V1 |
DDA studienummer |
V2 |
DDA løbenummer |
V3 |
SFI undersøgelsesnummer |
V4 |
Skema type. Standard 2 personaleskema |
V5 |
Spm. 1: Hvornår blev du ansat? 1.1. Hvornår ansat måned? |
V6 |
Spm. 1: Hvornår blev du ansat? 1.2. Hvornår ansat år? |
V7 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.1. Daglig leder |
V8 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.2. Sekretær/bogholder e.l. |
V9 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.3. Miljøtekniker/ingeniør e.l. |
V10 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.4. Måletekniker |
V11 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.5. Ergo/fysioterapeut |
V12 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.6. Læge |
V13 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.7. Sygeplejerske/bedriftssundhedsplejerske |
V14 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.8. Andet |
V15 |
Spm. 2: Hvad er du ansat som? 2.9. Andet, hvad |
V16 |
Spm. 3: Hvor mange timer om ugen er du ansat? |
V17 |
Spm. 4: Indgår din stilling i grundlaget for BST-normeringen? |
V18 |
Spm. 5: Har du tidligere været ansat i en anden bedriftssundhedstjeneste? |
V19 |
Spm. 6.A.: Hvilken type BST var det? |
V20 |
Spm. 6.B.:Hvor længe var du ansat der? |
V21 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.A. Jeg holdt op, fordi jeg skiftede bolig |
V22 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.B. Jeg holdt op, fordi jeg blev sagt op |
V23 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.C. Jeg holdt op, fordi jeg fik et andet/bedre job |
V24 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.D. Jeg holdt op, fordi der var for meget at lave |
V25 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.F. Jeg holdt op, fordi der var for lidt at lave |
V26 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.G. Jeg holdt op, fordi de faglige udviklingsmuligheder var for ringe |
V27 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.H. Jeg holdt op, fordi efteruddannelsesmulighederne var for ringe |
V28 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.I. Jeg holdt op, fordi der var samarbejdsproblemer |
V29 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.J. Jeg holdt op, fordi BST-arbejdet havde en utilfredsstillende kvalitet |
V30 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.K. Jeg holdt op af andre årsager |
V31 |
Spm. 6.C.: Hvorfor holdt du op? 6.C.K.1. Andre årsager nævnt |
V32 |
Spm. 7: Hvilken erhvervsuddannelse har du? (Hvis du har mere end en erhvervsuddannelse, skriv den, som du finder mest betydningsfuld for dit BST-arbejde) |
V33 |
Hvis anden erhvervsuddanelse, hvad? |
V34 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.A. Nej |
V35 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.B. Ja, som sikkerhedsrepræsentant |
V36 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.C. Ja, som arbejdsleder/værkfører |
V37 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.D. Ja, som medlem af sikkerhedsudvalg |
V38 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.E. Ja, som sikkerhedsleder |
V39 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.F. Ja, som sikkerhedsingeniør |
V40 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.G. Ja, gennem undervisning/instruktion af ansatte |
V41 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.H. Ja, gennem konsulentarbejde |
V42 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.I. Ja, som arbejdstids/studietekniker |
V43 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.J. Ja, som andet |
V44 |
Spm. 8: Har du haft erfaringer med virksomheders sikkerhedsarbejde i tidligere ansættelser? 8.J.1. Hvis andet, hvad? |
V45 |
Spm. 9: Hvor mange kurser eller andre uddanelsesarrangementer har du deltaget i i 1984 og 1985 i forbindelse med dit BST-arbejde? |
V46 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10. Var det kurser eller temadage? |
V47 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.a. Egentlige kurser: Ergonomi |
V48 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.b. Egentlige kurser: Luftforurening |
V49 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.c. Egentlige kurser: Kemikalier |
V50 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.d. Egentlige kurser: Støv/vibrationer |
V51 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.e. Egentlige kurser: Belysning |
V52 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.f. Egentlige kurser: Indeklima |
V53 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.g. Egentlige kurser: Psykisk arbejdsmiljø |
V54 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.h. Egentlige kurser: Ny teknologi |
V55 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.i. Egentlige kurser: BST-arbejde som sådant (arbejdsmetoder, tværfagligt samarbejde, lovstof m.v.) |
V56 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.j. Egentlige kurser: Administration, EDB, handel og kontor m.v. |
V57 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.k. Egentlige kurser: Andre emneområder |
V58 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.1.k.1. Egentlige kurser: Andre emneområder, hvilke? |
V59 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.a. Temadage m.v.: Ergonomi |
V60 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.b. Temadage m.v.: Luftforurening |
V61 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.c. Temadage m.v.: Kemikalier |
V62 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.d. Temadage m.v.: Støv/vibrationer |
V63 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.e. Temadage m.v.: Belysning |
V64 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.f. Temadage m.v.: Indeklima |
V65 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.g. Temadage m.v.: Psykisk arbejdsmiljø |
V66 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.h. Temadage m.v.: Ny teknologi |
V67 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.i. Temadage m.v.: BST-arbejde som sådant (arbejdsmetoder, tværfagligt samarbejde, lovstof m.v.) |
V68 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.j. Temadage m.v.: Administration, EDB, handel og kontor m.v. |
V69 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.k. Temadage m.v.: Andre emneområder |
V70 |
Spm. 10: Hvilke kurser/efteruddannelsesarrangementer var det? 10.2.k.1. Temadage m.v.: Andre emneområder, hvilke? |
V71 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.A. Der er for få målrettede kurser |
V72 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.B. Kurserne kræver for mange forudsætninger |
V73 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.C. Udbyttet i form af ny viden er for begrænset |
V74 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.D. Det er vanskeligt at få overblik over udbuddet af kurser |
V75 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.E. Der er for få kurser |
V76 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.F. Kurserne lægger for lidt vægt på BST-arbejdets forebyggende målsætning |
V77 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.G. De fleste kurser er for specialiserede |
V78 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.H. Kurserne er for korte til, at man kan komme til bunds i emnet |
V79 |
Spm. 11: Hvordan passer kursusudbuddet til dine ønsker/ behov ? - Nedenfor er ni påstande om kursusudbuddet for BSTmedarbejdere. Vurder hver påstand og anfør ud fra dine erfaringer og ønsker, om du er helt enig, delvis enig, delvis uenig, eller helt uenig i hver af påstandene. - (Kun en markering i hver linie). 11.I. Der burde være flere kurser om ny teknologi |
V80 |
Spm. 12: Inden for hvilke emner vil du gerne have mere uddannelse? 12. Antal emner nævnt |
V81 |
Spm. 12: Inden for hvilke mener vil du gerne have mere uddannelse? 12.A. Første emne nævnt |
V82 |
Spm. 12: Inden for hvilke mener vil du gerne have mere uddannelse? 12.B. Andet emne nævnt |
V83 |
Spm. 12: Inden for hvilke mener vil du gerne have mere uddannelse? 12.C. Tredie emne nævnt |
V84 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.A. Virksomhedsbesøg på BSTs eget initiativ |
V85 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.B. Besvarelse af forespørgsler (også telefoniske) fra tilsluttede virksomheder |
V86 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.C. Kortlægning af den enkelte virksomheds arbejdsmiljø/udarbejdelse af tekniske journalkort (kortlægningsopgaver) |
V87 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.D. Arbejdsmiljømålinger/vurderinger (støv, støj, toxikologisk vurdering) |
V88 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.E. Generelle helbredsundersøgelser |
V89 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.F. Målrettede helbredsundersøgelser |
V90 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.G. Foranstaltninger af analyser på fremmed laboratorium |
V91 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.H. Udarbejdelse af sikkerhedsblade/datablade/rådgivning om stoffer og kemikalier |
V92 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.I. Udarbejdelse af arbejdsmiljørapporter |
V93 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.J. Rådgivning om personlige værnemidler |
V94 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.K. Rådgivning om indretning af arbejdspladser (ergonomisk og anden indretning) |
V95 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.L. Gennemførelse af tekniske løsninger |
V96 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.M. Effektvurdering af gennemførte løsninger |
V97 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.N. Henvisninger til læge, arbejdsmedicinsk klinik e.l. |
V98 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.O. Kontakter med leverandører af maskiner m.v. |
V99 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.P. Udarbejdelse af oplysnings- og informationsmateriale/afholdelse af kurser og informationsmøder |
V100 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.Q. Deltagelse i møder med sikkerhedsudvalg, ledelse eller ansatte på virksomhederne |
V101 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.R. Deltagelse i interne møder i BSTen |
V102 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.S. Kontakt med andre BSTer |
V103 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.T. Læsning af faglitteratur |
V104 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.U. Deltagelse i kurser |
V105 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.V. Administration |
V106 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.X. Anden aktivitet |
V107 |
Spm. 13: Nedenfor er opført en række aktiviteter, som kan indgå i BST-arbejdet i større eller mindre omfang. Anfør ud for hver af aktiviteterne, om du i marts og april 1985 har udført den pågældende aktivitet en gang, flere gange eller slet ikke. 13.X.1. Hvis anden aktivitet, hvad? |
V108 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.A. Opgaver vedrørende luftforurening |
V109 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.B. Opgaver vedrørende støj |
V110 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.C. Opgaver vedrørende vibrationer |
V111 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.D. Opgaver vedrørende kulde/træk/varme (indeklima) |
V112 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.E. Opgaver vedrørende belysningsforhold |
V113 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.F. Opgaver vedrørende kemikalier, stoffer, materialer |
V114 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.G. Opgaver vedrørende ergonomiske problemer |
V115 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.H. Opgaver vedrørende arbejdsbetingelser (fx. organisation, teknologi, psykiske arbejdsbetingelser) |
V116 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.I. Andre opgaver |
V117 |
Spm. 14: Nedenfor er anført en række arbejdsmiljøforhold. Anfør ud for hvert af disse emner, om du i marts og april 1985 har haft opgaver, som vedrørte det pågældende emne på de tilsluttede virksomheder? - (Kun en markering i hver linie). 14.I.1. Hvis andre opgaver, hvilke? |
V118 |
Spm. 15: Hvorledes vurderer du dine egne kvalifikationer og forudsætninger for at klare det daglige arbejde? Anfør ud for hver opgavetype, hvilken beskrivelse, der passer bedst på din situation. - (Kun en markering i hver linie). 15.A. Opgave/problem: Kontakt med ledelse og ansatte på virksomhederne |
V119 |
Spm. 15: Hvorledes vurderer du dine egne kvalifikationer og forudsætninger for at klare det daglige arbejde? Anfør ud for hver opgavetype, hvilken beskrivelse, der passer bedst på din situation. - (Kun en markering i hver linie). 15.B. Opgave/problem: Identificering af arbejdsmiljøproblemer |
V120 |
Spm. 15: Hvorledes vurderer du dine egne kvalifikationer og forudsætninger for at klare det daglige arbejde? Anfør ud for hver opgavetype, hvilken beskrivelse, der passer bedst på din situation. - (Kun en markering i hver linie). 15.C. Opgave/problem: Måling og dokumentation af arbejdsmiljøpåvirkninger |
V121 |
Spm. 15: Hvorledes vurderer du dine egne kvalifikationer og forudsætninger for at klare det daglige arbejde? Anfør ud for hver opgavetype, hvilken beskrivelse, der passer bedst på din situation. - (Kun en markering i hver linie). 15.D. Opgave/problem: Udarbejdelse af løsningsforslag |
V122 |
Spm. 15: Hvorledes vurderer du dine egne kvalifikationer og forudsætninger for at klare det daglige arbejde? Anfør ud for hver opgavetype, hvilken beskrivelse, der passer bedst på din situation. - (Kun en markering i hver linie). 15.E. Opgave/problem: Vurdering af effekten af gennemførte løsninger |
V123 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.A. Samarbejde med kolleger i min BST |
V124 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.B. Kontakt med andre BSTer |
V125 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.C. Kontakter til institutioner, leverandører m.fl. |
V126 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.D. Arbejdsmidicinske klinikker/ambulatorier |
V127 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.E. Arbejdstilsynet |
V128 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.F. Møder i faglige selskaber, kurser, m.v. |
V129 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.G. Dansk litteratur, studier o.l. |
V130 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.H. Udenlandsk litteratur, studier o.l. |
V131 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.I. Anden måde at skaffe viden på |
V132 |
Spm. 16: Hvorledes skaffer du dig ny viden inden for dit arbejdsområde? - Anfør hvilken betydning de enkelte informationskilder har. - (Kun en markering i hver linie). 16.I.1. Hvis anden måde at skaffe viden på, - hvilken? |
V133 |
Spm. 17: Udfører du egentligt BST-arbejde? |
V134 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.A. Opgaverne på virksomhederne gennemfører jeg altid alene (dvs. uden mine kollegers medvirken) |
V135 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.B. Jeg får aldrig afslag på ønsker om efteruddannelse |
V136 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.C. Interessen for at lave tværfagligt samarbejde om de enkelte opgaver er lille |
V137 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.D. Jeg har for lidt tid til at løse mine opgaver tilfredsstillende |
V138 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.E. BST-medarbejdere er bedre end de ansatte på virksomhederne til at identificere arbejdsmiljøproblemerne |
V139 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.F. Det kræver en betydelig specialviden at løse arbejdsmiljøproblemerne |
V140 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.G. Virksomhederne får sjældent foretaget en opfølgning af opgaverne |
V141 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.H. Jeg bruger megen tid på udarbejdelse af arbejdsmiljørapporter |
V142 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.I. Virksomhederne har god forståelse for det langsigtede, forebyggende BST-arbejde |
V143 |
Spm. 17: Nedenfor er anført en række udsagn om arbejdsog samarbejdsforholdene i en BST. - Anfør ud for hvert udsagn, om det passer helt, passer nogenlunde, ikke passer særlig godt eller slet ikke passer på din arbejdssituation. - (Kun en markering i hver linie). 17.J. Der er ingen tid til opsøgende arbejde overfor virksomheder, der ikke bruger BST |
V144 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.A. En generel forøgelse af ydelsesnormen |
V145 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.B. Virksomhederne skal have pligt til at bruge BST |
V146 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.C. Mere tid til de små virksomheder |
V147 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.D. En hurtig udbygning af BST gennem tilslutning af nye brancher |
V148 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.E. Mere efteruddannelse af BSTs medarbejdere |
V149 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.F. Mere samarbejde og erfaringsudveksling mellem BSTer |
V150 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.G. Mere tværfagligt samarbejde i BSTen |
V151 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.H. Mere specialisering af medarbejderne |
V152 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.I. Bedre kontakt med maskinleverandører m.v. |
V153 |
Spm. 18: Nedenfor er nævnt en række ændringer/tiltag, som eventuelt kan påvirke BSTs gennemslagskraft. - Hvilke tre tiltag/ændringer er efter din mening de vigtigste? (Angiv netop tre markeringer). 18.J. Indførelse af en minimumsstørrelse for den enkelte BST |
V154 |
Spm. 19: Hvilken betydning tror du, BST vil få for virksomhedernes arbejdsmiljø i fremtiden? |
V155 |
Spm. 20: Anfør venligst, om du er mand eller kvinde |
V156 |
Bunkenummer |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |