| V1 |
DDA STUDIENUMMER |
| V2 |
DDA LØBENUMMER |
| V3 |
SFI UNDERSØGELSESNUMMER 4066 |
| V4 |
BUNDTNUMMER |
| V5 |
BUNDTID |
| V6 |
SKEMATYPE |
| V7 |
BARNETS FØDSELSDAG: MÅNED |
| V8 |
BARNETS FØDSELSDAG: ÅR |
| V9 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MOR: |
| V10 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MORS ALDER |
| V11 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FAR |
| V12 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FARS ALDER |
| V13 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE GIFT, SAMLEVENDE ELLER SKILT |
| V14 |
HVEM HAR FORÆLDRE MYNDIGHEDEN OVER BARNET |
| V15 |
HAR BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRE ANDRE BØRN |
| V16 |
ER PLEJEBARNETS HEL/HALVSØSKENDE ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET |
| V17 |
HELSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
| V18 |
ANTAL HELSØSKENDE ANBAGT UDEN FOR HJEMMET |
| V19 |
HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
| V20 |
ANTAL HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
| V21 |
KØN |
| V22 |
FØDSELSÅR |
| V23 |
CIVILSTAND |
| V24 |
PARTNERS FØDSELSÅR |
| V25 |
HAR DU/I SELV BØRN |
| V26 |
YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
| V27 |
YNGSTE BARN BOR HJEMME |
| V28 |
NÆSTYNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
| V29 |
NÆSTYNGSTE BARN BOR HJEMME |
| V30 |
3. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
| V31 |
3. YNGSTE BARN BOR HJEMME |
| V32 |
4. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
| V33 |
4. YNGSTE BARN BOR HJEMME |
| V34 |
BESKRIV FORHOLD ML. EGNE BIOLOGISKE BØRN OG PLEJEBARNET |
| V35 |
BOR I LEJE LEJE-, ANDELS- ELLER EJERBOLIG |
| V36 |
HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: DIG SELV |
| V37 |
HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: PARTNER |
| V38 |
ERHVERVSUDDANNELSE: DIG SELV |
| V39 |
ERHVERVSUDDANNELSE: PARTNER |
| V40 |
HOVEDBESKÆFTIGELSE: DIG SELV |
| V41 |
HOVEDBESKÆFTIGELSE: PARTNER |
| V42 |
HUSSTANDENS ØKONOMISKE SITUATION |
| V43 |
BRUTTOINDKOMST 2006: DIN INDKOMST |
| V44 |
BRUTTOINDKOMST 2006: PARTNERS INDKOMST |
| V45 |
HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: MÅNED |
| V46 |
HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: ÅR |
| V47 |
BARNET FAST ANBRAGT HOS DIG/JER |
| V48 |
HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: MÅNED |
| V49 |
HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: ÅR |
| V50 |
OPHØRTE PLEJEBARNET MED AT VÆRE ANBRAGT, DA DET FLYTTEDE |
| V51 |
VAR FLYTNINGEN FRA JER/DIG PLANLAGT GENNEM LÆNGERE TID |
| V52 |
HAR DU STADIG KONTAKT MED TIDLIGERE PLEJEBARN |
| V53 |
VIGTIGSTE GRUND TIL AT ANBRINGELSEN HOS JER OPHØRTE |
| V54 |
HVOR BOR BARNET/DEN UNGE NU |
| V55 |
ER BARNET FRIVILLIGT EL. TVANGSANBRAGT FOR TIDEN |
| V56 |
HAR ANBRINGELSEN ÆNDRET STATUS FRIVILLILGHED/TVANG |
| V57 |
HAR BARNET VÆRET ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET FØR SENESTE PLEJEOPHOLD |
| V58 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: TIDL. ANBRAGT HOS MIG/OS |
| V59 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN SLÆGTSPLEJE |
| V60 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN NETVÆRKSPLEJE |
| V61 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ALM. FAMILIEPLEJE |
| V62 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: DØGNINSTITUTION/OPHOLDSSTED |
| V63 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDET ANBRINGELSESSTED |
| V64 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: VED IKKE |
| V65 |
ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE |
| V66 |
ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE, SKRIV |
| V67 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT |
| V68 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV ÅR |
| V69 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV MÅNEDER |
| V70 |
HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT |
| V71 |
HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT, SKRIV: |
| V72 |
KENDTE BARNET: NEJ KENDTE IKKE BARNET |
| V73 |
KENDTE BARNET: JA AFLASTNINGSPLEJE |
| V74 |
KENDTE BARNET: JA HAR BOET HER UFORMELT |
| V75 |
KENDTE BARNET: JA KENDTE BARNET AF ANDRE VEJE |
| V76 |
TYPE AF PLEJEFORHOLD |
| V77 |
FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN |
| V78 |
FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN PARTNERS |
| V79 |
ANDEN FAMILIERELATION: HVILKEN |
| V80 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VENNER MED FORÆLDRE |
| V81 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VORES PLEJEBARN VEN M. VORES BARN |
| V82 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRA PARTNERS ARBEJDE |
| V83 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRITIDSAKTIVITETER |
| V84 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: LOKALOMRÅDET |
| V85 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: ANDET STEDS FRA |
| V86 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: HVILKET ANDET STED |
| V87 |
RELATION INDEN PLEJEFORHOLDET STARTEDE |
| V88 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN YTRET ØNSKE OM PLEJE HOS DIG/JER |
| V89 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: I KONTAKTEDE SELV BARNETS KOMMUNE ANG. PLEJE |
| V90 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE ØNSKEDE PLEJE HOS JER |
| V91 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE KONTAKTEDE JER |
| V92 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: DU KONTAKTEDE BARNETS FORÆLDRE |
| V93 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN MÅTTE SKIFTE SKOLE DA FLYTTEDE TIL JER |
| V94 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: MÅTTE SKIFTE NÆRMILJØ DA FLYTTEDE TIL JER |
| V95 |
HAR HAFT ANDRE PLEJEBØRN I HJEMMET |
| V96 |
YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
| V97 |
YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
| V98 |
NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: KØN |
| V99 |
NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
| V100 |
3. YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
| V101 |
3. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
| V102 |
4. YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
| V103 |
4. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
| V104 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: MOR |
| V105 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: FAR |
| V106 |
TEKST 5 |
| V107 |
ANTAL PLEJEVEDERLAG |
| V108 |
BELØB MODTAGER SOM ALMINDELIG PLEJEFAMILIE |
| V109 |
BELØB MODTAGER SOM SLÆGT- OG NETVÆRKSPLEJEFAMILIE |
| V110 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SUPERVISION |
| V111 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: GRUPPEFORLØB |
| V112 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: BETALING FRITIDSTILBUD |
| V113 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEKTIEHJÆLP |
| V114 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: REDSKABER HANDIC. BØRN |
| V115 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDEN STØTTE HANDICAP |
| V116 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SÆRLIGE KURSER |
| V117 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LØNKOMPENSATION |
| V118 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PASNINGSBELØB |
| V119 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: STØTTET SAMVÆR |
| V120 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: AFLASTNING |
| V121 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEGESTUE |
| V122 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PRAKTIKOPHOLD |
| V123 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDET |
| V124 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SUPERVISION |
| V125 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: GRUPPEFORLØB |
| V126 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: BETALING FRITIDSTILBUD |
| V127 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEKTIEHJÆLP |
| V128 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: REDSKABER HANDIC. BØRN |
| V129 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDEN STØTTE HANDICAP |
| V130 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SÆRLIGE KURSER |
| V131 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LØNKOMPENSATION |
| V132 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PASNINGSBELØB |
| V133 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: STØTTET SAMVÆR |
| V134 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: AFLASTNING |
| V135 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEGESTUE |
| V136 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PRAKTIKOPHOLD |
| V137 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDET |
| V138 |
HVEM FØRER TILSYN MED: PLEJEBARNET HOS DIG/JER |
| V139 |
HVEM FØRER TILSYN MED: DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE |
| V140 |
HVOR TIT TILSYNSBESØG VEDR. BARNET |
| V141 |
HVOR TIT TILSYNSBESØG DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE |
| V142 |
HVOR TIT TALER DEN TILSYNSFØRENDE MED BARNET ALENE |
| V143 |
TILFREDS MED VILKÅR FOR PLEJEFORHOLDET |
| V144 |
OPVEJET AT OPSIGE AFTALEN OM AT VÆRE PLEJEFAMILIE |
| V145 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SKOLEPROBLEMER |
| V146 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FRITIDEN, VENNER/NETVÆRK |
| V147 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SELVDESTRUK., OPMÆRKSOMHEDSSØG. |
| V148 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE ADFÆRDSPROBLEMER |
| V149 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE HOS BARN |
| V150 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING BARN |
| V151 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS BARN |
| V152 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEM HOS BARN/DEN UNGE |
| V153 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL AFFÆRD HOS BARN/DEN UNGE |
| V154 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MANGLENDE FAMILIERELATIONER |
| V155 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HAR LEVET SOM GADEBARN |
| V156 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SUNDHEDSFORHOLD, HELBRED |
| V157 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: GEN. ADFÆRDS-/TILPAS.PORBLEMER |
| V158 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET |
| V159 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET, SKRIV |
| V160 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD TILKNYT. BARNET |
| V161 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KONFLIKTER, DISHARMONI I HJEMMET |
| V162 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: VOLD MELLEM FORÆLDRE |
| V163 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEMER FORÆLDRE |
| V164 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE FORÆLDRE |
| V165 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: OMSORGSSVIGT |
| V166 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISHANDLING |
| V167 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INCEST |
| V168 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS MOR |
| V169 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS FAR |
| V170 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FYSISK DÅRLIGE SUNDHEDFORHOLD |
| V171 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ALVORLIG SYGDOM/DØDSFALD I HJEMMET |
| V172 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING HOS FORÆLDRE |
| V173 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS FORÆLDRE |
| V174 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN OMSORG/FORÆLDRE FRAVÆRENDE |
| V175 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FORÆLDRELØS |
| V176 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE |
| V177 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE, SKRIV |
| V178 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD KNYTTET TIL FORÆLDRENE |
| V179 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: MISBRUGSBEHANDLING |
| V180 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: REVALIDERING |
| V181 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VIDEREUDDANNELSE |
| V182 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FORÆLDREUDDANNELSE |
| V183 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FAMILIERÅDSLAGNING |
| V184 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: EGENTLIG TERAPI, FAM.BEHANDLING |
| V185 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: HJÆLP TIL ANDEN BOLIG |
| V186 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP |
| V187 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP, SKRIV |
| V188 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VED IKKE |
| V189 |
BARNET ER HENSYNSFULD OG BETÆNKSOM |
| V190 |
BARNET ER RASTLØS, OVERAKTIV |
| V191 |
BARNET HOVEDPINE, ONDT I MAVEN ELL KVALME |
| V192 |
BARNET ER GOD TIL AT DELE MED ANDRE BØRN |
| V193 |
BARNET HAR OFTE RASERIANFALD/BLIVER LET HIDSIG |
| V194 |
BARNET ER EN ENSPÆNDER, LEGER MEST ALENE |
| V195 |
BARNET GØR FOR DET MESTE HVAD DER BLIVER SAGT |
| V196 |
BARNET BEKYMRER SIG OM MANGE TING |
| V197 |
BARNET PRØVER AT HJÆLPE HVIS NOGEN SLÅR |
| V198 |
BARNET SIDDER KONSTANT UROLIGT PÅ STOLEN |
| V199 |
BARNET HAR MINDST EN GOD VEN |
| V200 |
BARNET KOMMER OFTE I SLAGSMÅL |
| V201 |
BARNET ER OFTE KED AF DET, TRIST |
| V202 |
BARNET ER OFTE VELLIST AF ANDRE BØRN |
| V203 |
BARNET ER NEM AT DISTRAHERE |
| V204 |
BARNET ER UTRYG, KLÆBENDE I NYE SITUATIONER |
| V205 |
BARNET ER GOD MOD MINDRE BØRN |
| V206 |
BARNET LYVER ELLER SNYDER OFTE |
| V207 |
BARNET BLIVER MOBBET/DRILLET AF ANDRE BØRN |
| V208 |
BARNET TILBYDER OFTE AT HJÆLPE ANDRE |
| V209 |
BARNET TÆNKER SIG OM FØR HANDLING |
| V210 |
BARNET STJÆLER FRA HJEMMET, I SKOLEN |
| V211 |
BARNET KOMMER BEDRE UD AF DET MED VOKSNE |
| V212 |
BARNET ER BANGE FOR MANGE TING |
| V213 |
BARNET GØR TINGENE FÆRDIG, GOD KONCENTRATION |
| V214 |
VANSKELIGHED FØLELSESMÆSSIGT, KONCENTRATION, ADFÆRD, SAMSPIL |
| V215 |
HVOR LÆNGE VANSKELIGHEDER |
| V216 |
ER PLEJEBARNET ULYKKELIG ELLER KED AF VANSKELIGHEDER |
| V217 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: JERES HJEM |
| V218 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: BARNETS FORHOLD VENNER |
| V219 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: INDLÆRING I SKOLEN |
| V220 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: FRITIDSAKTIVITETER |
| V221 |
VANSKELIGHED EN BELASTNING BARNETS FORHOLD BIO. FORÆLDRE |
| V222 |
VANSKELIGHED EN BELASTNING FOR DIG/JER SOM PLEJEFAMILIE |
| V223 |
VURDERING BARNETS TEMPERAMENT |
| V224 |
PLEJEBARN SVÆRT/NEMT AT OPDRAGE |
| V225 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I SKOLEN |
| V226 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I JERES HJEM |
| V227 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN M. JÆVNALDR. |
| V228 |
BARNETS HØJDE |
| V229 |
BARNETS VÆGT |
| V230 |
VURDERING BARNETS HELBRED |
| V231 |
LÆGE KONST.: PSYKISK UDVIKLINGSHÆMNING SPROGFORSTÅELSE/BEGAVELSE |
| V232 |
LÆGE KONST.: DOWNS SYNDROM |
| V233 |
LÆGE KONST.: DAMP/ADHD |
| V234 |
LÆGE KONST.: AUTISME |
| V235 |
LÆGE KONST.: BEVÆG. HANDICAP |
| V236 |
LÆGE KONST.: NETSAT SYN I SVÆR GRAD |
| V237 |
LÆGE KONST.: NEDSAT HØRELSE I SVÆR GRAD |
| V238 |
LÆGE KONST.: TALEFEJL I SVÆR GRAD |
| V239 |
LÆGE KONST.: ORDBLINDHED I SVÆR GRAD |
| V240 |
LÆGE KONST.: ANDET STØRRE HANDICAP |
| V241 |
ANTAL GANGE PRAKTISERENDE LÆGE |
| V242 |
ANTAL GANGE SPECIALLÆGE |
| V243 |
PLEJEBARN I SKOLEALDEREN |
| V244 |
HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU |
| V245 |
HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU, SKRIV: |
| V246 |
HVILKET KLASSETRIN GÅR BARNET I |
| V247 |
KLASSETRIN IKKE OPDELT |
| V248 |
ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE |
| V249 |
ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE, VED IKKE |
| V250 |
TILFREDS MED BARNETS SKOLE NU |
| V251 |
ALT I ALT DIT PLEJEBARN KLARER SIG FAGLIGT I SKOLEN |
| V252 |
BARNET GÅET EN KLASSE OM |
| V253 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I DANSKUNDERVISNING |
| V254 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I MATEMATIKUNDERVISNING |
| V255 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I NATUR OG TEKNIKUNDERVISNING |
| V256 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I ENGELSKUNDERVISNING |
| V257 |
DELTAGER BARNET I GYMNASTIKUNDERVISNING |
| V258 |
KAN PLEJEBARNET LIDE AT GÅ I SKOLE |
| V259 |
INDLÆRINGSEVNE PÅ NIVEAU |
| V260 |
LÆRERE BARNET ER SÆRLIGT KNYTTET TIL |
| V261 |
EN ELLER FLERE LÆRERE SOM INTERESSERER SIG SÆRLIGT FOR BARNET |
| V262 |
VOKSNE UDEN FOR SKOLE, PLEJEFAM. OG BIO.FAM. BARNET KNYTTET TIL |
| V263 |
LEKTIER MED BARN: DU/JER SOM PLEJEFAMILIE |
| V264 |
LEKTIER MED BARN: JERES BØRN/ANDRES BØRN |
| V265 |
LEKTIER MED BARN: LÆRERER PÅ SKOLEN |
| V266 |
LEKTIER MED BARN: PÆDAGOGER PÅ INSTITUTION |
| V267 |
LEKTIER MED BARN: ANSATTE I FRITIDSKLUB/SFO |
| V268 |
LEKTIER MED BARN: BIOLOGISKE FORÆLDRE |
| V269 |
LEKTIER MED BARN: ANDRE |
| V270 |
LEKTIER MED BARN: IKKE LÆST/IKKE BEHOV LÆSE LEKTIER |
| V271 |
PLEJEBARN GENNEMFØRE ET SKOLEFORLØB |
| V272 |
HVILKEN KLASSE HAR PLEJEBARN AFSLUTTET I SKOLEN |
| V273 |
PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE O.L. |
| V274 |
PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE, SKRIV |
| V275 |
BARN PROBLEMER: PSYKISKE PROBLEMER |
| V276 |
BARN PROBLEMER: KONCENTRATIONSPROBLEMER |
| V277 |
BARN PROBLEMER: TALE- OG SPROGPROBLEMER |
| V278 |
BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED KAMMERATERNE |
| V279 |
BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED LÆRERNE |
| V280 |
BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER |
| V281 |
BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER, SKRIV: |
| V282 |
TEKST 10: |
| V283 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: STØTTE SKOLENS STØTTECENTER |
| V284 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: TALEUNDERVISNING |
| V285 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG UNDERVISNINGMATERIALE |
| V286 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING SPECIALKLASSE |
| V287 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING HELDAGSSKOLE |
| V288 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SKOLEPSYKOLOG |
| V289 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG RÅDGIVNING PLEJEFORÆLDRE |
| V290 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: EKSTRA DANSKUNDERVISNING |
| V291 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: MODERMÅLSUNDERVISNING |
| V292 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: LEKTIEHJÆLP |
| V293 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG: |
| V294 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG: SKRIV |
| V295 |
SYNES DU STØTTEN HAR HJULPET BARNET/DEN UNGE |
| V296 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM SKOLE/KLUB |
| V297 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FRITIDSAKT. |
| V298 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL ANDRE VENNER/BØRN |
| V299 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL SKOLELÆRERE |
| V300 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FYSISKE SUNDHED/VELBEFIND. |
| V301 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM PSYKISK SUNDHED/VELBEFIND. |
| V302 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM HVORFOR BOPÆL HOS JER |
| V303 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM BIOLOGISKE FORÆLDRE |
| V304 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM SPIL/LEG |
| V305 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM LEKTIELÆSNING |
| V306 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM FRITIDSAKTIVITETER |
| V307 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM TURE FX I SKOVEN |
| V308 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM BIOGRAFTURE, TEATER |
| V309 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM MADLAVNING |
| V310 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM HUSLIGE GØREMÅL |
| V311 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SE FJERNSYN |
| V312 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT LÆSE HØJT |
| V313 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT KØBE IND/SHOPPE |
| V314 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE MORGENMAD |
| V315 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE AFTENSMAD |
| V316 |
HVOR KONFLIKTFYLDT ER HVERDAGEN MED PLEJEBARN |
| V317 |
UDVIKLING FORHOLD ML. PLEJEBARN OG JER |
| V318 |
VURDERING PLEJEBARNS PLADS I FAMILIEN |
| V319 |
HVAD KALDER PLEJEBARNET JER |
| V320 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR: INGEN MOR |
| V321 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR I KILOMETER |
| V322 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR: INGEN MOR |
| V323 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR I KILOMETER |
| V324 |
HVOR OFTE BESØGER BIO. MOR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN |
| V325 |
HVOR OFTE BESØGER BIO. FAR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN |
| V326 |
HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. MOR I HJEMMET |
| V327 |
HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. FAR I HJEMMET |
| V328 |
HVOR OFTE HAR BIO. MOR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON |
| V329 |
HVOR OFTE HAR BIO. FAR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON |
| V330 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
| V331 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE |
| V332 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT |
| V333 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM |
| V334 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
| V335 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
| V336 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE |
| V337 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT |
| V338 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM |
| V339 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
| V340 |
HVOR MEGET SAMMEN MED BI. FORÆLDRE NRÅ BESØG |
| V341 |
OMFANG SAMVÆR ML. BARNET OG DETS FORÆLDRE |
| V342 |
SAMARBEJDE MED BARNETS FORÆLDRE |
| V343 |
SAMARBEJDE UDVIKLET SIG |
| V344 |
OPMUNTRE FORÆLDRE TIL KONTAKT MED BARNET |
| V345 |
BARN SELV BESTEMME KONTAKTHYPPIGHEDEN |
| V346 |
BARN TILFREDS MED KONTAKTEN TIL FORÆLDRENE |
| V347 |
UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED MOR |
| V348 |
UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED FAR |
| V349 |
RESSOURCEKRÆVENDE AT BARN HAR KONTAKT MEDSLÆGTNINGE |
| V350 |
ALLE BARNETS SLÆGTNINGE ER VELKOMNE HER |
| V351 |
FOR MEGET FOR BARNET HVIS FORHOLDE SIG TIL ANDRE FAM.MEDLEMMER |
| V352 |
KONTAKTEN M FAMILIE PÅVIRKER BARNET I NEGATIV RETNING |
| V353 |
DET ER GODT FOR BARNET AT SE SIN FAMILIE |
| V354 |
DET ER I ORDEN MED SØSKENDE MEN FOR MEGET MED ANDRE SLÆGTNINGE |
| V355 |
BARNET HAR STORT SET IKKE KONTAKT MED FAMILIE/VENNER |
| V356 |
BARNET SER: SØSKENDE SOM BOR SAMMEN MED BEGGE FORÆLDRE |
| V357 |
BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE MORS SIDE |
| V358 |
BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE FAR SIDE |
| V359 |
BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ MORS SIDE |
| V360 |
BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ FARS SIDE |
| V361 |
BARNET SER: ANDRE SLÆGTSMEDLEMMER |
| V362 |
BARNET SER: KAMMERATER FRA BARNETS TIDL. HJEMMEMILJØ |
| V363 |
BARNET SER: ANDRE |
| V364 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: OBLIGATORISK KURSUS |
| V365 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KURSUS I AMU-REGI |
| V366 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NETVÆRKSKURSER |
| V367 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SLÆGT-OG NETVÆRKSPLEJEFORÆLDRE |
| V368 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: ANV. AF LIVSHISTORIEBØGER MM |
| V369 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KONFLIKTMÆGLING/MEDITATION |
| V370 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: BESTEMTE BEHANDLINGSMETODER |
| V371 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SAMARBEJDSAFTALER |
| V372 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: PLEJEFORÆLDREKURSUS |
| V373 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NEJ |
| V374 |
PLEJEBARN MINDST EN GOD VEN SÆRLIGT KNYTTET TIL |
| V375 |
PLEJEBARN HAFT ANDRE BØRN/UNGEN MED HJEM |
| V376 |
PLEJEBARN BESØGT ANDRE BØRN/UNGE I DERES HJEM |
| V377 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPORT |
| V378 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: MUSIK, SANG |
| V379 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: TEATER, DANS |
| V380 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPEJDER |
| V381 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: RIDNING |
| V382 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: ANDRE ORG. AKTIVITETER |
| V383 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: NEJ |
| V384 |
ANTAL GANGE OM UGEN FRITIDSINTERESSER |
| V385 |
HVOR MEGET GÅR PLEJEBARN OP I FRITIDSINTERESSER |
| V386 |
KENDER STORT SET ALLE KAMMERATER I FRITIDEN |
| V387 |
PLEJEBARNET MØDER DE FLESTE VENNER UDEN FOR VORES HJEM |
| V388 |
VED ALTID HVOR PLEJEBARNET ER |
| V389 |
BARNET/DEN UNGE HAR EN DEL KAMMERATER VI IKKE KENDER |
| V390 |
DE FLESTE AF BARNETS/DEN UNGES KAMMERATE KOMMER HER |
| V391 |
KENDER KUN FÅ/INGEN AF BARNETS KAMMERATER |
| V392 |
BARNET MØDER DE FLESTE KAMMERATER I SKOLE, DAGTILBUS, KLUB |
| V393 |
OMGÅS PLEJEBARN KAMMERATER UDSAT FOR SÆRLIG RISIKO |
| V394 |
BARNET ERFARING MED: RYGE ALM. TOBAK |
| V395 |
BARNET ERFARING MED: RYGE HASH/PO OL |
| V396 |
BARNET ERFARING MED: DRIKKE ALKOHOL |
| V397 |
BARNET ERFARING MED: TAGE NARKOTIKA MM |
| V398 |
BARNET ERFARING MED: SNIFFE LIGTHERGAS, LIM OL |
| V399 |
HAR BARNET/DEN UNGE ET DECIDERET MISBRUG |
| V400 |
TROR DU DEN UNGE HAR HAFT SIN SEKSUELLE DEBUT |
| V401 |
BARNET TAGET/STJÅLET NOGET FRA PERSON/HUS |
| V402 |
BARNET BEGÅET BUTIKSTYVERI |
| V403 |
BARNET ØDELAGT ANDRES TING |
| V404 |
BARNET KOMMET I SLAGSMÅL |
| V405 |
BARNET BEGÅET INDBRUD |
| V406 |
BARNET PJÆKKET FRA SKOLE |
| V407 |
BARNET BLEVET SMIDT UD AF SKOLEN |
| V408 |
BARNET VÆRET I KONTAKT M. POLITI VEDR LOVOVERTRÆD. |
| V409 |
DELTAGER BARNET I SOCIALE ARRANGEMENTER UDENFOR HJEMMET |
| V410 |
ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE MOR |
| V411 |
ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE FAR |
| V412 |
ETNISK BAGGRUND BIO. FORÆLDRE, ANDET, SKRIV . |
| V413 |
HVILKET SPROG TALER BARNET BEDST (MODERSMÅL) |
| V414 |
SVÆRT/LET FOR BARNET AT KLARE SIG PÅ DANSK |
| V415 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: MODERSMÅLSUNDERVISNING |
| V416 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: KONTAKT ANDRE SAMME MODERSMÅL |
| V417 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: PÅ ANDRE MÅDER |
| V418 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: NEJ |
| V419 |
HVOR GODT LÆSE DANSK IFT JÆVNALDRENDE |
| V420 |
HVOR GODT LÆSE SIT MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE |
| V421 |
HVOR GODT SKRIVE DANSK IFT JÆVNALDRENDE |
| V422 |
HVOR GODT SKRIVE MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE |
| V423 |
VEDLIGEHOLDE TILKNYTNING NAT. /REL. SKIKKE/HØJTIDER |
| V424 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR |
| V425 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEFAR |
| V426 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR/PLEJEFAR |
| V427 |
FORANSTALTNING: STØTTEPÆDAGOG |
| V428 |
FORANSTALTNING: SÆRLIGE HJÆLPEFORANSTALTNING |
| V429 |
FORANSTALTNING: STØTTE FRITIDSFORANSTALTNING |
| V430 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE MODERSMÅL |
| V431 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE KUTUREL IDENTITET |
| V432 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE RELATIONER |
| V433 |
FORANSTALTNING: STØTTE BARNETS KONTAKT/SAMVÆR BIO. FORÆLDRE |
| V434 |
FORANSTALTNING: AFLASTNINGSOPHOLD PLEJEBARN |
| V435 |
FORANSTALTNING: SUPERVISION IFT PLEJEBARN |
| V436 |
FORANSTALTNING: OPFØLGNINGSMØDER |
| V437 |
FORANSTALTNING: KONTAKTPERSON ELL. PERSONLIG RÅDGIVNING |
| V438 |
FORANSTALTNING: NETVÆRKSGRUPPE FOR BARNET |
| V439 |
FORANSTALTNING: HJÆLP IFM BARNTES SYGSOM/HANDICAP |
| V440 |
FORANSTALTNING: BØRNEPSYKOLOGISK/-PSYKIATRISK UNDERSØGELSE |
| V441 |
FORANSTALTNING: MEDICINSK UNDERSØGELSE/BEHANDLING |
| V442 |
FORANSTALTNING: ANDET |
| V443 |
FORANSTALTNING: ANDET, SKRIV HVILKET: |
| V444 |
FORANSTALTNING: INGEN |
| V445 |
FORANSTALTNING: VED IKKE |
| V446 |
TILFREDS MED STØTTE KOMMUNEN HAR GIVET |
| V447 |
HANDLEPLAN FOR BARNTES ANBRINEGLSE |
| V448 |
MÅLRETTET INDSATS: SKOLEGANG |
| V449 |
MÅLRETTET INDSATS: FYSISKE SUNDHED |
| V450 |
MÅLRETTET INDSATS: PSYKISKE VELBEFIND |
| V451 |
MÅLRETTET INDSATS: FRITIDSLIV |
| V452 |
MÅLRETTET INDSATS: SØSKENDERELATIONER |
| V453 |
MÅLRETTET INDSATS: RELATIONER TIL SLÆGTEN |
| V454 |
MÅLRETTET INDSATS: KAMMERATSKABSRELATIONER |
| V455 |
MÅLRETTET INDSATS: BEVARELSE AF ETNISK/KULTUREL BAGGRUND |
| V456 |
MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER |
| V457 |
MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER, SKRIV HVAD: |
| V458 |
HVOR OFTE KONTAKT MED SAGSBEHANDLER I KOMMUNEN |
| V459 |
SAMARBEJDE OM BARNET MED SOCIALFORVALTNINGEN |
| V460 |
I STAND TIL AT HÅNDTERE/RUMME BARNETS PROBLEMER |
| V461 |
FORHOLD DIG OG PLEJEBARN |
| V462 |
FORHOLD DIN PARTNER OG PLEJEBARN |
| V463 |
PLEJEBARN OPLEVER SOM SIN NÆRMESTE FAMILIE |
| V464 |
HVOR LANG TID SKAL BARNET BOR HOS JER |
| V465 |
PLANER FOR BARNETS LIV NÅR HAN/HUN FLYTTER FRA JER |
| V466 |
VIGTIGT INFO DER IKKE ER KOMMET FREM |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |