| V1 |
DDA Studienummer |
| V2 |
Sekvensnummer |
| V3 |
St: Prøvevalgsnummer |
| V4 |
St: Medlemsnummer |
| V5 |
St. 1: I hvilket år er De født? |
| V6 |
St. 2: I hvilken kommune bor De? |
| V7 |
St. 3: Køn? |
| V8 |
St. 4: Ægteskabelig stilling? |
| V9 |
St. 5: Stilling i familien? |
| V10 |
St. 6: Er De erhvervsmæssigt beskæftiget? |
| V11 |
St. 7: Stillingsgrupper: Her beder vi Dem oplyse, om De er beskæftiget som selvstændig, funktionær eller arbejder, eller om De er uden for erhverv som pensionist, studerende eller hjemmegående husmoder? |
| V12 |
St. 8: Sæt venligst et kryds i een af svarrubrikkerne nederst på siden efter følgende retningslinier: |
| V13 |
St. 9: Er De medlem af en faglig organisation? |
| V14 |
Spm. 1St. 9: Er De medlem af en faglig organisation? Hvis ja: Hvilken organisation er De tilsluttet? |
| V15 |
St. 10: Skolegang: |
| V16 |
St. 10: Senere uddannelse: |
| V17 |
St. 11: Bor De i: |
| V18 |
St. 12: Ejerforhold |
| V19 |
St. 12A: Bor De i Københavns eller Frederiksberg kommune? St. 12B: Hvis nej i st. 12A: I hvilket amt (amtskommune) bor De? |
| V20 |
St. A: Stemte De ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981? St. B: (Hvis ja): Hvilket parti stemte De på ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981? St. C: (Hvis nej): Hvad er grunden til, at De ikke stemte ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981? |
| V21 |
St. A: Stemte De ved folketingsvalget den 23. oktober 1979? St. B: (Hvis ja): Hvilket parti stemte De på ved folketingsvalget den 23. oktober 1979? St. C: (Hvis nej): Hvad er grunden til, at De ikke stemte ved folketingsvalget den 23. oktober 1979? |
| V22 |
St. 13: I hvilket af nedennævnte områder bor De? |
| V23 |
Spm. A: Vil De stemme, såfremt der afholdes valg mandag den 14. marts 1983? |
| V24 |
Spm. B: Hvis ja: På hvilket parti vil De stemme? Spm. C: Hvis nej: Hvad er grunden til, at De ikke vil stemme? |
| V25 |
Spm: Hvilken dag modtog De kuverten med disse skemaer? |
| V26 |
Spm. 1: Hvorledes bedømmer De regeringens virke? |
| V27 |
Spm. 2: Hvorledes bedømmer De oppositionens virke? |
| V28 |
Spm. 3: Har De (Deres husstand) en checkkonto eller en anden konto (anfordringskonto eller konto på opsigelse) i et pengeinstitut? |
| V29 |
Spm. 4: Hvad vil De foretrække? |
| V30 |
Spm. 5: Vil De i dag, hvis det gjaldt Deres egen bolig, sige ja eller nej til naturgas? |
| V31 |
Spm. 6: Føler De, at der administreres samfundsøkonomisk betryggende med naturgassen? |
| V32 |
Spm. 7: Hvordan er Deres bolig (hovedsagelig) opvarmet? |
| V33 |
Spm. 8: Svend Auken: |
| V34 |
Spm. 8: Ritt Bjerregaard: |
| V35 |
Spm. 8: Christian Christensen: |
| V36 |
Spm. 8: Henning Christophersen: |
| V37 |
Spm. 8: Lone Dybkjær: |
| V38 |
Spm. 8: Uffe Ellemann-Jensen: |
| V39 |
Spm. 8: Mogens Glistrup: |
| V40 |
Spm. 8: Bertel Haarder: |
| V41 |
Spm. 8: Knud Heinesen: |
| V42 |
Spm. 8: Britta Schall Holberg: |
| V43 |
Spm. 8: Erhard Jakobsen: |
| V44 |
Spm. 8: Anker Jørgensen: |
| V45 |
Spm. 8: Mogens Lykketoft: |
| V46 |
Spm. 8: Arne Melchior: |
| V47 |
Spm. 8: Grete Fenger Møller: |
| V48 |
Spm. 8: Gert Petersen: |
| V49 |
Spm. 8: Niels Helveg Petersen: |
| V50 |
Spm. 8: Poul Schluter: |
| V51 |
Spm. 8: Ebba Strange: |
| V52 |
Spm. 8: Uffe Thorndal: |
| V53 |
Spm. 8: Preben Wilhjelm: |
| V54 |
Spm. 9: Ryger De? |
| V55 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigaretter, fabriksfremstillede |
| V56 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigaretter, hjemmelavede/-rullede |
| V57 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigarer |
| V58 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cerutter |
| V59 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigarillos |
| V60 |
Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Pibe |
| V61 |
Spm. 10: I 1973 vedtog folketinget, at der skal etableres en fast forbindelse over Sorebælt. Med mellemrum er virkelighedsgørelsen af denne beslutning blevet udsat - senest i denne vinter. - Hvordan er Deres indstilling til den seneste udsættelse? |
| V62 |
Spm. 11: Uanset Deres besvarelse af spørgsmålet ovenfor - mener De da vi bør have en fast forbindelse over Storebælt, eller bør vi planlægge en fremtid uden er sådan? |
| V63 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Banker/Sparekasser |
| V64 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Postkontorer |
| V65 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Forsikringsselskaber |
| V66 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Bistandskontorer |
| V67 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Kommunale kontorer i øvrigt |
| V68 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Sygehuse |
| V69 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? DSB |
| V70 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? SAS |
| V71 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Private handlende indenfor butiksområdet |
| V72 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Brugsens forretninger |
| V73 |
Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Private håndværksvirksomheder |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |