| V1 |
DDA studienummer |
| V2 |
DDA løbenummer |
| V3 |
Skolekode |
| V4 |
Spm. 1: Skolens navn: ____ |
| V5 |
Spm. 1: Skolens navn: ____ |
| V6 |
Spm. 2: Hvornår er skolen bygget? Skriv året: ____ |
| V7 |
Spm. 3: Hvor mange skemalagte spisepauser har eleverne i skoletiden pr. dag? Skriv antal: __ |
| V8 |
Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)Bh.-3. klasse |
| V9 |
Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)4.-7. klasse |
| V10 |
Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)8.-9/10. klasse |
| V11 |
Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)Bh.-3. klasse |
| V12 |
Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)4.-7. klasse |
| V13 |
Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)8.-9/10. klasse |
| V14 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V15 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V16 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V17 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V18 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V19 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V20 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V21 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V22 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?e. 4. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V23 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?e. 4. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V24 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?f. 5. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V25 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?f. 5. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V26 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?g. 6. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V27 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?g. 6. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V28 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?h. 7. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V29 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?h. 7. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V30 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?i. 8. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V31 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?i. 8. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V32 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?j. 9. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V33 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?j. 9. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V34 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?k. 10. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __ |
| V35 |
Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?k. 10. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __ |
| V36 |
Spm. 7: Må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt ét kryds) |
| V37 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse |
| V38 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse |
| V39 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse |
| V40 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse |
| V41 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)e. 4. klasse |
| V42 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)f. 5. klasse |
| V43 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)g. 6. klasse |
| V44 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)h. 7. klasse |
| V45 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)i. 8. klasse |
| V46 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)j. 9. klasse |
| V47 |
Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)k. 10. klasse |
| V48 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - Bh.-3. klasse |
| V49 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - Bh.-3. klasse |
| V50 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - Bh.-3. klasse |
| V51 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - Bh.-3. klasse |
| V52 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - Bh.-3. klasse |
| V53 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - 4.-7. klasse |
| V54 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - 4.-7. klasse |
| V55 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - 4.-7. klasse |
| V56 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - 4.-7. klasse |
| V57 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - 4.-7. klasse |
| V58 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - 8.-9/10. klasse |
| V59 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - 8.-9/10. klasse |
| V60 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - 8.-9/10. klasse |
| V61 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - 8.-9/10. klasse |
| V62 |
Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - 8.-9/10. klasse |
| V63 |
Spm. 10: Stiller skolen køleskab til rådighed for elevernes medbragte mad? (sæt ét kryds) |
| V64 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse |
| V65 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse |
| V66 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse |
| V67 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse |
| V68 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)e. 4. klasse |
| V69 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)f. 5. klasse |
| V70 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)g. 6. klasse |
| V71 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)h. 7. klasse |
| V72 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)i. 8. klasse |
| V73 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)j. 9. klasse |
| V74 |
Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)k. 10. klasse |
| V75 |
Spm. 12: Har nogle af eleverne på anden vis adgang til at opbevare deres mad i køleskab (f.eks. på forældres initiativ)? (sæt ét kryds) |
| V76 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)a. Mælkeordning |
| V77 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)b. Sodavandsautomat |
| V78 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)c. Automat med isvand |
| V79 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)d. Automat med varme drikke (te, kaffe, kakao) |
| V80 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)e. Skolebod/kantine |
| V81 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)f. Morgenmadsordning (evt. i samarbejde med andre (dog ikke SFO)) |
| V82 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)g. Frugt- og grøntordning |
| V83 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)h. Andet |
| V84 |
Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)i. Ingen |
| V85 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)a. Skummetmælk |
| V86 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)b. Letmælk |
| V87 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)c. Sødmælk |
| V88 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)d. Økologisk mælk |
| V89 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)e. Cacaomælk |
| V90 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)f. Juice |
| V91 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)g. Sodavand |
| V92 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)h. Saftevand |
| V93 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)i. Varme drikke, f.eks. te/kaffe/kakao |
| V94 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Koldt vand, f.eks. i kander eller automat (ikke ved toiletter) |
| V95 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)k. Andet |
| V96 |
Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)l. Ved ikke |
| V97 |
Spm. 15: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af drikkevarer? (sæt ét kryds) |
| V98 |
Spm. 15: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af drikkevarer? (sæt ét kryds) Hvis ja, nævn hvilke: ____ |
| V99 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)a. Pitabrød, pizza, falafel o.lign. |
| V100 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)b. Toast, pølse med brød o.lign. |
| V101 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)c. Burgere |
| V102 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)d. Pommes Frites |
| V103 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)e. Rugbrød eller andet groft brød m. pålæg |
| V104 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)f. Boller med/uden pålæg |
| V105 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)g. Grøn salat |
| V106 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)h. Pastasalat |
| V107 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)i. Suppe |
| V108 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)j. Andre varme middagsretter |
| V109 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)k. Morgenmadsprodukter, f.eks. havregryn og cornflakes |
| V110 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)l. Yoghurt |
| V111 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)m. Ostestænger |
| V112 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)n. Grøntsager |
| V113 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)o. Frisk frugt |
| V114 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)p. Rosiner/tørret frugt |
| V115 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)q. Mælkesnitter o.lign. |
| V116 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)r. Slik |
| V117 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)s. Chips |
| V118 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)t. Kager |
| V119 |
Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)u. Andet |
| V120 |
Spm. 18: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af madvarer? (sæt ét kryds) |
| V121 |
Spm. 18: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af madvarer? (sæt ét kryds) Hvis ja, nævn hvilke: ____ |
| V122 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Mælkeordning |
| V123 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Frugt- og grøntordning |
| V124 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Morgenmadsordning |
| V125 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Skolebod/kantine |
| V126 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Sodavandsautomat |
| V127 |
Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Automat med varme drikke |
| V128 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Overordnet ansvar |
| V129 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Fastlæggelse af sortiment |
| V130 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Indkøb |
| V131 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Tilberedning |
| V132 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Salg |
| V133 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Overordnet ansvar |
| V134 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Fastlæggelse af sortiment |
| V135 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Indkøb |
| V136 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Tilberedning |
| V137 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Salg |
| V138 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Overordnet ansvar |
| V139 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Fastlæggelse af sortiment |
| V140 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Indkøb |
| V141 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Tilberedning |
| V142 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Salg |
| V143 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Overordnet ansvar |
| V144 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Fastlæggelse af sortiment |
| V145 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Indkøb |
| V146 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Tilberedning |
| V147 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Salg |
| V148 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Overordnet ansvar |
| V149 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Fastlæggelse af sortiment |
| V150 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Indkøb |
| V151 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Tilberedning |
| V152 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Salg |
| V153 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Overordnet ansvar |
| V154 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Fastlæggelse af sortiment |
| V155 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Indkøb |
| V156 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Tilberedning |
| V157 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Salg |
| V158 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Overordnet ansvar |
| V159 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Fastlæggelse af sortiment |
| V160 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Indkøb |
| V161 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Tilberedning |
| V162 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Salg |
| V163 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Overordnet ansvar |
| V164 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Fastlæggelse af sortiment |
| V165 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Indkøb |
| V166 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Tilberedning |
| V167 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Salg |
| V168 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Overordnet ansvar |
| V169 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Fastlæggelse af sortiment |
| V170 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Indkøb |
| V171 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Tilberedning |
| V172 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Salg |
| V173 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Overordnet ansvar |
| V174 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Fastlæggelse af sortiment |
| V175 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Indkøb |
| V176 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Tilberedning |
| V177 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Salg |
| V178 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Overordnet ansvar |
| V179 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Fastlæggelse af sortiment |
| V180 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Indkøb |
| V181 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Tilberedning |
| V182 |
Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Salg |
| V183 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Overordnet ansvar |
| V184 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V185 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Indkøb |
| V186 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Tilberedning |
| V187 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Salg |
| V188 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Overordnet ansvar |
| V189 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V190 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Indkøb |
| V191 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Tilberedning |
| V192 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Salg |
| V193 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Overordnet ansvar |
| V194 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V195 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Indkøb |
| V196 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Tilberedning |
| V197 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Salg |
| V198 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Overordnet ansvar |
| V199 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V200 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Indkøb |
| V201 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Tilberedning |
| V202 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Salg |
| V203 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Overordnet ansvar |
| V204 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V205 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Indkøb |
| V206 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Tilberedning |
| V207 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Salg |
| V208 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Overordnet ansvar |
| V209 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V210 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Indkøb |
| V211 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Tilberedning |
| V212 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Salg |
| V213 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Overordnet ansvar |
| V214 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V215 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Indkøb |
| V216 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Tilberedning |
| V217 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Salg |
| V218 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Overordnet ansvar |
| V219 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V220 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Indkøb |
| V221 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Tilberedning |
| V222 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Salg |
| V223 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Overordnet ansvar |
| V224 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V225 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Indkøb |
| V226 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Tilberedning |
| V227 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Salg |
| V228 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Overordnet ansvar |
| V229 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V230 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Indkøb |
| V231 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Tilberedning |
| V232 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Salg |
| V233 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Overordnet ansvar |
| V234 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Fastlæggelse af sortiment |
| V235 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Indkøb |
| V236 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Tilberedning |
| V237 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Salg |
| V238 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Overordnet ansvar |
| V239 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Fastlæggelse af sortiment |
| V240 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Indkøb |
| V241 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Tilberedning |
| V242 |
Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Salg |
| V243 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? |
| V244 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)a. Eleverne optjener penge (f.eks. til lejrture) |
| V245 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)b. Eleverne udfører frivilligt arbejde |
| V246 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)c. Eleverne oplever fælles forpligtelser |
| V247 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)d. Eleverne indgår i pædagogisk læreproces (f.eks. måltidskundskaber) |
| V248 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)e. Andet |
| V249 |
Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? Hvis andet, hvad: ____ |
| V250 |
Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)a. Under råvareprisen |
| V251 |
Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)b. Råvareprisen |
| V252 |
Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)c. Råvareprisen + omkostningerne |
| V253 |
Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)d. Råvareprisen + omkostningerne + fortjenesten |
| V254 |
Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)e. Ved ikke |
| V255 |
Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)a. Kantinens drift |
| V256 |
Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)b. Aktiviteter for eller materialer til eleverne (f.eks. lejrskole) |
| V257 |
Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)c. Elevråd |
| V258 |
Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)d. Andet |
| V259 |
Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)e. Ved ikke |
| V260 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)a. 3. klasse |
| V261 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)b. 4. klasse |
| V262 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)c. 5. klasse |
| V263 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)d. 6. klasse |
| V264 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)e. 7. klasse |
| V265 |
Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)f. 8. klasse |
| V266 |
Spm. 27: Hvor mange procent af den obligatoriske undervisning i hjemkundskab varetages af lærere, der har hjemkundskab som liniefag (eller personer med tilsvarende kvalifikationer, f.eks. ernærings- og husholdningsøkonomer)? (sæt ét kryds) |
| V267 |
Spm. 28: Er hjemkundskabslokalet tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere lokaler udfyld besvarelsen efter det bedste lokale)? (sæt ét kryds pr. kolonne)Indretning |
| V268 |
Spm. 28: Er hjemkundskabslokalet tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere lokaler udfyld besvarelsen efter det bedste lokale)? (sæt ét kryds pr. kolonne)Udstyr |
| V269 |
Spm. 29: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds) |
| V270 |
Spm. 30: Er der nedskrevet en kostpolitik med målsætninger for kantinen/skoleboden? (sæt ét kryds) |
| V271 |
Spm. 31: Er der nedskrevet en kostpolitik for skolen generelt? (sæt ét kryds) |
| V272 |
Spm. 32: Har skolebestyrelsen inden for de sidste skoleår (1998-99) diskuteret kostpolitik for skolen? (sæt ét kryds) |
| V273 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)a. Økonomiske begrænsninger |
| V274 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)b. Bygningsmæssige begrænsninger |
| V275 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)c. Manglende politisk interesse i kommunen |
| V276 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)d. Manglende interesse fra lærene |
| V277 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)e. Manglende interesse fra forældrene |
| V278 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)f. Manglende interesse fra skolebestyrelsen |
| V279 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)g. Manglende interesse fra skoleledelsen |
| V280 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)h. Andre |
| V281 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)i. Ved ikke |
| V282 |
Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)j. I tvivl |
| V283 |
Spm. 34: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds) |
| V284 |
Spm. 35: Hvis ja, nævn hvilke: ____ |
| V285 |
Spm. 36: Planlægges der nye initiativer om mad og måltider på skolen (f.eks. kantine, frugt- og grøntordninger, madværksted elle rmorgenmadsprojekter)? (sæt ét kryds) |
| V286 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)a. Kantine |
| V287 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)b. Skolebod |
| V288 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)c. Frugt- og grøntordning |
| V289 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)d. Madværksted |
| V290 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)e. Morgenmadsprojekt |
| V291 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)f. Andet |
| V292 |
Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser) Hvis andre initiativer, skriv hvilke: ____ |