V1 |
DDA STUDIENUMMER |
V2 |
DDA LØBENUMMER |
V3 |
SFI UNDERSØGELSESNUMMER 4066 |
V4 |
BUNDTNUMMER |
V5 |
BUNDTID |
V6 |
SKEMATYPE |
V7 |
BARNETS FØDSELSDAG: MÅNED |
V8 |
BARNETS FØDSELSDAG: ÅR |
V9 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MOR: |
V10 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: MORS ALDER |
V11 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FAR |
V12 |
BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRES ALDER: FARS ALDER |
V13 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE GIFT, SAMLEVENDE ELLER SKILT |
V14 |
HVEM HAR FORÆLDRE MYNDIGHEDEN OVER BARNET |
V15 |
HAR BARNETS BIOLOGISKE FORÆLDRE ANDRE BØRN |
V16 |
ER PLEJEBARNETS HEL/HALVSØSKENDE ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET |
V17 |
HELSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
V18 |
ANTAL HELSØSKENDE ANBAGT UDEN FOR HJEMMET |
V19 |
HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
V20 |
ANTAL HALVSØSKENDE ANBRAGT UDENFOR HJEMMET |
V21 |
KØN |
V22 |
FØDSELSÅR |
V23 |
CIVILSTAND |
V24 |
PARTNERS FØDSELSÅR |
V25 |
HAR DU/I SELV BØRN |
V26 |
YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
V27 |
YNGSTE BARN BOR HJEMME |
V28 |
NÆSTYNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
V29 |
NÆSTYNGSTE BARN BOR HJEMME |
V30 |
3. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
V31 |
3. YNGSTE BARN BOR HJEMME |
V32 |
4. YNGSTE BARNS FØDSELSÅR |
V33 |
4. YNGSTE BARN BOR HJEMME |
V34 |
BESKRIV FORHOLD ML. EGNE BIOLOGISKE BØRN OG PLEJEBARNET |
V35 |
BOR I LEJE LEJE-, ANDELS- ELLER EJERBOLIG |
V36 |
HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: DIG SELV |
V37 |
HØJESTE SKOLEUDDANNELSE: PARTNER |
V38 |
ERHVERVSUDDANNELSE: DIG SELV |
V39 |
ERHVERVSUDDANNELSE: PARTNER |
V40 |
HOVEDBESKÆFTIGELSE: DIG SELV |
V41 |
HOVEDBESKÆFTIGELSE: PARTNER |
V42 |
HUSSTANDENS ØKONOMISKE SITUATION |
V43 |
BRUTTOINDKOMST 2006: DIN INDKOMST |
V44 |
BRUTTOINDKOMST 2006: PARTNERS INDKOMST |
V45 |
HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: MÅNED |
V46 |
HVORNÅR STARTEDE NUVÆRENDE PLEJEFORHOLD: ÅR |
V47 |
BARNET FAST ANBRAGT HOS DIG/JER |
V48 |
HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: MÅNED |
V49 |
HVILKET ÅR FLYTTEDE PLEJEBARNET FRA JER: ÅR |
V50 |
OPHØRTE PLEJEBARNET MED AT VÆRE ANBRAGT, DA DET FLYTTEDE |
V51 |
VAR FLYTNINGEN FRA JER/DIG PLANLAGT GENNEM LÆNGERE TID |
V52 |
HAR DU STADIG KONTAKT MED TIDLIGERE PLEJEBARN |
V53 |
VIGTIGSTE GRUND TIL AT ANBRINGELSEN HOS JER OPHØRTE |
V54 |
HVOR BOR BARNET/DEN UNGE NU |
V55 |
ER BARNET FRIVILLIGT EL. TVANGSANBRAGT FOR TIDEN |
V56 |
HAR ANBRINGELSEN ÆNDRET STATUS FRIVILLILGHED/TVANG |
V57 |
HAR BARNET VÆRET ANBRAGT UDEN FOR HJEMMET FØR SENESTE PLEJEOPHOLD |
V58 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: TIDL. ANBRAGT HOS MIG/OS |
V59 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN SLÆGTSPLEJE |
V60 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDEN NETVÆRKSPLEJE |
V61 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ALM. FAMILIEPLEJE |
V62 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: DØGNINSTITUTION/OPHOLDSSTED |
V63 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: ANDET ANBRINGELSESSTED |
V64 |
HVOR TIDLIGERE ANBRAGT: VED IKKE |
V65 |
ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE |
V66 |
ANTAL GANGE ANBRAGT FØR NUVÆRENDE, SKRIV |
V67 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT |
V68 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV ÅR |
V69 |
VED HVOR LÆNGE PLEJEBARN HAR VÆRET ANBRAGT, SKRIV MÅNEDER |
V70 |
HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT |
V71 |
HVOR MANGE FORSKELLIGE BOPÆLE HAR BARNET HAFT, SKRIV: |
V72 |
KENDTE BARNET: NEJ KENDTE IKKE BARNET |
V73 |
KENDTE BARNET: JA AFLASTNINGSPLEJE |
V74 |
KENDTE BARNET: JA HAR BOET HER UFORMELT |
V75 |
KENDTE BARNET: JA KENDTE BARNET AF ANDRE VEJE |
V76 |
TYPE AF PLEJEFORHOLD |
V77 |
FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN |
V78 |
FAMILIERELATION TIL BARNET: DIN PARTNERS |
V79 |
ANDEN FAMILIERELATION: HVILKEN |
V80 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VENNER MED FORÆLDRE |
V81 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: VORES PLEJEBARN VEN M. VORES BARN |
V82 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRA PARTNERS ARBEJDE |
V83 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: FRITIDSAKTIVITETER |
V84 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: LOKALOMRÅDET |
V85 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: ANDET STEDS FRA |
V86 |
FRA HVILKEN DEL AF NETVÆRK KENDER DU/I BARNET: HVILKET ANDET STED |
V87 |
RELATION INDEN PLEJEFORHOLDET STARTEDE |
V88 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN YTRET ØNSKE OM PLEJE HOS DIG/JER |
V89 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: I KONTAKTEDE SELV BARNETS KOMMUNE ANG. PLEJE |
V90 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE ØNSKEDE PLEJE HOS JER |
V91 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARNETS FORÆLDRE KONTAKTEDE JER |
V92 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: DU KONTAKTEDE BARNETS FORÆLDRE |
V93 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: BARN MÅTTE SKIFTE SKOLE DA FLYTTEDE TIL JER |
V94 |
FØR PLEJEFORHOLDETS START: MÅTTE SKIFTE NÆRMILJØ DA FLYTTEDE TIL JER |
V95 |
HAR HAFT ANDRE PLEJEBØRN I HJEMMET |
V96 |
YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
V97 |
YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
V98 |
NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: KØN |
V99 |
NÆSTYNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
V100 |
3. YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
V101 |
3. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
V102 |
4. YNGSTE PLEJEBARN: KØN |
V103 |
4. YNGSTE PLEJEBARN: ALDER |
V104 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: MOR |
V105 |
BIOLOGISKE FORÆLDRE ACC. JERES FAMILIE: FAR |
V106 |
TEKST 5 |
V107 |
ANTAL PLEJEVEDERLAG |
V108 |
BELØB MODTAGER SOM ALMINDELIG PLEJEFAMILIE |
V109 |
BELØB MODTAGER SOM SLÆGT- OG NETVÆRKSPLEJEFAMILIE |
V110 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SUPERVISION |
V111 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: GRUPPEFORLØB |
V112 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: BETALING FRITIDSTILBUD |
V113 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEKTIEHJÆLP |
V114 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: REDSKABER HANDIC. BØRN |
V115 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDEN STØTTE HANDICAP |
V116 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: SÆRLIGE KURSER |
V117 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LØNKOMPENSATION |
V118 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PASNINGSBELØB |
V119 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: STØTTET SAMVÆR |
V120 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: AFLASTNING |
V121 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: LEGESTUE |
V122 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: PRAKTIKOPHOLD |
V123 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM MODTAGET: ANDET |
V124 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SUPERVISION |
V125 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: GRUPPEFORLØB |
V126 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: BETALING FRITIDSTILBUD |
V127 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEKTIEHJÆLP |
V128 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: REDSKABER HANDIC. BØRN |
V129 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDEN STØTTE HANDICAP |
V130 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: SÆRLIGE KURSER |
V131 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LØNKOMPENSATION |
V132 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PASNINGSBELØB |
V133 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: STØTTET SAMVÆR |
V134 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: AFLASTNING |
V135 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: LEGESTUE |
V136 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: PRAKTIKOPHOLD |
V137 |
STØTTEMULIGHED/STØTTEFORM NYTTIG: ANDET |
V138 |
HVEM FØRER TILSYN MED: PLEJEBARNET HOS DIG/JER |
V139 |
HVEM FØRER TILSYN MED: DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE |
V140 |
HVOR TIT TILSYNSBESØG VEDR. BARNET |
V141 |
HVOR TIT TILSYNSBESØG DIG/JER SOM PLEJEFORÆLDRE |
V142 |
HVOR TIT TALER DEN TILSYNSFØRENDE MED BARNET ALENE |
V143 |
TILFREDS MED VILKÅR FOR PLEJEFORHOLDET |
V144 |
OPVEJET AT OPSIGE AFTALEN OM AT VÆRE PLEJEFAMILIE |
V145 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SKOLEPROBLEMER |
V146 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FRITIDEN, VENNER/NETVÆRK |
V147 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SELVDESTRUK., OPMÆRKSOMHEDSSØG. |
V148 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE ADFÆRDSPROBLEMER |
V149 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE HOS BARN |
V150 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING BARN |
V151 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS BARN |
V152 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEM HOS BARN/DEN UNGE |
V153 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL AFFÆRD HOS BARN/DEN UNGE |
V154 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MANGLENDE FAMILIERELATIONER |
V155 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HAR LEVET SOM GADEBARN |
V156 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: SUNDHEDSFORHOLD, HELBRED |
V157 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: GEN. ADFÆRDS-/TILPAS.PORBLEMER |
V158 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET |
V159 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS BARNET, SKRIV |
V160 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD TILKNYT. BARNET |
V161 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KONFLIKTER, DISHARMONI I HJEMMET |
V162 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: VOLD MELLEM FORÆLDRE |
V163 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISBRUGSPROBLEMER FORÆLDRE |
V164 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: PSYKISK LIDELSE FORÆLDRE |
V165 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: OMSORGSSVIGT |
V166 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: MISHANDLING |
V167 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INCEST |
V168 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS MOR |
V169 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: KRIMINEL ADFÆRD HOS FAR |
V170 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FYSISK DÅRLIGE SUNDHEDFORHOLD |
V171 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ALVORLIG SYGDOM/DØDSFALD I HJEMMET |
V172 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: UDVIKLINGSHÆMNING HOS FORÆLDRE |
V173 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: HANDICAP HOS FORÆLDRE |
V174 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN OMSORG/FORÆLDRE FRAVÆRENDE |
V175 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: FORÆLDRELØS |
V176 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE |
V177 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: ANDRE FORHOLD HOS FORÆLDRE, SKRIV |
V178 |
VIGTIGSTE ÅRSAG ANBRINGELSE: INGEN FORHOLD KNYTTET TIL FORÆLDRENE |
V179 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: MISBRUGSBEHANDLING |
V180 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: REVALIDERING |
V181 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VIDEREUDDANNELSE |
V182 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FORÆLDREUDDANNELSE |
V183 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: FAMILIERÅDSLAGNING |
V184 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: EGENTLIG TERAPI, FAM.BEHANDLING |
V185 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: HJÆLP TIL ANDEN BOLIG |
V186 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP |
V187 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: ANDEN HJÆLP, SKRIV |
V188 |
HJÆLP BARNETS MOR/FAR: VED IKKE |
V189 |
BARNET ER HENSYNSFULD OG BETÆNKSOM |
V190 |
BARNET ER RASTLØS, OVERAKTIV |
V191 |
BARNET HOVEDPINE, ONDT I MAVEN ELL KVALME |
V192 |
BARNET ER GOD TIL AT DELE MED ANDRE BØRN |
V193 |
BARNET HAR OFTE RASERIANFALD/BLIVER LET HIDSIG |
V194 |
BARNET ER EN ENSPÆNDER, LEGER MEST ALENE |
V195 |
BARNET GØR FOR DET MESTE HVAD DER BLIVER SAGT |
V196 |
BARNET BEKYMRER SIG OM MANGE TING |
V197 |
BARNET PRØVER AT HJÆLPE HVIS NOGEN SLÅR |
V198 |
BARNET SIDDER KONSTANT UROLIGT PÅ STOLEN |
V199 |
BARNET HAR MINDST EN GOD VEN |
V200 |
BARNET KOMMER OFTE I SLAGSMÅL |
V201 |
BARNET ER OFTE KED AF DET, TRIST |
V202 |
BARNET ER OFTE VELLIST AF ANDRE BØRN |
V203 |
BARNET ER NEM AT DISTRAHERE |
V204 |
BARNET ER UTRYG, KLÆBENDE I NYE SITUATIONER |
V205 |
BARNET ER GOD MOD MINDRE BØRN |
V206 |
BARNET LYVER ELLER SNYDER OFTE |
V207 |
BARNET BLIVER MOBBET/DRILLET AF ANDRE BØRN |
V208 |
BARNET TILBYDER OFTE AT HJÆLPE ANDRE |
V209 |
BARNET TÆNKER SIG OM FØR HANDLING |
V210 |
BARNET STJÆLER FRA HJEMMET, I SKOLEN |
V211 |
BARNET KOMMER BEDRE UD AF DET MED VOKSNE |
V212 |
BARNET ER BANGE FOR MANGE TING |
V213 |
BARNET GØR TINGENE FÆRDIG, GOD KONCENTRATION |
V214 |
VANSKELIGHED FØLELSESMÆSSIGT, KONCENTRATION, ADFÆRD, SAMSPIL |
V215 |
HVOR LÆNGE VANSKELIGHEDER |
V216 |
ER PLEJEBARNET ULYKKELIG ELLER KED AF VANSKELIGHEDER |
V217 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: JERES HJEM |
V218 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: BARNETS FORHOLD VENNER |
V219 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: INDLÆRING I SKOLEN |
V220 |
VANSKELIGHED PÅVIRKER: FRITIDSAKTIVITETER |
V221 |
VANSKELIGHED EN BELASTNING BARNETS FORHOLD BIO. FORÆLDRE |
V222 |
VANSKELIGHED EN BELASTNING FOR DIG/JER SOM PLEJEFAMILIE |
V223 |
VURDERING BARNETS TEMPERAMENT |
V224 |
PLEJEBARN SVÆRT/NEMT AT OPDRAGE |
V225 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I SKOLEN |
V226 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN I JERES HJEM |
V227 |
FUNGERER PLEJEBARNET BEDRE/DÅRLIGERE FOR TIDEN M. JÆVNALDR. |
V228 |
BARNETS HØJDE |
V229 |
BARNETS VÆGT |
V230 |
VURDERING BARNETS HELBRED |
V231 |
LÆGE KONST.: PSYKISK UDVIKLINGSHÆMNING SPROGFORSTÅELSE/BEGAVELSE |
V232 |
LÆGE KONST.: DOWNS SYNDROM |
V233 |
LÆGE KONST.: DAMP/ADHD |
V234 |
LÆGE KONST.: AUTISME |
V235 |
LÆGE KONST.: BEVÆG. HANDICAP |
V236 |
LÆGE KONST.: NETSAT SYN I SVÆR GRAD |
V237 |
LÆGE KONST.: NEDSAT HØRELSE I SVÆR GRAD |
V238 |
LÆGE KONST.: TALEFEJL I SVÆR GRAD |
V239 |
LÆGE KONST.: ORDBLINDHED I SVÆR GRAD |
V240 |
LÆGE KONST.: ANDET STØRRE HANDICAP |
V241 |
ANTAL GANGE PRAKTISERENDE LÆGE |
V242 |
ANTAL GANGE SPECIALLÆGE |
V243 |
PLEJEBARN I SKOLEALDEREN |
V244 |
HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU |
V245 |
HVILKEN TYPE SKOLE/UNDERVISNING HAR BARNET/DEN UNGE NU, SKRIV: |
V246 |
HVILKET KLASSETRIN GÅR BARNET I |
V247 |
KLASSETRIN IKKE OPDELT |
V248 |
ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE |
V249 |
ANTAL GANGE SKIFTET SKOLE, VED IKKE |
V250 |
TILFREDS MED BARNETS SKOLE NU |
V251 |
ALT I ALT DIT PLEJEBARN KLARER SIG FAGLIGT I SKOLEN |
V252 |
BARNET GÅET EN KLASSE OM |
V253 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I DANSKUNDERVISNING |
V254 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I MATEMATIKUNDERVISNING |
V255 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I NATUR OG TEKNIKUNDERVISNING |
V256 |
BARNET FØLGE MED FAGLIGT I ENGELSKUNDERVISNING |
V257 |
DELTAGER BARNET I GYMNASTIKUNDERVISNING |
V258 |
KAN PLEJEBARNET LIDE AT GÅ I SKOLE |
V259 |
INDLÆRINGSEVNE PÅ NIVEAU |
V260 |
LÆRERE BARNET ER SÆRLIGT KNYTTET TIL |
V261 |
EN ELLER FLERE LÆRERE SOM INTERESSERER SIG SÆRLIGT FOR BARNET |
V262 |
VOKSNE UDEN FOR SKOLE, PLEJEFAM. OG BIO.FAM. BARNET KNYTTET TIL |
V263 |
LEKTIER MED BARN: DU/JER SOM PLEJEFAMILIE |
V264 |
LEKTIER MED BARN: JERES BØRN/ANDRES BØRN |
V265 |
LEKTIER MED BARN: LÆRERER PÅ SKOLEN |
V266 |
LEKTIER MED BARN: PÆDAGOGER PÅ INSTITUTION |
V267 |
LEKTIER MED BARN: ANSATTE I FRITIDSKLUB/SFO |
V268 |
LEKTIER MED BARN: BIOLOGISKE FORÆLDRE |
V269 |
LEKTIER MED BARN: ANDRE |
V270 |
LEKTIER MED BARN: IKKE LÆST/IKKE BEHOV LÆSE LEKTIER |
V271 |
PLEJEBARN GENNEMFØRE ET SKOLEFORLØB |
V272 |
HVILKEN KLASSE HAR PLEJEBARN AFSLUTTET I SKOLEN |
V273 |
PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE O.L. |
V274 |
PLEJEBARN LAVER FOR TIDEN: SKOLE, UDDANNELSE, ARBEJDE, SKRIV |
V275 |
BARN PROBLEMER: PSYKISKE PROBLEMER |
V276 |
BARN PROBLEMER: KONCENTRATIONSPROBLEMER |
V277 |
BARN PROBLEMER: TALE- OG SPROGPROBLEMER |
V278 |
BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED KAMMERATERNE |
V279 |
BARN PROBLEMER: KONFLIKTER MED LÆRERNE |
V280 |
BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER |
V281 |
BARN PROBLEMER: ANDRE PROBLEMER, SKRIV: |
V282 |
TEKST 10: |
V283 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: STØTTE SKOLENS STØTTECENTER |
V284 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: TALEUNDERVISNING |
V285 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG UNDERVISNINGMATERIALE |
V286 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING SPECIALKLASSE |
V287 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: OVERFLYTNING HELDAGSSKOLE |
V288 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SKOLEPSYKOLOG |
V289 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: SÆRLIG RÅDGIVNING PLEJEFORÆLDRE |
V290 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: EKSTRA DANSKUNDERVISNING |
V291 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: MODERMÅLSUNDERVISNING |
V292 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: LEKTIEHJÆLP |
V293 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG: |
V294 |
IVÆRKSAT AFHJÆLPNING: ANDRE TILTAG: SKRIV |
V295 |
SYNES DU STØTTEN HAR HJULPET BARNET/DEN UNGE |
V296 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM SKOLE/KLUB |
V297 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FRITIDSAKT. |
V298 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL ANDRE VENNER/BØRN |
V299 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FORHOLD TIL SKOLELÆRERE |
V300 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM FYSISKE SUNDHED/VELBEFIND. |
V301 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM PSYKISK SUNDHED/VELBEFIND. |
V302 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM HVORFOR BOPÆL HOS JER |
V303 |
HVOR OFTE TALER MED BARNET OM BIOLOGISKE FORÆLDRE |
V304 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM SPIL/LEG |
V305 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM LEKTIELÆSNING |
V306 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM FRITIDSAKTIVITETER |
V307 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM TURE FX I SKOVEN |
V308 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM BIOGRAFTURE, TEATER |
V309 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM MADLAVNING |
V310 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM HUSLIGE GØREMÅL |
V311 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SE FJERNSYN |
V312 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT LÆSE HØJT |
V313 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT KØBE IND/SHOPPE |
V314 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE MORGENMAD |
V315 |
HVOR OFTE ER I SAMMEN MED OM AT SPISE AFTENSMAD |
V316 |
HVOR KONFLIKTFYLDT ER HVERDAGEN MED PLEJEBARN |
V317 |
UDVIKLING FORHOLD ML. PLEJEBARN OG JER |
V318 |
VURDERING PLEJEBARNS PLADS I FAMILIEN |
V319 |
HVAD KALDER PLEJEBARNET JER |
V320 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR: INGEN MOR |
V321 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE MOR I KILOMETER |
V322 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR: INGEN MOR |
V323 |
AFSTAND TIL BIOLOGISKE FAR I KILOMETER |
V324 |
HVOR OFTE BESØGER BIO. MOR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN |
V325 |
HVOR OFTE BESØGER BIO. FAR BARNET HOS PLEJEFAMILIEN |
V326 |
HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. MOR I HJEMMET |
V327 |
HVOR OFTE BESØGER BARNET BIO. FAR I HJEMMET |
V328 |
HVOR OFTE HAR BIO. MOR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON |
V329 |
HVOR OFTE HAR BIO. FAR KONTAKT MED BARNET BREV/TELEFON |
V330 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
V331 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE |
V332 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT |
V333 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM |
V334 |
SAMVÆR M. MOR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
V335 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
V336 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG OM MD/SJÆLDNERE |
V337 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE HAVE BESØGSKONTAKT |
V338 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ IKKE MØDE I MORS HJEM |
V339 |
SAMVÆR M. FAR: MÅ SE BARN EN GANG HVER 14. DAG |
V340 |
HVOR MEGET SAMMEN MED BI. FORÆLDRE NRÅ BESØG |
V341 |
OMFANG SAMVÆR ML. BARNET OG DETS FORÆLDRE |
V342 |
SAMARBEJDE MED BARNETS FORÆLDRE |
V343 |
SAMARBEJDE UDVIKLET SIG |
V344 |
OPMUNTRE FORÆLDRE TIL KONTAKT MED BARNET |
V345 |
BARN SELV BESTEMME KONTAKTHYPPIGHEDEN |
V346 |
BARN TILFREDS MED KONTAKTEN TIL FORÆLDRENE |
V347 |
UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED MOR |
V348 |
UDVIKLING BARNETS KONTAKT MED FAR |
V349 |
RESSOURCEKRÆVENDE AT BARN HAR KONTAKT MEDSLÆGTNINGE |
V350 |
ALLE BARNETS SLÆGTNINGE ER VELKOMNE HER |
V351 |
FOR MEGET FOR BARNET HVIS FORHOLDE SIG TIL ANDRE FAM.MEDLEMMER |
V352 |
KONTAKTEN M FAMILIE PÅVIRKER BARNET I NEGATIV RETNING |
V353 |
DET ER GODT FOR BARNET AT SE SIN FAMILIE |
V354 |
DET ER I ORDEN MED SØSKENDE MEN FOR MEGET MED ANDRE SLÆGTNINGE |
V355 |
BARNET HAR STORT SET IKKE KONTAKT MED FAMILIE/VENNER |
V356 |
BARNET SER: SØSKENDE SOM BOR SAMMEN MED BEGGE FORÆLDRE |
V357 |
BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE MORS SIDE |
V358 |
BARNET SER: SØSKENDE/HALVSØSKENDE FAR SIDE |
V359 |
BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ MORS SIDE |
V360 |
BARNET SER: BEDSTEFORÆLDRE PÅ FARS SIDE |
V361 |
BARNET SER: ANDRE SLÆGTSMEDLEMMER |
V362 |
BARNET SER: KAMMERATER FRA BARNETS TIDL. HJEMMEMILJØ |
V363 |
BARNET SER: ANDRE |
V364 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: OBLIGATORISK KURSUS |
V365 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KURSUS I AMU-REGI |
V366 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NETVÆRKSKURSER |
V367 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SLÆGT-OG NETVÆRKSPLEJEFORÆLDRE |
V368 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: ANV. AF LIVSHISTORIEBØGER MM |
V369 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: KONFLIKTMÆGLING/MEDITATION |
V370 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: BESTEMTE BEHANDLINGSMETODER |
V371 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: SAMARBEJDSAFTALER |
V372 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: PLEJEFORÆLDREKURSUS |
V373 |
KURSER/UDDAN FOR PLEJEFAM.: NEJ |
V374 |
PLEJEBARN MINDST EN GOD VEN SÆRLIGT KNYTTET TIL |
V375 |
PLEJEBARN HAFT ANDRE BØRN/UNGEN MED HJEM |
V376 |
PLEJEBARN BESØGT ANDRE BØRN/UNGE I DERES HJEM |
V377 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPORT |
V378 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: MUSIK, SANG |
V379 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: TEATER, DANS |
V380 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: SPEJDER |
V381 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: RIDNING |
V382 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: ANDRE ORG. AKTIVITETER |
V383 |
PLEJEBARN FRITIDSINTERESSER: NEJ |
V384 |
ANTAL GANGE OM UGEN FRITIDSINTERESSER |
V385 |
HVOR MEGET GÅR PLEJEBARN OP I FRITIDSINTERESSER |
V386 |
KENDER STORT SET ALLE KAMMERATER I FRITIDEN |
V387 |
PLEJEBARNET MØDER DE FLESTE VENNER UDEN FOR VORES HJEM |
V388 |
VED ALTID HVOR PLEJEBARNET ER |
V389 |
BARNET/DEN UNGE HAR EN DEL KAMMERATER VI IKKE KENDER |
V390 |
DE FLESTE AF BARNETS/DEN UNGES KAMMERATE KOMMER HER |
V391 |
KENDER KUN FÅ/INGEN AF BARNETS KAMMERATER |
V392 |
BARNET MØDER DE FLESTE KAMMERATER I SKOLE, DAGTILBUS, KLUB |
V393 |
OMGÅS PLEJEBARN KAMMERATER UDSAT FOR SÆRLIG RISIKO |
V394 |
BARNET ERFARING MED: RYGE ALM. TOBAK |
V395 |
BARNET ERFARING MED: RYGE HASH/PO OL |
V396 |
BARNET ERFARING MED: DRIKKE ALKOHOL |
V397 |
BARNET ERFARING MED: TAGE NARKOTIKA MM |
V398 |
BARNET ERFARING MED: SNIFFE LIGTHERGAS, LIM OL |
V399 |
HAR BARNET/DEN UNGE ET DECIDERET MISBRUG |
V400 |
TROR DU DEN UNGE HAR HAFT SIN SEKSUELLE DEBUT |
V401 |
BARNET TAGET/STJÅLET NOGET FRA PERSON/HUS |
V402 |
BARNET BEGÅET BUTIKSTYVERI |
V403 |
BARNET ØDELAGT ANDRES TING |
V404 |
BARNET KOMMET I SLAGSMÅL |
V405 |
BARNET BEGÅET INDBRUD |
V406 |
BARNET PJÆKKET FRA SKOLE |
V407 |
BARNET BLEVET SMIDT UD AF SKOLEN |
V408 |
BARNET VÆRET I KONTAKT M. POLITI VEDR LOVOVERTRÆD. |
V409 |
DELTAGER BARNET I SOCIALE ARRANGEMENTER UDENFOR HJEMMET |
V410 |
ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE MOR |
V411 |
ETNISK BAGGRUND BARNETS BIOLOGISKE FAR |
V412 |
ETNISK BAGGRUND BIO. FORÆLDRE, ANDET, SKRIV . |
V413 |
HVILKET SPROG TALER BARNET BEDST (MODERSMÅL) |
V414 |
SVÆRT/LET FOR BARNET AT KLARE SIG PÅ DANSK |
V415 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: MODERSMÅLSUNDERVISNING |
V416 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: KONTAKT ANDRE SAMME MODERSMÅL |
V417 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: PÅ ANDRE MÅDER |
V418 |
BARNET VEDLIGEHOLDER MODERSMÅL: NEJ |
V419 |
HVOR GODT LÆSE DANSK IFT JÆVNALDRENDE |
V420 |
HVOR GODT LÆSE SIT MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE |
V421 |
HVOR GODT SKRIVE DANSK IFT JÆVNALDRENDE |
V422 |
HVOR GODT SKRIVE MODERSMÅL IFT JÆVNALDRENDE |
V423 |
VEDLIGEHOLDE TILKNYTNING NAT. /REL. SKIKKE/HØJTIDER |
V424 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR |
V425 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEFAR |
V426 |
ETNISK BAGGRUND PLEJEMOR/PLEJEFAR |
V427 |
FORANSTALTNING: STØTTEPÆDAGOG |
V428 |
FORANSTALTNING: SÆRLIGE HJÆLPEFORANSTALTNING |
V429 |
FORANSTALTNING: STØTTE FRITIDSFORANSTALTNING |
V430 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE MODERSMÅL |
V431 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE KUTUREL IDENTITET |
V432 |
FORANSTALTNING: STØTTE BEVARELSE RELATIONER |
V433 |
FORANSTALTNING: STØTTE BARNETS KONTAKT/SAMVÆR BIO. FORÆLDRE |
V434 |
FORANSTALTNING: AFLASTNINGSOPHOLD PLEJEBARN |
V435 |
FORANSTALTNING: SUPERVISION IFT PLEJEBARN |
V436 |
FORANSTALTNING: OPFØLGNINGSMØDER |
V437 |
FORANSTALTNING: KONTAKTPERSON ELL. PERSONLIG RÅDGIVNING |
V438 |
FORANSTALTNING: NETVÆRKSGRUPPE FOR BARNET |
V439 |
FORANSTALTNING: HJÆLP IFM BARNTES SYGSOM/HANDICAP |
V440 |
FORANSTALTNING: BØRNEPSYKOLOGISK/-PSYKIATRISK UNDERSØGELSE |
V441 |
FORANSTALTNING: MEDICINSK UNDERSØGELSE/BEHANDLING |
V442 |
FORANSTALTNING: ANDET |
V443 |
FORANSTALTNING: ANDET, SKRIV HVILKET: |
V444 |
FORANSTALTNING: INGEN |
V445 |
FORANSTALTNING: VED IKKE |
V446 |
TILFREDS MED STØTTE KOMMUNEN HAR GIVET |
V447 |
HANDLEPLAN FOR BARNTES ANBRINEGLSE |
V448 |
MÅLRETTET INDSATS: SKOLEGANG |
V449 |
MÅLRETTET INDSATS: FYSISKE SUNDHED |
V450 |
MÅLRETTET INDSATS: PSYKISKE VELBEFIND |
V451 |
MÅLRETTET INDSATS: FRITIDSLIV |
V452 |
MÅLRETTET INDSATS: SØSKENDERELATIONER |
V453 |
MÅLRETTET INDSATS: RELATIONER TIL SLÆGTEN |
V454 |
MÅLRETTET INDSATS: KAMMERATSKABSRELATIONER |
V455 |
MÅLRETTET INDSATS: BEVARELSE AF ETNISK/KULTUREL BAGGRUND |
V456 |
MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER |
V457 |
MÅLRETTET INDSATS: ANDRE OMRÅDER, SKRIV HVAD: |
V458 |
HVOR OFTE KONTAKT MED SAGSBEHANDLER I KOMMUNEN |
V459 |
SAMARBEJDE OM BARNET MED SOCIALFORVALTNINGEN |
V460 |
I STAND TIL AT HÅNDTERE/RUMME BARNETS PROBLEMER |
V461 |
FORHOLD DIG OG PLEJEBARN |
V462 |
FORHOLD DIN PARTNER OG PLEJEBARN |
V463 |
PLEJEBARN OPLEVER SOM SIN NÆRMESTE FAMILIE |
V464 |
HVOR LANG TID SKAL BARNET BOR HOS JER |
V465 |
PLANER FOR BARNETS LIV NÅR HAN/HUN FLYTTER FRA JER |
V466 |
VIGTIGT INFO DER IKKE ER KOMMET FREM |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |