Tabel

Datasæt


Beskrivelse ?

Hovedtabel

Størrelse (Antal rækker) ?

1308

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA Studienummer
V2 Sekvensnummer
V3 St: Prøvevalgsnummer
V4 St: Medlemsnummer
V5 St. 1: I hvilket år er De født?
V6 St. 2: I hvilken kommune bor De?
V7 St. 3: Køn?
V8 St. 4: Ægteskabelig stilling?
V9 St. 5: Stilling i familien?
V10 St. 6: Er De erhvervsmæssigt beskæftiget?
V11 St. 7: Stillingsgrupper: Her beder vi Dem oplyse, om De er beskæftiget som selvstændig, funktionær eller arbejder, eller om De er uden for erhverv som pensionist, studerende eller hjemmegående husmoder?
V12 St. 8: Sæt venligst et kryds i een af svarrubrikkerne nederst på siden efter følgende retningslinier:
V13 St. 9: Er De medlem af en faglig organisation?
V14 Spm. 1St. 9: Er De medlem af en faglig organisation? Hvis ja: Hvilken organisation er De tilsluttet?
V15 St. 10: Skolegang:
V16 St. 10: Senere uddannelse:
V17 St. 11: Bor De i:
V18 St. 12: Ejerforhold
V19 St. 12A: Bor De i Københavns eller Frederiksberg kommune? St. 12B: Hvis nej i st. 12A: I hvilket amt (amtskommune) bor De?
V20 St. A: Stemte De ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981? St. B: (Hvis ja): Hvilket parti stemte De på ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981? St. C: (Hvis nej): Hvad er grunden til, at De ikke stemte ved folketingsvalget, tirsdag den 8. december 1981?
V21 St. A: Stemte De ved folketingsvalget den 23. oktober 1979? St. B: (Hvis ja): Hvilket parti stemte De på ved folketingsvalget den 23. oktober 1979? St. C: (Hvis nej): Hvad er grunden til, at De ikke stemte ved folketingsvalget den 23. oktober 1979?
V22 St. 13: I hvilket af nedennævnte områder bor De?
V23 Spm. A: Vil De stemme, såfremt der afholdes valg mandag den 14. marts 1983?
V24 Spm. B: Hvis ja: På hvilket parti vil De stemme? Spm. C: Hvis nej: Hvad er grunden til, at De ikke vil stemme?
V25 Spm: Hvilken dag modtog De kuverten med disse skemaer?
V26 Spm. 1: Hvorledes bedømmer De regeringens virke?
V27 Spm. 2: Hvorledes bedømmer De oppositionens virke?
V28 Spm. 3: Har De (Deres husstand) en checkkonto eller en anden konto (anfordringskonto eller konto på opsigelse) i et pengeinstitut?
V29 Spm. 4: Hvad vil De foretrække?
V30 Spm. 5: Vil De i dag, hvis det gjaldt Deres egen bolig, sige ja eller nej til naturgas?
V31 Spm. 6: Føler De, at der administreres samfundsøkonomisk betryggende med naturgassen?
V32 Spm. 7: Hvordan er Deres bolig (hovedsagelig) opvarmet?
V33 Spm. 8: Svend Auken:
V34 Spm. 8: Ritt Bjerregaard:
V35 Spm. 8: Christian Christensen:
V36 Spm. 8: Henning Christophersen:
V37 Spm. 8: Lone Dybkjær:
V38 Spm. 8: Uffe Ellemann-Jensen:
V39 Spm. 8: Mogens Glistrup:
V40 Spm. 8: Bertel Haarder:
V41 Spm. 8: Knud Heinesen:
V42 Spm. 8: Britta Schall Holberg:
V43 Spm. 8: Erhard Jakobsen:
V44 Spm. 8: Anker Jørgensen:
V45 Spm. 8: Mogens Lykketoft:
V46 Spm. 8: Arne Melchior:
V47 Spm. 8: Grete Fenger Møller:
V48 Spm. 8: Gert Petersen:
V49 Spm. 8: Niels Helveg Petersen:
V50 Spm. 8: Poul Schluter:
V51 Spm. 8: Ebba Strange:
V52 Spm. 8: Uffe Thorndal:
V53 Spm. 8: Preben Wilhjelm:
V54 Spm. 9: Ryger De?
V55 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigaretter, fabriksfremstillede
V56 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigaretter, hjemmelavede/-rullede
V57 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigarer
V58 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cerutter
V59 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Cigarillos
V60 Spm. 9: Hvis ryger: Ryger De nedenstående tobaksvarer hyppigt, af og til eller slet ikke? Pibe
V61 Spm. 10: I 1973 vedtog folketinget, at der skal etableres en fast forbindelse over Sorebælt. Med mellemrum er virkelighedsgørelsen af denne beslutning blevet udsat - senest i denne vinter. - Hvordan er Deres indstilling til den seneste udsættelse?
V62 Spm. 11: Uanset Deres besvarelse af spørgsmålet ovenfor - mener De da vi bør have en fast forbindelse over Storebælt, eller bør vi planlægge en fremtid uden er sådan?
V63 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Banker/Sparekasser
V64 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Postkontorer
V65 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Forsikringsselskaber
V66 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Bistandskontorer
V67 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Kommunale kontorer i øvrigt
V68 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Sygehuse
V69 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? DSB
V70 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? SAS
V71 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Private handlende indenfor butiksområdet
V72 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Brugsens forretninger
V73 Spm. 12: I hvilken udstrækning mener De, at folk (i almindelighed) er tilfredse eller utilfredse med den service man får i nedenstående servicevirksomheder, når der ved service skal forstås såvel kundebetjening, åbningstider, ekspeditionernes varighed og personalets dygtighed? Private håndværksvirksomheder
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv