Tabel

Fidelitet_YBP_borger


Beskrivelse ?

Fidelitetsmåling for YDP for deltagere i projektet ”Bedre hjælp til unge og voksne med ADHD og tilsvarende vanskeligheder”

Størrelse (Antal rækker) ?

421

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
borger_id Borger-id
s_2_1 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Opmærksomhed
s_2_2 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Hukommelse
s_2_3 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Organisering og tidshåndtering
s_2_4 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Impulsivitet
s_2_5 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Problemløsning
s_2_6 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Interpersonelle relationer
s_2_7 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Angst
s_2_8 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Frustration og vrede
s_2_9 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Sænket stemningsleje og depression
s_2_10 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Søvn
s_2_11 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Stof/alkoholmisbrug
s_2_12 Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - At forberede sig på fremtiden
s_3 Er modulerne udvalgt i samarbejde med deltageren?
s_4 Hvor mange sessioner er planlagt for deltageren? - Angiv antal sessioner
s_5 Blev sessionen afholdt som planlagt?
s_5a Hvad er årsagen til, at sessionen ikke blev afholdt som planlagt
s_6 Hvor lang tid varede sessionen? Angiv sessionens varighed i antal minutter inkl. evt. pause
s_7_1 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Opmærksomhed
s_7_2 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Hukommelse
s_7_3 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Organisering og tidshåndtering
s_7_4 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Impulsivitet
s_7_5 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Problemløsning
s_7_6 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Interpersonelle relationer
s_7_7 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Angst
s_7_8 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Frustration og vrede
s_7_9 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Sænket stemningsleje og depression
s_7_10 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Søvn
s_7_11 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Stof/alkoholmisbrug
s_7_12 Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - At forberede sig på fremtiden
s_8_1a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af opmærksomhedsvanskeligheder
s_8_1b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om opmærksomhedsvanskeligheder
s_8_1c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til opmærksomhedskontrol
s_8_1d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til opmærksomhedsvanskeligheder og -kontrol
s_8_1e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til opmærksomhedskontrol i sin notesbog?
s_8_2a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af hukommelsesproblemer
s_8_2b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om hukommelse
s_8_2c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke hukommelsesstrategier og –teknikker
s_8_2d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til hukommelsevanskeligheder og –strategier
s_8_2e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til hukommelse I sin notesbog?
s_8_3a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af problemer med organisering og tidshåndtering
s_8_3b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om organisering og tidshåndtering
s_8_3c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til organisering og tidshåndering
s_8_3d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til organisering og tidshåndtering
s_8_3e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til organisering og tidshåndtering i sin notesbog?
s_8_4a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af impulsivitet
s_8_4b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om impulsivitet
s_8_4c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til impulskontrol
s_8_4d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til impulskontrol
s_8_4e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til impulskontrol i sin notesbog?
s_8_5a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af problemløsning og mestring
s_8_5b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om problemløsning og mestring
s_8_5c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til problemløsning
s_8_5d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til problemløsning
s_8_5e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til problemløsning i sin notesbog?
s_8_6a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af sociale vanskeligheder
s_8_6b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om kommunikationsfærdigheder
s_8_6c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke kommunikationsstrategier
s_8_6d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til tilpasning og regulering af social adfærd
s_8_6e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til kommunikation og social adfærd i sin notesbog?
s_8_7a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af angst
s_8_7b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om angst
s_8_7c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til angsthåndtering
s_8_7d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold angsthåndtering
s_8_7e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til angsthåndtering i sin notesbog?
s_8_8a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af vrede og assertion
s_8_8b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om frustration og vrede
s_8_8c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til vredeshåndtering
s_8_8d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til vredeshåndtering
s_8_8e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til vredeshåndtering i sin notesbog?
s_8_9a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af sænket stemningsleje og depression
s_8_9b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om sænket stemningsleje og depression
s_8_9c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til stemningsregulering
s_8_9d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til stemningsregulering
s_8_9e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til stemningsregulering i sin notesbog?
s_8_10a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af søvnproblemer
s_8_10b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om søvn
s_8_10c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete søvnstrategier
s_8_10d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til søvn
s_8_10e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til søvn i sin notesbog?
s_8_11a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af søvnproblemer
s_8_11b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om søvn
s_8_11c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete søvnstrategier
s_8_11d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til søvn
s_8_11e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til søvn i sin notesbog?
s_8_12a I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Deltagerens toppræstationer (de ti største præstationer, fremtidsmål, trin hen mod fremtidsmål)
s_8_12b I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Gennemgå deltagerens vellykkede strategier
s_8_12c I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Metoder til at overkomme forhindringer i forhold til at benytte de vellykkede strategier
s_8_12d I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Deltagerens støttemuligheder (fra venner og familie, professionel hjælp, konkrete støttetilbud, støttegrupper)
s_8_12e I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren de vellykkede strategier og metoder til fremtiden i sin notesbog?
s_9a I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Givet positiv feedback til deltageren (Eksempelvis med et lille nik eller bemærkninger som god pointe eller godt spørgsmål)
s_9b I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Forstærket prosociale udsagn eller adfærd hos deltageren med anerkendende respons (verbal såvel som nonverbal)? (Eksempelvis ved at give positiv feedback på observeret prosocial adfærd)
s_9c I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Adresseret negative udsagn eller adfærd hos deltageren (Eksempelvis ved at støtte deltageren i at anvende teknikker til at tænke positivt)
s_9d I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt spejling? (Eksempelvis viser at du lytter og forstår, giver deltageren mulighed for at korrigere din forståelse)
s_9e I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt det skriftlige materiale, som hører til programmet (downloades fra hjemmesiden) (Hvor deltageren fx skriver og gemmer papirerne i sin notesbog)
s_9f I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt rollespilsteknikker
s_9g I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Arbejdet med motivation og belønning (fx ved at benytte belønningsteknikker til at motivere til engagement eller drøfte belønningsteknikker med deltageren)
s_10 Hvordan oplevede du deltagerens engagement i sessionen?
s_11 Kunne deltageren forstå materialet, som du præsenterede?
s_12 Var deltageren i stand til at kommunikere sine følelser?
s_13 Udviste deltageren strategier og/eller evner til at udføre den adfærdsmæssige færdighed, der var fokus på?
s_14 Udviste deltageren prosociale holdninger, følelser eller værdier?
s_15 Udviste deltageren antisociale holdninger, følelser eller værdier?
s_16a Hvor stor en andel af deltagerens hjemmearbejde vurderer du, deltageren har gennemført? (Fx ført dagbog, trænet teknikker, gennemført adfærdsøvelser)
s_16_1 Hvor stor en andel af deltagerens hjemmearbejde vurderer du, deltageren har gennemført? (Fx ført dagbog, trænet teknikker, gennemført adfærdsøvelser) - Ikke relevant (der var ikke hjemmearbejde til denne session)
kommune Kommune