| V1 |
DDA studienummer |
| V2 |
DDA løbenummer |
| V3 |
Kommune ID |
| V4 |
Spm. 1: Hvor mange ledelseslag har I? (institutionsleder som laveste, kommunaldirektør/direktion som højeste) (sæt venligst kun ét kryds). |
| V5 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Daginstitutioner |
| V6 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Skoler |
| V7 |
Spm. 2: Hvad karakteriserer de tre områder daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af hhv. daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrecentre? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne).Plejehjem/ældrecentre |
| V8 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Daginstitution |
| V9 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Skoler |
| V10 |
Spm. 3: Hvor stort et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver institutionslederne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Plejehjem/ældrecentre |
| V11 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
| V12 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
| V13 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
| V14 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
| V15 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
| V16 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
| V17 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
| V18 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
| V19 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
| V20 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
| V21 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
| V22 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
| V23 |
Spm. 4: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring på daginstitutionsområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
| V24 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
| V25 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
| V26 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
| V27 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
| V28 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
| V29 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
| V30 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
| V31 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
| V32 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
| V33 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
| V34 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
| V35 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
| V36 |
Spm. 5: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på skoleområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
| V37 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Privatisering/udlicitering |
| V38 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Bestiller-udfører-model |
| V39 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kontraktstyring/aftalestyring |
| V40 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)D. Hierarkisk styring |
| V41 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)E. Mål- og rammestyring |
| V42 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)F. Benchmarking |
| V43 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)G. Kvalitetsstyring-systemer |
| V44 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)H. Balanced Scorecard |
| V45 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)I. Pay-for-performance systemer |
| V46 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)J. Lean ledelsessystemer |
| V47 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)K. Værdibaseret ledelse |
| V48 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)L. Feedback på virksomhedsplaner |
| V49 |
Spm. 6: Hvordan vil du karaktisere kommunens styring af lederne på plejehjems-/ældreområdet i forhold til de nævnte styringsmekanismer? (sæt venligst ét kryds i hver række)M. Frit valg for borgerne |
| V50 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med afbureaukratisering |
| V51 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er større sammenhæng i reglerne på tværs af sektorer |
| V52 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen virker efter hensigten |
| V53 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der er afsat flere midler til efteruddannelse af lederne |
| V54 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Kvalitetsreformen har skabt bedre rammer for at udvikle kvaliteten i kommunens serviceydelser |
| V55 |
Spm. 7: Kvalitetsreformen har bl.a. skabt forventninger om forbedret service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Hvordan vil du vurdere nedenstående tiltag fra og med implementeringen af kvalitetsreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række).Der arbejdes systematisk med innovation for at udvikle kvaliteten af vores serviceydelser (med innovation mener vi arbejdet med at udvikle og gennemføre nye tiltag) |
| V56 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, der er udarbejdet en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag el. lign., der er fælles for hele kommunen |
| V57 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den enkelte sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner) |
| V58 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, nogle sektorer har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for den pågældende sektor (daginstitutioner, skoler, plejehjem/ældreinstitutioner) |
| V59 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign., der gælder for dem selv |
| V60 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Ja, alle institutioner har udarbejdet ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. der er fælles for dem selv |
| V61 |
Spm. 8: Er der formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag evt. i form af værdigrundlag for ledelse eller lignende? (sæt evt. flere kryds)Nej, der arbejdes ikke ud fra fastsatte ledelsespolitikker, ledelsesgrundlag el. lign. her i kommunen |
| V62 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Daginstitutionerne |
| V63 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Skolerne |
| V64 |
Spm. 9: Hvis der er formuleret en ledelsespolitik, et ledelsesgrundlag eller lign. i én eller to af sektorerne, hvilke er det så? (sæt evt. flere kryds)Plejehjem/ældrecentre |
| V65 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter løn-andele |
| V66 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter uddannelse |
| V67 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Ja, incitamenterne omfatter andet end løn og uddannelse |
| V68 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Hvilket? |
| V69 |
Spm. 10: Har kommunen udformet en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere? (Sæt evt. flere kryds)Nej, kommunen har ikke en særlig incitamentsstruktur for sine institutionsledere |
| V70 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
| V71 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V72 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V73 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V74 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
| V75 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V76 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V77 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V78 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
| V79 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V80 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V81 |
Spm. 11: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, skete der så væsentlige forandringer i forbindelse med strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V82 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
| V83 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V84 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V85 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V86 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
| V87 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V88 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V89 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V90 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
| V91 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V92 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V93 |
Spm. 12: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, er der så sket væsentlige forandringer i perioden efter strukturreformen i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V94 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, strukturelle ændringer |
| V95 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V96 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V97 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Daginstitutioner - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V98 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, strukturelle ændringer |
| V99 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V100 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V101 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Skoler - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V102 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, strukturelle ændringer |
| V103 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, styringsmæssige ændringer |
| V104 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Ja, ledelsesmæssige ændringer |
| V105 |
Spm. 13: Når du forsøger at se det fra institutionsledernes synsvinkel, forventer du så, at der vil ske væsentlige forandringer i de kommende år i forhold til de tre ovennævnte forhold - struktur, styring, ledelse - af betydning for deres ledelsessituation? (mindst ét kryds for hver område)Plejehjem/ældrecentre - Nej, ingen væsentlige ændringer af betydning for institutionsledernes ledelsessituation |
| V106 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V107 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V108 |
Spm. 14: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V109 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V110 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V111 |
Spm. 15: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V112 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V113 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V114 |
Spm. 16: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældreinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på en skala gående fra omfattende/vidtgående forandringer til gradvise små justeringer (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V115 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V116 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V117 |
Spm. 17: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i forbindelse med strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V118 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V119 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V120 |
Spm. 18: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i perioden efter strukturreformen, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V121 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Daginstitutioner |
| V122 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Skoler |
| V123 |
Spm. 19: Hvis du selv skal karakterisere de forandringer, der er sket i kommunens styring af institutionerne - daginstitutioner, skoler og plejehjem/ældrinstitutioner - i de kommende år, hvordan vil du så karakterisere dem hver for sig på skalaen kerne-periferi-områder? (sæt venligst kun ét kryds for hvert område)Plejehjem/ældrecentre |
| V124 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
| V125 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
| V126 |
Spm. 20: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på daginstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
| V127 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
| V128 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
| V129 |
Spm. 21: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på skoleområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
| V130 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)A. Produktiviteten (målt som det man får ud af sine ressourcer) |
| V131 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)B. Effektivitet (forstået som i hvor høj grad man opfylder sine mål) |
| V132 |
Spm. 22: Hvordan har produktiviteten, effektiviteten og kvaliteten ændret sig på plejehjems-/ældreinstitutionsområdet i din kommune siden strukturreformen? (sæt venligst ét kryds i hver række)C. Kvalitet (forstået som hvorvidt kvaliteten er blevet højere/lavere) |
| V133 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter |
| V134 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobcenter |
| V135 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter |
| V136 |
Spm. 23: Hvad karakteriserer områderne borgerservicecenter, jobcenter, familiecenter og områdeledelse mht. hvilket ansvar der er delegeret/decentraliseret til lederne af de forskellige centre/områder? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse |
| V137 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Borgerservicecenter |
| V138 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Jobservicecenter |
| V139 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Familiecenter |
| V140 |
Spm. 24: Hvor stor et ledelsesmæssigt råderum mener du, kommunens anvendelse af styreformer giver lederne af centrene/områderne? (sæt venligst kun ét kryds i hver kolonne)Områdeledelse |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |