| V1 |
DDA studienummer |
| V2 |
DDA løbenummer |
| V3 |
Sengeafsnit |
| V4 |
Diagnose |
| V5 |
Spm. 1: Modtagelse i afsnit |
| V6 |
Spm. 2: Plejepersonalets tilgængelighed |
| V7 |
Spm. 3: Kontakt med kontaktpersoner |
| V8 |
Spm. 4: Kontakt med lægerne |
| V9 |
Spm. 5: Uforstyrrede samtaler |
| V10 |
Spm. 6: Hensyn og respekt |
| V11 |
Spm. 7: Info. om sygdom og behandling |
| V12 |
Spm. 8: Aktiviteter |
| V13 |
Spm. 9: Egen indflydelse |
| V14 |
Spm. 10: Relevant behandling |
| V15 |
Spm. 11: Atmosfæren i afsnittet |
| V16 |
Spm. 12: Kontakt med medpatienter |
| V17 |
Spm. 13: De fysiske rammer |
| V18 |
Spm. 14: Fået det bedre af indlæggelsen |
| V19 |
Spm. 15: Øget håb og livsmod |
| V20 |
Spm. 16: Har personalet kontakt med pårørende? |
| V21 |
Spm. 16a: Pårørendekontakt |
| V22 |
Spm. 16b: Hvis nej, ville du gerne have haft, at personalet havde kontakt med dine pårørend |
| V23 |
Spm. 17: Er der truffet aftaler om tiden efter udskrivning? |
| V24 |
Spm. 17a: Aftaler efter udskrivining |
| V25 |
Spm. 17b: Hvis nej, ville du gerne have haft, at der var truffet aftaler? |
| V26 |
Spm. 18: Hvad er dit samlede indtryk af indlæggelsen? |
| V27 |
Spm. 18a: Begrundelse for stjernetildeling |
| V28 |
Spm. 19: Størst betydning |
| V29 |
Spm. 20: Har du kontakt med andre instanser om din sygdom? |
| V30 |
Spm. 21: Er der samarbejde mellem de forskellige instanser? |
| V31 |
Spm. 21a: Samarbejde/koordination |
| V32 |
Spm. 21b: Hvis nej, ville du gerne have, at der skulle være et samarbejde? |
| V33 |
Spm. 22: Har psykiatrien tilbudt dig undervisning om din sygdom og behandling? |
| V34 |
Spm. 22a: Hvis nej har du haft brug for undervisning? |
| V35 |
Spm. 23: Savner du behandlingstilbud i psykiatrien? |
| V36 |
Spm. 23a: Hvilke tilbud savnes |
| V37 |
Spm. 24: Indlæggelseslængde |
| V38 |
Spm. 25: Fødselsår |
| V39 |
Spm. 26: Køn |
| V40 |
Spm. 27: Modersmål |
| V41 |
Spm. 28: Tvangsindlæggelse |
| V42 |
Indtastningsdato |
| V43 |
ID Nummer |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |