Tabel

Data33022


Beskrivelse ?

Datafil

Størrelse (Antal rækker) ?

1501

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
V1 DDA studienummer
V2 DDA løbenummer
V3 Skolekode
V4 Spm. 1: Skolens navn: ____
V5 Spm. 1: Skolens navn: ____
V6 Spm. 2: Hvornår er skolen bygget? Skriv året: ____
V7 Spm. 3: Hvor mange skemalagte spisepauser har eleverne i skoletiden pr. dag? Skriv antal: __
V8 Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)Bh.-3. klasse
V9 Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)4.-7. klasse
V10 Spm. 5: Er der en voksen til stede ved elevernes spisepauser? (sæt kryds i hver kolonne)8.-9/10. klasse
V11 Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)Bh.-3. klasse
V12 Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)4.-7. klasse
V13 Spm. 6: Hvis voksen til stede, hvem? (sæt kryds i hver kolonne)8.-9/10. klasse
V14 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V15 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?a. Børnehaveklasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V16 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V17 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?b. 1. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V18 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V19 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?c. 2. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V20 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V21 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?d. 3. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V22 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?e. 4. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V23 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?e. 4. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V24 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?f. 5. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V25 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?f. 5. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V26 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?g. 6. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V27 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?g. 6. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V28 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?h. 7. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V29 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?h. 7. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V30 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?i. 8. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V31 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?i. 8. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V32 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?j. 9. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V33 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?j. 9. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V34 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?k. 10. klasse - skriv antal min. iflg. skema: __
V35 Spm. 4: Hvor lang tid er der samlet afsat til spisepauser på de forskellige klassetrin pr. dag?k. 10. klasse - skriv antal min. reelt (f.eks. pga. udvidet pause for små klasser): __
V36 Spm. 7: Må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt ét kryds)
V37 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse
V38 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse
V39 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse
V40 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse
V41 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)e. 4. klasse
V42 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)f. 5. klasse
V43 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)g. 6. klasse
V44 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)h. 7. klasse
V45 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)i. 8. klasse
V46 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)j. 9. klasse
V47 Spm. 8: Hvis ja, på hvilke klassetrin, må nogle af eleverne forlade skolens område i pauserne/frikvartererne? (sæt gerne flere kryds)k. 10. klasse
V48 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - Bh.-3. klasse
V49 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - Bh.-3. klasse
V50 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - Bh.-3. klasse
V51 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - Bh.-3. klasse
V52 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - Bh.-3. klasse
V53 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - 4.-7. klasse
V54 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - 4.-7. klasse
V55 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - 4.-7. klasse
V56 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - 4.-7. klasse
V57 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - 4.-7. klasse
V58 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)a. I klasselokalet - 8.-9/10. klasse
V59 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)b. I kantine / cafe - 8.-9/10. klasse
V60 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)c. I skolegården (når vejret tillader det) - 8.-9/10. klasse
V61 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)d. Uden for skolen - 8.-9/10. klasse
V62 Spm. 9: Hvor spiser eleverne oftest deres mad? (sæt ét kryds i hver kolonne)e. På andet sted - 8.-9/10. klasse
V63 Spm. 10: Stiller skolen køleskab til rådighed for elevernes medbragte mad? (sæt ét kryds)
V64 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)a. Børnehaveklasse
V65 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)b. 1. klasse
V66 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)c. 2. klasse
V67 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)d. 3. klasse
V68 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)e. 4. klasse
V69 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)f. 5. klasse
V70 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)g. 6. klasse
V71 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)h. 7. klasse
V72 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)i. 8. klasse
V73 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)j. 9. klasse
V74 Spm. 11: Hvis ja, på hvilke klassetrin? (sæt gerne flere kryds)k. 10. klasse
V75 Spm. 12: Har nogle af eleverne på anden vis adgang til at opbevare deres mad i køleskab (f.eks. på forældres initiativ)? (sæt ét kryds)
V76 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)a. Mælkeordning
V77 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)b. Sodavandsautomat
V78 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)c. Automat med isvand
V79 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)d. Automat med varme drikke (te, kaffe, kakao)
V80 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)e. Skolebod/kantine
V81 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)f. Morgenmadsordning (evt. i samarbejde med andre (dog ikke SFO))
V82 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)g. Frugt- og grøntordning
V83 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)h. Andet
V84 Spm. 13: Hvilken type mad- og drikketilbud har eleverne på skolen? (sæt gerne flere kryds)i. Ingen
V85 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)a. Skummetmælk
V86 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)b. Letmælk
V87 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)c. Sødmælk
V88 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)d. Økologisk mælk
V89 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)e. Cacaomælk
V90 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)f. Juice
V91 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)g. Sodavand
V92 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)h. Saftevand
V93 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)i. Varme drikke, f.eks. te/kaffe/kakao
V94 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)j. Koldt vand, f.eks. i kander eller automat (ikke ved toiletter)
V95 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)k. Andet
V96 Spm. 14: Hvilke typer af drikkevarer har eleverne adgang til på skolen (f.eks. i skolebod eller i form af abonnement)? (sæt gerne flere kryds)l. Ved ikke
V97 Spm. 15: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af drikkevarer? (sæt ét kryds)
V98 Spm. 15: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af drikkevarer? (sæt ét kryds) Hvis ja, nævn hvilke: ____
V99 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)a. Pitabrød, pizza, falafel o.lign.
V100 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)b. Toast, pølse med brød o.lign.
V101 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)c. Burgere
V102 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)d. Pommes Frites
V103 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)e. Rugbrød eller andet groft brød m. pålæg
V104 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)f. Boller med/uden pålæg
V105 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)g. Grøn salat
V106 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)h. Pastasalat
V107 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)i. Suppe
V108 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)j. Andre varme middagsretter
V109 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)k. Morgenmadsprodukter, f.eks. havregryn og cornflakes
V110 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)l. Yoghurt
V111 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)m. Ostestænger
V112 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)n. Grøntsager
V113 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)o. Frisk frugt
V114 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)p. Rosiner/tørret frugt
V115 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)q. Mælkesnitter o.lign.
V116 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)r. Slik
V117 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)s. Chips
V118 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)t. Kager
V119 Spm. 17: Hvilke typer af madvarer har eleverne adgang til på skolen og hvor ofte? (sæt ét kryds i hver række)u. Andet
V120 Spm. 18: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af madvarer? (sæt ét kryds)
V121 Spm. 18: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af udbuddet af madvarer? (sæt ét kryds) Hvis ja, nævn hvilke: ____
V122 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Mælkeordning
V123 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Frugt- og grøntordning
V124 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Morgenmadsordning
V125 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Skolebod/kantine
V126 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Sodavandsautomat
V127 Spm. 20: Hvor permanent er mad- og/eller drikkeordningen på skolen? (sæt ét kryds i hver kolonne)Automat med varme drikke
V128 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Overordnet ansvar
V129 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Fastlæggelse af sortiment
V130 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Indkøb
V131 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Tilberedning
V132 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Skolebestyrelsen - Salg
V133 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Overordnet ansvar
V134 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Fastlæggelse af sortiment
V135 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Indkøb
V136 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Tilberedning
V137 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. Skoleledelsen - Salg
V138 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Overordnet ansvar
V139 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Fastlæggelse af sortiment
V140 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Indkøb
V141 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Tilberedning
V142 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. Kantineudvalg - Salg
V143 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Overordnet ansvar
V144 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Fastlæggelse af sortiment
V145 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Indkøb
V146 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Tilberedning
V147 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. Andet personale (ufaglært) - Salg
V148 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Overordnet ansvar
V149 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Fastlæggelse af sortiment
V150 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Indkøb
V151 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Tilberedning
V152 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. Faguddannet personale (f.eks. kantineleder, økonoma) - Salg
V153 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Overordnet ansvar
V154 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Fastlæggelse af sortiment
V155 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Indkøb
V156 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Tilberedning
V157 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. Tandplejen - Salg
V158 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Overordnet ansvar
V159 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Fastlæggelse af sortiment
V160 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Indkøb
V161 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Tilberedning
V162 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. Lærere - Salg
V163 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Overordnet ansvar
V164 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Fastlæggelse af sortiment
V165 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Indkøb
V166 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Tilberedning
V167 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. Forældre - Salg
V168 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Overordnet ansvar
V169 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Fastlæggelse af sortiment
V170 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Indkøb
V171 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Tilberedning
V172 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. Elever - Salg
V173 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Overordnet ansvar
V174 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Fastlæggelse af sortiment
V175 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Indkøb
V176 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Tilberedning
V177 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. Leverandører uden for skolen - Salg
V178 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Overordnet ansvar
V179 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Fastlæggelse af sortiment
V180 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Indkøb
V181 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Tilberedning
V182 Spm. 21: Hvis skolen har en skolebod eller kantine, hvem står for driften? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. Andre - Salg
V183 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Overordnet ansvar
V184 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Fastlæggelse af sortiment
V185 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Indkøb
V186 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Tilberedning
V187 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)a. Børnehaveklasse - Salg
V188 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Overordnet ansvar
V189 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V190 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Indkøb
V191 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Tilberedning
V192 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)b. 1. klasse - Salg
V193 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Overordnet ansvar
V194 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V195 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Indkøb
V196 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Tilberedning
V197 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)c. 2. klasse - Salg
V198 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Overordnet ansvar
V199 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V200 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Indkøb
V201 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Tilberedning
V202 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)d. 3. klasse - Salg
V203 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Overordnet ansvar
V204 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V205 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Indkøb
V206 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Tilberedning
V207 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)e. 4. klasse - Salg
V208 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Overordnet ansvar
V209 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V210 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Indkøb
V211 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Tilberedning
V212 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)f. 5. klasse - Salg
V213 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Overordnet ansvar
V214 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V215 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Indkøb
V216 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Tilberedning
V217 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)g. 6. klasse - Salg
V218 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Overordnet ansvar
V219 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V220 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Indkøb
V221 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Tilberedning
V222 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)h. 7. klasse - Salg
V223 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Overordnet ansvar
V224 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V225 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Indkøb
V226 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Tilberedning
V227 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)i. 8. klasse - Salg
V228 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Overordnet ansvar
V229 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V230 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Indkøb
V231 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Tilberedning
V232 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)j. 9. klasse - Salg
V233 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Overordnet ansvar
V234 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Fastlæggelse af sortiment
V235 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Indkøb
V236 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Tilberedning
V237 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)k. 10. klasse - Salg
V238 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Overordnet ansvar
V239 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Fastlæggelse af sortiment
V240 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Indkøb
V241 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Tilberedning
V242 Spm. 22: Hvis elever deltager i driften af kantine/skolebod, hvilke klassetrin og hvilke funktioner drejer det sig om? (sæt mindst ét kryds i hver kolonne)l. Andet - Salg
V243 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor?
V244 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)a. Eleverne optjener penge (f.eks. til lejrture)
V245 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)b. Eleverne udfører frivilligt arbejde
V246 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)c. Eleverne oplever fælles forpligtelser
V247 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)d. Eleverne indgår i pædagogisk læreproces (f.eks. måltidskundskaber)
V248 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? (sæt gerne flere kryds)e. Andet
V249 Spm. 23: Hvis eleverne deltager i driften af kantine/skolebod, hvad er begrundelsen herfor? Hvis andet, hvad: ____
V250 Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)a. Under råvareprisen
V251 Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)b. Råvareprisen
V252 Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)c. Råvareprisen + omkostningerne
V253 Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)d. Råvareprisen + omkostningerne + fortjenesten
V254 Spm. 24: Hvilken pris sælges maden i kantine/skolebod til? (sæt ét kryds)e. Ved ikke
V255 Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)a. Kantinens drift
V256 Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)b. Aktiviteter for eller materialer til eleverne (f.eks. lejrskole)
V257 Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)c. Elevråd
V258 Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)d. Andet
V259 Spm. 25: Hvad går en eventuel fortjeneste til? (sæt gerne flere kryds)e. Ved ikke
V260 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)a. 3. klasse
V261 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)b. 4. klasse
V262 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)c. 5. klasse
V263 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)d. 6. klasse
V264 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)e. 7. klasse
V265 Spm. 26: Hvor mange obligatoriske undervisningslektioner har de enkelte klassetrin årligt i hjemkundskab? (skriv antal lektioner årligt)f. 8. klasse
V266 Spm. 27: Hvor mange procent af den obligatoriske undervisning i hjemkundskab varetages af lærere, der har hjemkundskab som liniefag (eller personer med tilsvarende kvalifikationer, f.eks. ernærings- og husholdningsøkonomer)? (sæt ét kryds)
V267 Spm. 28: Er hjemkundskabslokalet tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere lokaler udfyld besvarelsen efter det bedste lokale)? (sæt ét kryds pr. kolonne)Indretning
V268 Spm. 28: Er hjemkundskabslokalet tidssvarende med hensyn til indretning og udstyr (hvis flere lokaler udfyld besvarelsen efter det bedste lokale)? (sæt ét kryds pr. kolonne)Udstyr
V269 Spm. 29: Er der retningslinier for udbuddet i kantinen/skoleboden (f.eks. forbud mod salg af slik og sodavand eller påbud om frugt og grønt)? (sæt ét kryds)
V270 Spm. 30: Er der nedskrevet en kostpolitik med målsætninger for kantinen/skoleboden? (sæt ét kryds)
V271 Spm. 31: Er der nedskrevet en kostpolitik for skolen generelt? (sæt ét kryds)
V272 Spm. 32: Har skolebestyrelsen inden for de sidste skoleår (1998-99) diskuteret kostpolitik for skolen? (sæt ét kryds)
V273 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)a. Økonomiske begrænsninger
V274 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)b. Bygningsmæssige begrænsninger
V275 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)c. Manglende politisk interesse i kommunen
V276 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)d. Manglende interesse fra lærene
V277 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)e. Manglende interesse fra forældrene
V278 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)f. Manglende interesse fra skolebestyrelsen
V279 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)g. Manglende interesse fra skoleledelsen
V280 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)h. Andre
V281 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)i. Ved ikke
V282 Spm. 33: Hvis der ikke findes kantine/skolebod på skolen, hvad er årsagen? (sæt gerne flere kryds)j. I tvivl
V283 Spm. 34: Er der ønsker på skolen (f.eks. blandt lærere, elever, skolebestyrelse, forældre) om ændringer af rammerne for måltiderne (f.eks. tid, sted, atmosfære)? (sæt ét kryds)
V284 Spm. 35: Hvis ja, nævn hvilke: ____
V285 Spm. 36: Planlægges der nye initiativer om mad og måltider på skolen (f.eks. kantine, frugt- og grøntordninger, madværksted elle rmorgenmadsprojekter)? (sæt ét kryds)
V286 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)a. Kantine
V287 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)b. Skolebod
V288 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)c. Frugt- og grøntordning
V289 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)d. Madværksted
V290 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)e. Morgenmadsprojekt
V291 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser)f. Andet
V292 Spm. 37: Hvis ja, hvilke initiativer planlægges? (sæt gerne flere krydser) Hvis andre initiativer, skriv hvilke: ____