Tabel

u21495


Beskrivelse ?

Datafil

Størrelse (Antal rækker) ?

465

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA STUDIENUMMER
V2 DDA LØBENUMMER
V3 SFI UNDERSØGELSESNUMMER 4066
V4 BUNDTNUMMER
V5 BUNDTID
V6 SKEMATYPE
V7 BARNETS FØDSELSDAG: MÅNED
V8 BARNETS FØDSELSDAG: ÅR
V9 BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MOR:
V10 BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MORS ALDER
V11 BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FAR
V12 BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FARS ALDER
V13 BIOLOGISKE FORÆLDRE GIFT, SAMLEVENDE ELLER SKILT
V14 HVEM HAR FORÆLDRE MYNDIGHEDEN OVER BARNET
V15 HAR BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRE ANDRE BØRN
V16 ER PLEJEBARNETS HEL/HALVSØSKENDE ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET
V17 HELSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET
V18 ANTAL HELSØSKENDE ANBAGT UDEN FOR HJEMMET
V19 HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET
V20 ANTAL HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET
V21 KØN
V22 FØDSELSÅR
V23 CIVILSTAND
V24 PARTNERS FØDSELSÅR
V25 HAR DU/I SELV BØRN
V26 YNGSTE BARNS FØDSELSÅR
V27 YNGSTE BARN BOR HJEMME
V28 NÆSTYNGSTE BARNS FØDSELSÅR
V29 NÆSTYNGSTE BARN BOR HJEMME
V30 3. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR
V31 3. YNGSTE BARN BOR HJEMME
V32 4. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR
V33 4. YNGSTE BARN BOR HJEMME
V34 BESKRIV FORHOLD ML. EGNE BIOLOGISKE BØRN OG PLEJEBARNET
V35 BOR I LEJE LEJE-, ANDELS- ELLER EJERBOLIG
V36 HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: DIG SELV
V37 HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: PARTNER
V38 ERHVERVSUDDANNELSE: DIG SELV
V39 ERHVERVSUDDANNELSE: PARTNER
V40 HOVEDBESKÆFTIGELSE: DIG SELV
V41 HOVEDBESKÆFTIGELSE: PARTNER
V42 HUSSTANDENS ØKONOMISKE SITUATION
V43 BRUTTOINDKOMST 2006: DIN INDKOMST
V44 BRUTTOINDKOMST 2006: PARTNERS INDKOMST
V45 HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: MÅNED
V46 HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: ÅR
V47 BARNET FAST ANBRAGT HOS DIG/JER
V48 HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: MÅNED
V49 HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: ÅR
V50 OPHØRTE PLEJEBARNET MED AT VÆRE ANBRAGT, DA DET FLYTTEDE
V51 VAR FLYTNINGEN FRA JER/DIG PLANLAGT GENNEM LÆNGERE TID
V52 HAR DU STADIG KONTAKT MED TIDLIGERE PLEJEBARN
V53 VIGTIGSTE GRUND TIL AT ANBRINGELSEN HOS JER OPHØRTE
V54 HVOR BOR BARNET/DEN UNGE NU
V55 ER BARNET FRIVILLIGT EL. TVANGSANBRAGT FOR TIDEN
V56 HAR ANBRINGELSEN ÆNDRET STATUS FRIVILLILGHED/TVANG
V57 HAR BARNET VÆRET ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET FØR SENESTE PLEJEOPHOLD
V58 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: TIDL. ANBRAGT HOS MIG/OS
V59 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN SLÆGTSPLEJE
V60 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN NETVÆRKSPLEJE
V61 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ALM. FAMILIEPLEJE
V62 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: DØGNINSTITUTION/OPHOLDSSTED
V63 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDET ANBRINGELSESSTED
V64 HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: VED IKKE
V65 ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE
V66 ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE, SKRIV
V67 VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT
V68 VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV ÅR
V69 VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV MÅNEDER
V70 HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT
V71 HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT, SKRIV:
V72 KENDTE BARNET: NEJ KENDTE IKKE BARNET
V73 KENDTE BARNET: JA AFLASTNINGSPLEJE
V74 KENDTE BARNET: JA HAR BOET HER UFORMELT
V75 KENDTE BARNET: JA KENDTE BARNET AF ANDRE VEJE
V76 TYPE AF PLEJEFORHOLD
V77 FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN
V78 FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN PARTNERS
V79 ANDEN FAMILIERELATION: HVILKEN
V80 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VENNER MED FORÆLDRE
V81 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VORES PLEJEBARN VEN M. VORES BARN
V82 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRA PARTNERS ARBEJDE
V83 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRITIDSAKTIVITETER
V84 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: LOKALOMRÅDET
V85 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: ANDET STEDS FRA
V86 FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: HVILKET ANDET STED
V87 RELATION INDEN PLEJEFORHOLDET STARTEDE
V88 FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN YTRET ØNSKE OM PLEJE HOS DIG/JER
V89 FØR PLEJEFORHOLDETS START: I KONTAKTEDE SELV BARNETS KOMMUNE ANG. PLEJE
V90 FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE ØNSKEDE PLEJE HOS JER
V91 FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE KONTAKTEDE JER
V92 FØR PLEJEFORHOLDETS START: DU KONTAKTEDE BARNETS FORÆLDRE
V93 FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN MÅTTE SKIFTE SKOLE DA FLYTTEDE TIL JER
V94 FØR PLEJEFORHOLDETS START: MÅTTE SKIFTE NÆRMILJØ DA FLYTTEDE TIL JER
V95 HAR HAFT ANDRE PLEJEBØRN I HJEMMET
V96 YNGSTE PLEJEBARN: KØN
V97 YNGSTE PLEJEBARN: ALDER
V98 NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: KØN
V99 NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: ALDER
V100 3. YNGSTE PLEJEBARN: KØN
V101 3. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER
V102 4. YNGSTE PLEJEBARN: KØN
V103 4. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER
V104 BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: MOR
V105 BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: FAR
V106 TEKST 5
V107 ANTAL PLEJEVEDERLAG
V108 BELØB MODTAGER SOM ALMINDELIG PLEJEFAMILIE
V109 BELØB MODTAGER SOM SLÆGT- OG NETVÆRKSPLEJEFAMILIE
V110 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SUPERVISION
V111 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: GRUPPEFORLØB
V112 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: BETALING FRITIDSTILBUD
V113 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEKTIEHJÆLP
V114 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: REDSKABER HANDIC. BØRN
V115 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDEN STØTTE HANDICAP
V116 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SÆRLIGE KURSER
V117 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LØNKOMPENSATION
V118 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PASNINGSBELØB
V119 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: STØTTET SAMVÆR
V120 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: AFLASTNING
V121 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEGESTUE
V122 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PRAKTIKOPHOLD
V123 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDET
V124 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SUPERVISION
V125 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: GRUPPEFORLØB
V126 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: BETALING FRITIDSTILBUD
V127 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEKTIEHJÆLP
V128 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: REDSKABER HANDIC. BØRN
V129 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDEN STØTTE HANDICAP
V130 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SÆRLIGE KURSER
V131 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LØNKOMPENSATION
V132 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PASNINGSBELØB
V133 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: STØTTET SAMVÆR
V134 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: AFLASTNING
V135 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEGESTUE
V136 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PRAKTIKOPHOLD
V137 STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDET
V138 HVEM FØRER TILSYN MED: PLEJEBARNET HOS DIG/JER
V139 HVEM FØRER TILSYN MED: DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE
V140 HVOR TIT TILSYNSBESØG VEDR. BARNET
V141 HVOR TIT TILSYNSBESØG DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE
V142 HVOR TIT TALER DEN TILSYNSFØRENDE MED BARNET ALENE
V143 TILFREDS MED VILKÅR FOR PLEJEFORHOLDET
V144 OPVEJET AT OPSIGE AFTALEN OM AT VÆRE PLEJEFAMILIE
V145 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SKOLEPROBLEMER
V146 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FRITIDEN, VENNER/NETVÆRK
V147 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SELVDESTRUK., OPMÆRKSOMHEDSSØG.
V148 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE ADFÆRDSPROBLEMER
V149 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE HOS BARN
V150 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING BARN
V151 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS BARN
V152 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEM HOS BARN/DEN UNGE
V153 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL AFFÆRD HOS BARN/DEN UNGE
V154 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MANGLENDE FAMILIERELATIONER
V155 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HAR LEVET SOM GADEBARN
V156 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SUNDHEDSFORHOLD, HELBRED
V157 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: GEN. ADFÆRDS-/TILPAS.PORBLEMER
V158 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET
V159 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET, SKRIV
V160 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD TILKNYT. BARNET
V161 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KONFLIKTER, DISHARMONI I HJEMMET
V162 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: VOLD MELLEM FORÆLDRE
V163 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEMER FORÆLDRE
V164 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE FORÆLDRE
V165 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: OMSORGSSVIGT
V166 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISHANDLING
V167 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INCEST
V168 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS MOR
V169 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS FAR
V170 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FYSISK DÅRLIGE SUNDHEDFORHOLD
V171 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ALVORLIG SYGDOM/DØDSFALD I HJEMMET
V172 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING HOS FORÆLDRE
V173 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS FORÆLDRE
V174 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN OMSORG/FORÆLDRE FRAVÆRENDE
V175 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FORÆLDRELØS
V176 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE
V177 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE, SKRIV
V178 VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD KNYTTET TIL FORÆLDRENE
V179 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: MISBRUGSBEHANDLING
V180 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: REVALIDERING
V181 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VIDEREUDDANNELSE
V182 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FORÆLDREUDDANNELSE
V183 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FAMILIERÅDSLAGNING
V184 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: EGENTLIG TERAPI, FAM.BEHANDLING
V185 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: HJÆLP TIL ANDEN BOLIG
V186 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP
V187 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP, SKRIV
V188 HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VED IKKE
V189 BARNET ER HENSYNSFULD OG BETÆNKSOM
V190 BARNET ER RASTLØS, OVERAKTIV
V191 BARNET HOVEDPINE, ONDT I MAVEN ELL KVALME
V192 BARNET ER GOD TIL AT DELE MED ANDRE BØRN
V193 BARNET HAR OFTE RASERIANFALD/BLIVER LET HIDSIG
V194 BARNET ER EN ENSPÆNDER, LEGER MEST ALENE
V195 BARNET GØR FOR DET MESTE HVAD DER BLIVER SAGT
V196 BARNET BEKYMRER SIG OM MANGE TING
V197 BARNET PRØVER AT HJÆLPE HVIS NOGEN SLÅR
V198 BARNET SIDDER KONSTANT UROLIGT PÅ STOLEN
V199 BARNET HAR MINDST EN GOD VEN
V200 BARNET KOMMER OFTE I SLAGSMÅL
V201 BARNET ER OFTE KED AF DET, TRIST
V202 BARNET ER OFTE VELLIST AF ANDRE BØRN
V203 BARNET ER NEM AT DISTRAHERE
V204 BARNET ER UTRYG, KLÆBENDE I NYE SITUATIONER
V205 BARNET ER GOD MOD MINDRE BØRN
V206 BARNET LYVER ELLER SNYDER OFTE
V207 BARNET BLIVER MOBBET/DRILLET AF ANDRE BØRN
V208 BARNET TILBYDER OFTE AT HJÆLPE ANDRE
V209 BARNET TÆNKER SIG OM FØR HANDLING
V210 BARNET STJÆLER FRA HJEMMET, I SKOLEN
V211 BARNET KOMMER BEDRE UD AF DET MED VOKSNE
V212 BARNET ER BANGE FOR MANGE TING
V213 BARNET GØR TINGENE FÆRDIG, GOD KONCENTRATION
V214 VANSKELIGHED FØLELSESMÆSSIGT, KONCENTRATION, ADFÆRD, SAMSPIL
V215 HVOR LÆNGE VANSKELIGHEDER
V216 ER PLEJEBARNET ULYKKELIG ELLER KED AF VANSKELIGHEDER
V217 VANSKELIGHED PÅVIRKER: JERES HJEM
V218 VANSKELIGHED PÅVIRKER: BARNETS FORHOLD VENNER
V219 VANSKELIGHED PÅVIRKER: INDLÆRING I SKOLEN
V220 VANSKELIGHED PÅVIRKER: FRITIDSAKTIVITETER
V221 VANSKELIGHED EN BELASTNING BARNETS FORHOLD BIO. FORÆLDRE
V222 VANSKELIGHED EN BELASTNING FOR DIG/JER SOM PLEJEFAMILIE
V223 VURDERING BARNETS TEMPERAMENT
V224 PLEJEBARN SVÆRT/NEMT AT OPDRAGE
V225 FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I SKOLEN
V226 FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I JERES HJEM
V227 FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN M. JÆVNALDR.
V228 BARNETS HØJDE
V229 BARNETS VÆGT
V230 VURDERING BARNETS HELBRED
V231 LÆGE KONST.: PSYKISK UDVIKLINGSHÆMNING SPROGFORSTÅELSE/BEGAVELSE
V232 LÆGE KONST.: DOWNS SYNDROM
V233 LÆGE KONST.: DAMP/ADHD
V234 LÆGE KONST.: AUTISME
V235 LÆGE KONST.: BEVÆG. HANDICAP
V236 LÆGE KONST.: NETSAT SYN I SVÆR GRAD
V237 LÆGE KONST.: NEDSAT HØRELSE I SVÆR GRAD
V238 LÆGE KONST.: TALEFEJL I SVÆR GRAD
V239 LÆGE KONST.: ORDBLINDHED I SVÆR GRAD
V240 LÆGE KONST.: ANDET STØRRE HANDICAP
V241 ANTAL GANGE PRAKTISERENDE LÆGE
V242 ANTAL GANGE SPECIALLÆGE
V243 PLEJEBARN I SKOLEALDEREN
V244 HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU
V245 HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU, SKRIV:
V246 HVILKET KLASSETRIN GÅR BARNET I
V247 KLASSETRIN IKKE OPDELT
V248 ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE
V249 ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE, VED IKKE
V250 TILFREDS MED BARNETS SKOLE NU
V251 ALT I ALT DIT PLEJEBARN KLARER SIG FAGLIGT I SKOLEN
V252 BARNET GÅET EN KLASSE OM
V253 BARNET FØLGE MED FAGLIGT I DANSKUNDERVISNING
V254 BARNET FØLGE MED FAGLIGT I MATEMATIKUNDERVISNING
V255 BARNET FØLGE MED FAGLIGT I NATUR OG TEKNIKUNDERVISNING
V256 BARNET FØLGE MED FAGLIGT I ENGELSKUNDERVISNING
V257 DELTAGER BARNET I GYMNASTIKUNDERVISNING
V258 KAN PLEJEBARNET LIDE AT GÅ I SKOLE
V259 INDLÆRINGSEVNE PÅ NIVEAU
V260 LÆRERE BARNET ER SÆRLIGT KNYTTET TIL
V261 EN ELLER FLERE LÆRERE SOM INTERESSERER SIG SÆRLIGT FOR BARNET
V262 VOKSNE UDEN FOR SKOLE, PLEJEFAM. OG BIO.FAM. BARNET KNYTTET TIL
V263 LEKTIER MED BARN: DU/JER SOM PLEJEFAMILIE
V264 LEKTIER MED BARN: JERES BØRN/ANDRES BØRN
V265 LEKTIER MED BARN: LÆRERER PÅ SKOLEN
V266 LEKTIER MED BARN: PÆDAGOGER PÅ INSTITUTION
V267 LEKTIER MED BARN: ANSATTE I FRITIDSKLUB/SFO
V268 LEKTIER MED BARN: BIOLOGISKE FORÆLDRE
V269 LEKTIER MED BARN: ANDRE
V270 LEKTIER MED BARN: IKKE LÆST/IKKE BEHOV LÆSE LEKTIER
V271 PLEJEBARN GENNEMFØRE ET SKOLEFORLØB
V272 HVILKEN KLASSE HAR PLEJEBARN AFSLUTTET I SKOLEN
V273 PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE O.L.
V274 PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE, SKRIV
V275 BARN PROBLEMER: PSYKISKE PROBLEMER
V276 BARN PROBLEMER: KONCENTRATIONSPROBLEMER
V277 BARN PROBLEMER: TALE- OG SPROGPROBLEMER
V278 BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED KAMMERATERNE
V279 BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED LÆRERNE
V280 BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER
V281 BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER, SKRIV:
V282 TEKST 10:
V283 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: STØTTE SKOLENS STØTTECENTER
V284 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: TALEUNDERVISNING
V285 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG UNDERVISNINGMATERIALE
V286 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING SPECIALKLASSE
V287 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING HELDAGSSKOLE
V288 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SKOLEPSYKOLOG
V289 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG RÅDGIVNING PLEJEFORÆLDRE
V290 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: EKSTRA DANSKUNDERVISNING
V291 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: MODERMÅLSUNDERVISNING
V292 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: LEKTIEHJÆLP
V293 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG:
V294 IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG: SKRIV
V295 SYNES DU STØTTEN HAR HJULPET BARNET/DEN UNGE
V296 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM SKOLE/KLUB
V297 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FRITIDSAKT.
V298 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL ANDRE VENNER/BØRN
V299 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL SKOLELÆRERE
V300 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FYSISKE SUNDHED/VELBEFIND.
V301 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM PSYKISK SUNDHED/VELBEFIND.
V302 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM HVORFOR BOPÆL HOS JER
V303 HVOR OFTE TALER MED BARNET OM BIOLOGISKE FORÆLDRE
V304 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM SPIL/LEG
V305 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM LEKTIELÆSNING
V306 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM FRITIDSAKTIVITETER
V307 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM TURE FX I SKOVEN
V308 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM BIOGRAFTURE, TEATER
V309 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM MADLAVNING
V310 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM HUSLIGE GØREMÅL
V311 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SE FJERNSYN
V312 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT LÆSE HØJT
V313 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT KØBE IND/SHOPPE
V314 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE MORGENMAD
V315 HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE AFTENSMAD
V316 HVOR KONFLIKTFYLDT ER HVERDAGEN MED PLEJEBARN
V317 UDVIKLING FORHOLD ML. PLEJEBARN OG JER
V318 VURDERING PLEJEBARNS PLADS I FAMILIEN
V319 HVAD KALDER PLEJEBARNET JER
V320 AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR: INGEN MOR
V321 AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR I KILOMETER
V322 AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR: INGEN MOR
V323 AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR I KILOMETER
V324 HVOR OFTE BESØGER BIO. MOR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN
V325 HVOR OFTE BESØGER BIO. FAR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN
V326 HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. MOR I HJEMMET
V327 HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. FAR I HJEMMET
V328 HVOR OFTE HAR BIO. MOR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON
V329 HVOR OFTE HAR BIO. FAR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON
V330 SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG
V331 SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE
V332 SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT
V333 SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM
V334 SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG
V335 SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG
V336 SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE
V337 SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT
V338 SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM
V339 SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG
V340 HVOR MEGET SAMMEN MED BI. FORÆLDRE NRÅ BESØG
V341 OMFANG SAMVÆR ML. BARNET OG DETS FORÆLDRE
V342 SAMARBEJDE MED BARNETS FORÆLDRE
V343 SAMARBEJDE UDVIKLET SIG
V344 OPMUNTRE FORÆLDRE TIL KONTAKT MED BARNET
V345 BARN SELV BESTEMME KONTAKTHYPPIGHEDEN
V346 BARN TILFREDS MED KONTAKTEN TIL FORÆLDRENE
V347 UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED MOR
V348 UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED FAR
V349 RESSOURCEKRÆVENDE AT BARN HAR KONTAKT MEDSLÆGTNINGE
V350 ALLE BARNETS SLÆGTNINGE ER VELKOMNE HER
V351 FOR MEGET FOR BARNET HVIS FORHOLDE SIG TIL ANDRE FAM.MEDLEMMER
V352 KONTAKTEN M FAMILIE PÅVIRKER BARNET I NEGATIV RETNING
V353 DET ER GODT FOR BARNET AT SE SIN FAMILIE
V354 DET ER I ORDEN MED SØSKENDE MEN FOR MEGET MED ANDRE SLÆGTNINGE
V355 BARNET HAR STORT SET IKKE KONTAKT MED FAMILIE/VENNER
V356 BARNET SER: SØSKENDE SOM BOR SAMMEN MED BEGGE FORÆLDRE
V357 BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE MORS SIDE
V358 BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE FAR SIDE
V359 BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ MORS SIDE
V360 BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ FARS SIDE
V361 BARNET SER: ANDRE SLÆGTSMEDLEMMER
V362 BARNET SER: KAMMERATER FRA BARNETS TIDL. HJEMMEMILJØ
V363 BARNET SER: ANDRE
V364 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: OBLIGATORISK KURSUS
V365 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KURSUS I AMU-REGI
V366 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NETVÆRKSKURSER
V367 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SLÆGT-OG NETVÆRKSPLEJEFORÆLDRE
V368 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: ANV. AF LIVSHISTORIEBØGER MM
V369 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KONFLIKTMÆGLING/MEDITATION
V370 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: BESTEMTE BEHANDLINGSMETODER
V371 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SAMARBEJDSAFTALER
V372 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: PLEJEFORÆLDREKURSUS
V373 KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NEJ
V374 PLEJEBARN MINDST EN GOD VEN SÆRLIGT KNYTTET TIL
V375 PLEJEBARN HAFT ANDRE BØRN/UNGEN MED HJEM
V376 PLEJEBARN BESØGT ANDRE BØRN/UNGE I DERES HJEM
V377 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPORT
V378 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: MUSIK, SANG
V379 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: TEATER, DANS
V380 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPEJDER
V381 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: RIDNING
V382 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: ANDRE ORG. AKTIVITETER
V383 PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: NEJ
V384 ANTAL GANGE OM UGEN FRITIDSINTERESSER
V385 HVOR MEGET GÅR PLEJEBARN OP I FRITIDSINTERESSER
V386 KENDER STORT SET ALLE KAMMERATER I FRITIDEN
V387 PLEJEBARNET MØDER DE FLESTE VENNER UDEN FOR VORES HJEM
V388 VED ALTID HVOR PLEJEBARNET ER
V389 BARNET/DEN UNGE HAR EN DEL KAMMERATER VI IKKE KENDER
V390 DE FLESTE AF BARNETS/DEN UNGES KAMMERATE KOMMER HER
V391 KENDER KUN FÅ/INGEN AF BARNETS KAMMERATER
V392 BARNET MØDER DE FLESTE KAMMERATER I SKOLE, DAGTILBUS, KLUB
V393 OMGÅS PLEJEBARN KAMMERATER UDSAT FOR SÆRLIG RISIKO
V394 BARNET ERFARING MED: RYGE ALM. TOBAK
V395 BARNET ERFARING MED: RYGE HASH/PO OL
V396 BARNET ERFARING MED: DRIKKE ALKOHOL
V397 BARNET ERFARING MED: TAGE NARKOTIKA MM
V398 BARNET ERFARING MED: SNIFFE LIGTHERGAS, LIM OL
V399 HAR BARNET/DEN UNGE ET DECIDERET MISBRUG
V400 TROR DU DEN UNGE HAR HAFT SIN SEKSUELLE DEBUT
V401 BARNET TAGET/STJÅLET NOGET FRA PERSON/HUS
V402 BARNET BEGÅET BUTIKSTYVERI
V403 BARNET ØDELAGT ANDRES TING
V404 BARNET KOMMET I SLAGSMÅL
V405 BARNET BEGÅET INDBRUD
V406 BARNET PJÆKKET FRA SKOLE
V407 BARNET BLEVET SMIDT UD AF SKOLEN
V408 BARNET VÆRET I KONTAKT M. POLITI VEDR LOVOVERTRÆD.
V409 DELTAGER BARNET I SOCIALE ARRANGEMENTER UDENFOR HJEMMET
V410 ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE MOR
V411 ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE FAR
V412 ETNISK BAGGRUND BIO. FORÆLDRE, ANDET, SKRIV .
V413 HVILKET SPROG TALER BARNET BEDST (MODERSMÅL)
V414 SVÆRT/LET FOR BARNET AT KLARE SIG PÅ DANSK
V415 BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: MODERSMÅLSUNDERVISNING
V416 BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: KONTAKT ANDRE SAMME MODERSMÅL
V417 BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: PÅ ANDRE MÅDER
V418 BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: NEJ
V419 HVOR GODT LÆSE DANSK IFT JÆVNALDRENDE
V420 HVOR GODT LÆSE SIT MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE
V421 HVOR GODT SKRIVE DANSK IFT JÆVNALDRENDE
V422 HVOR GODT SKRIVE MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE
V423 VEDLIGEHOLDE TILKNYTNING NAT. /REL. SKIKKE/HØJTIDER
V424 ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR
V425 ETNISK BAGGRUND PLEJEFAR
V426 ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR/PLEJEFAR
V427 FORANSTALTNING: STØTTEPÆDAGOG
V428 FORANSTALTNING: SÆRLIGE HJÆLPEFORANSTALTNING
V429 FORANSTALTNING: STØTTE FRITIDSFORANSTALTNING
V430 FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE MODERSMÅL
V431 FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE KUTUREL IDENTITET
V432 FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE RELATIONER
V433 FORANSTALTNING: STØTTE BARNETS KONTAKT/SAMVÆR BIO. FORÆLDRE
V434 FORANSTALTNING: AFLASTNINGSOPHOLD PLEJEBARN
V435 FORANSTALTNING: SUPERVISION IFT PLEJEBARN
V436 FORANSTALTNING: OPFØLGNINGSMØDER
V437 FORANSTALTNING: KONTAKTPERSON ELL. PERSONLIG RÅDGIVNING
V438 FORANSTALTNING: NETVÆRKSGRUPPE FOR BARNET
V439 FORANSTALTNING: HJÆLP IFM BARNTES SYGSOM/HANDICAP
V440 FORANSTALTNING: BØRNEPSYKOLOGISK/-PSYKIATRISK UNDERSØGELSE
V441 FORANSTALTNING: MEDICINSK UNDERSØGELSE/BEHANDLING
V442 FORANSTALTNING: ANDET
V443 FORANSTALTNING: ANDET, SKRIV HVILKET:
V444 FORANSTALTNING: INGEN
V445 FORANSTALTNING: VED IKKE
V446 TILFREDS MED STØTTE KOMMUNEN HAR GIVET
V447 HANDLEPLAN FOR BARNTES ANBRINEGLSE
V448 MÅLRETTET INDSATS: SKOLEGANG
V449 MÅLRETTET INDSATS: FYSISKE SUNDHED
V450 MÅLRETTET INDSATS: PSYKISKE VELBEFIND
V451 MÅLRETTET INDSATS: FRITIDSLIV
V452 MÅLRETTET INDSATS: SØSKENDERELATIONER
V453 MÅLRETTET INDSATS: RELATIONER TIL SLÆGTEN
V454 MÅLRETTET INDSATS: KAMMERATSKABSRELATIONER
V455 MÅLRETTET INDSATS: BEVARELSE AF ETNISK/KULTUREL BAGGRUND
V456 MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER
V457 MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER, SKRIV HVAD:
V458 HVOR OFTE KONTAKT MED SAGSBEHANDLER I KOMMUNEN
V459 SAMARBEJDE OM BARNET MED SOCIALFORVALTNINGEN
V460 I STAND TIL AT HÅNDTERE/RUMME BARNETS PROBLEMER
V461 FORHOLD DIG OG PLEJEBARN
V462 FORHOLD DIN PARTNER OG PLEJEBARN
V463 PLEJEBARN OPLEVER SOM SIN NÆRMESTE FAMILIE
V464 HVOR LANG TID SKAL BARNET BOR HOS JER
V465 PLANER FOR BARNETS LIV NÅR HAN/HUN FLYTTER FRA JER
V466 VIGTIGT INFO DER IKKE ER KOMMET FREM
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv