V1 |
DDA studienummer |
V2 |
DDA løbenummer |
V3 |
Kommune ID |
V4 |
Spm. 1: Hvor mange ledelseslag har I? (institutionsleder som laveste, kommunaldirektør/direktion som højeste) (sæt venligst kun ét kryds). |
V5 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Daginstitutioner |
V6 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Skoler |
V7 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Plejehjem/ældrecentre |
V8 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Daginstitution |
V9 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Skoler |
V10 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Plejehjem/ældrecentre |
V11 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
V12 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
V13 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
V14 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
V15 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
V16 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
V17 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
V18 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
V19 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
V20 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
V21 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
V22 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
V23 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
V24 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
V25 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
V26 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
V27 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
V28 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
V29 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
V30 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
V31 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
V32 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
V33 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
V34 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
V35 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
V36 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
V37 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
V38 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
V39 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
V40 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
V41 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
V42 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
V43 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
V44 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
V45 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
V46 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
V47 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
V48 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
V49 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
V50 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med afbureaukratisering |
V51 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er større sammenhæng i reglerne på tværs af sektorer |
V52 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen virker efter hensigten |
V53 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er afsat flere midler til efteruddannelse af lederne |
V54 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen har skabt bedre rammer for at udvikle kvaliteten i kommunens serviceydelser |
V55 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med innovation for at udvikle kvaliteten af vores serviceydelser (med innovation mener vi arbejdet med at udvikle og gennemføre nye tiltag) |
V56 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, der er udarbejdet en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag el. lign., der er fælles for hele kommunen |
V57 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den enkelte sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner) |
V58 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, nogle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den pågældende sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner) |
V59 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign., der gælder for dem selv |
V60 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for dem selv |
V61 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Nej, der arbejdes ikke ud fra fastsatte ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. her i kommunen |
V62 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Daginstitutionerne |
V63 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Skolerne |
V64 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Plejehjem/ældrecentre |
V65 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter løn-andele |
V66 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter uddannelse |
V67 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter andet end løn og uddannelse |
V68 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Hvilket? |
V69 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Nej, kommunen har ikke en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere |
V70 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
V71 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
V72 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V73 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V74 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
V75 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
V76 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V77 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V78 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
V79 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
V80 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V81 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V82 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
V83 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
V84 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V85 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V86 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
V87 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
V88 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V89 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V90 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
V91 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
V92 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V93 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V94 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
V95 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
V96 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V97 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V98 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
V99 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
V100 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V101 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V102 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
V103 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
V104 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
V105 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
V106 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V107 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V108 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V109 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V110 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V111 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V112 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V113 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V114 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V115 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V116 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V117 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V118 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V119 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V120 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V121 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
V122 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
V123 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
V124 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
V125 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
V126 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
V127 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
V128 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
V129 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
V130 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
V131 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
V132 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
V133 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter |
V134 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobcenter |
V135 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter |
V136 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse |
V137 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter |
V138 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobservicecenter |
V139 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter |
V140 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |