International undersøgelse af gymnasieelevers evner i matematik (TIMSS Advanced) - Danmark, 1995 (1994-1995)
Alias:
TIMSS Advanced - Mathematics (Denmark), 1995
Formål
?
''TIMSS Advanced 1995'' vurderer evnerne i matematik hos skoleelever i en række lande. Dette er den danske del af undersøgelsen.
Indhold
?
Eleverne testes i deres færdighder i matematik, dertil kommer , at undersøgelsen blandt andet indeholder information om undervisning; læremåder; læreredskaber; brug af teknologiske hjælpemidler; undervisningsmiljø for både elever og lærere; forberedelse til fag; fritidsaktiviteter; fritidsarbejde; opfattelse af matematik og andre fag samt elevernes fremtidsplaner i forhold til uddannelse.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
Der er ingen tilgængelig information om dokumentation.
Du kan søge om adgang til dokumentation ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Emneord
?
Der er ingen emneord.
Dækker perioden
?
Fra 01-01-1994 til 31-12-1995.