Tabel

u25306


Beskrivelse ?

Datafil

Størrelse (Antal rækker) ?

75

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA studienummer
V2 DDA løbenummer
V3 Kommune ID
V4 Spm. 1: Hvor mange ledelseslag har I? (institutionsleder som laveste, kommunaldirektør/direktion som højeste) (sæt venligst kun ét kryds).
V5 Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Daginstitutioner
V6 Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Skoler
V7 Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Plejehjem/ældrecentre
V8 Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Daginstitution
V9 Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Skoler
V10 Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Plejehjem/ældrecentre
V11 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering
V12 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model
V13 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring
V14 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring
V15 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring
V16 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking
V17 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer
V18 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard
V19 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer
V20 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer
V21 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse
V22 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner
V23 Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne
V24 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering
V25 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model
V26 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring
V27 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring
V28 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring
V29 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking
V30 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer
V31 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard
V32 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer
V33 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer
V34 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse
V35 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner
V36 Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne
V37 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering
V38 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model
V39 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring
V40 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring
V41 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring
V42 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking
V43 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer
V44 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard
V45 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer
V46 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer
V47 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse
V48 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner
V49 Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne
V50 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med afbureaukratisering
V51 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er større sammenhæng i reglerne på tværs af sektorer
V52 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen virker efter hensigten
V53 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er afsat flere midler til efteruddannelse af lederne
V54 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen har skabt bedre rammer for at udvikle kvaliteten i kommunens serviceydelser
V55 Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med innovation for at udvikle kvaliteten af vores serviceydelser (med innovation mener vi arbejdet med at udvikle og gennemføre nye tiltag)
V56 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, der er udarbejdet en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag el. lign., der er fælles for hele kommunen
V57 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den enkelte sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner)
V58 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, nogle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den pågældende sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner)
V59 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign., der gælder for dem selv
V60 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for dem selv
V61 Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Nej, der arbejdes ikke ud fra fastsatte ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. her i kommunen
V62 Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Daginstitutionerne
V63 Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Skolerne
V64 Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Plejehjem/ældrecentre
V65 Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter løn-andele
V66 Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter uddannelse
V67 Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter andet end løn og uddannelse
V68 Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Hvilket?
V69 Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Nej, kommunen har ikke en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere
V70 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer
V71 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer
V72 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V73 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V74 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer
V75 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer
V76 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V77 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V78 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer
V79 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer
V80 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V81 Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V82 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer
V83 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer
V84 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V85 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V86 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer
V87 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer
V88 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V89 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V90 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer
V91 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer
V92 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V93 Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V94 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer
V95 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer
V96 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V97 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V98 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer
V99 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer
V100 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V101 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V102 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer
V103 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer
V104 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer
V105 Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation
V106 Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V107 Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V108 Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V109 Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V110 Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V111 Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V112 Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V113 Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V114 Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V115 Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V116 Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V117 Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V118 Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V119 Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V120 Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V121 Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner
V122 Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler
V123 Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre
V124 Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer)
V125 Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål)
V126 Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere)
V127 Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer)
V128 Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål)
V129 Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere)
V130 Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer)
V131 Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål)
V132 Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere)
V133 Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter
V134 Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobcenter
V135 Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter
V136 Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse
V137 Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter
V138 Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobservicecenter
V139 Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter
V140 Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv