Spm 40: Køn |
| V109 |
Spm. 41: Anciennitet (på den uddannelsesinstitution hvor du er ansat) |
| V110 |
Spm. 42: Stilling: (Sæt kryds ved den stillingsgruppe der passer bedst til det arbejde du beskæftiger dig med) |
| V111 |
Spm. 43: I efteråret 1975 fik du tilsendt et spørgeskema vedrørende TAP-undersøgelsen. Besvarede du skemaet dengang ? |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |