borger_id |
Borger-id |
s_2_1 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Opmærksomhed |
s_2_2 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Hukommelse |
s_2_3 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Organisering og tidshåndtering |
s_2_4 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Impulsivitet |
s_2_5 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Problemløsning |
s_2_6 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Interpersonelle relationer |
s_2_7 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Angst |
s_2_8 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Frustration og vrede |
s_2_9 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Sænket stemningsleje og depression |
s_2_10 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Søvn |
s_2_11 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - Stof/alkoholmisbrug |
s_2_12 |
Hvilke moduler skal der arbejdes med i YBP-forløbet? - At forberede sig på fremtiden |
s_3 |
Er modulerne udvalgt i samarbejde med deltageren? |
s_4 |
Hvor mange sessioner er planlagt for deltageren? - Angiv antal sessioner |
s_5 |
Blev sessionen afholdt som planlagt? |
s_5a |
Hvad er årsagen til, at sessionen ikke blev afholdt som planlagt |
s_6 |
Hvor lang tid varede sessionen? Angiv sessionens varighed i antal minutter inkl. evt. pause |
s_7_1 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Opmærksomhed |
s_7_2 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Hukommelse |
s_7_3 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Organisering og tidshåndtering |
s_7_4 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Impulsivitet |
s_7_5 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Problemløsning |
s_7_6 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Interpersonelle relationer |
s_7_7 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Angst |
s_7_8 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Frustration og vrede |
s_7_9 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Sænket stemningsleje og depression |
s_7_10 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Søvn |
s_7_11 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - Stof/alkoholmisbrug |
s_7_12 |
Hvilke(t) modul(er) indgik i sessionen? Der kan afgives flere svar - At forberede sig på fremtiden |
s_8_1a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af opmærksomhedsvanskeligheder |
s_8_1b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om opmærksomhedsvanskeligheder |
s_8_1c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til opmærksomhedskontrol |
s_8_1d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til opmærksomhedsvanskeligheder og -kontrol |
s_8_1e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til opmærksomhedskontrol i sin notesbog? |
s_8_2a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af hukommelsesproblemer |
s_8_2b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om hukommelse |
s_8_2c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke hukommelsesstrategier og –teknikker |
s_8_2d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til hukommelsevanskeligheder og –strategier |
s_8_2e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til hukommelse I sin notesbog? |
s_8_3a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af problemer med organisering og tidshåndtering |
s_8_3b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om organisering og tidshåndtering |
s_8_3c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til organisering og tidshåndering |
s_8_3d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til organisering og tidshåndtering |
s_8_3e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til organisering og tidshåndtering i sin notesbog? |
s_8_4a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af impulsivitet |
s_8_4b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om impulsivitet |
s_8_4c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til impulskontrol |
s_8_4d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til impulskontrol |
s_8_4e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til impulskontrol i sin notesbog? |
s_8_5a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af problemløsning og mestring |
s_8_5b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om problemløsning og mestring |
s_8_5c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke strategier til problemløsning |
s_8_5d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til problemløsning |
s_8_5e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til problemløsning i sin notesbog? |
s_8_6a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af sociale vanskeligheder |
s_8_6b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om kommunikationsfærdigheder |
s_8_6c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Specifikke kommunikationsstrategier |
s_8_6d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til tilpasning og regulering af social adfærd |
s_8_6e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til kommunikation og social adfærd i sin notesbog? |
s_8_7a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af angst |
s_8_7b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om angst |
s_8_7c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til angsthåndtering |
s_8_7d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold angsthåndtering |
s_8_7e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til angsthåndtering i sin notesbog? |
s_8_8a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af vrede og assertion |
s_8_8b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om frustration og vrede |
s_8_8c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til vredeshåndtering |
s_8_8d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til vredeshåndtering |
s_8_8e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til vredeshåndtering i sin notesbog? |
s_8_9a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af sænket stemningsleje og depression |
s_8_9b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om sænket stemningsleje og depression |
s_8_9c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete strategier til stemningsregulering |
s_8_9d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til stemningsregulering |
s_8_9e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til stemningsregulering i sin notesbog? |
s_8_10a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af søvnproblemer |
s_8_10b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om søvn |
s_8_10c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete søvnstrategier |
s_8_10d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til søvn |
s_8_10e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til søvn i sin notesbog? |
s_8_11a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Udredning af søvnproblemer |
s_8_11b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Psykoedukation om søvn |
s_8_11c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Konkrete søvnstrategier |
s_8_11d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Hjemmearbejde i forhold til søvn |
s_8_11e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren succesfulde strategier og teknikker til søvn i sin notesbog? |
s_8_12a |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Deltagerens toppræstationer (de ti største præstationer, fremtidsmål, trin hen mod fremtidsmål) |
s_8_12b |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Gennemgå deltagerens vellykkede strategier |
s_8_12c |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Metoder til at overkomme forhindringer i forhold til at benytte de vellykkede strategier |
s_8_12d |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - Deltagerens støttemuligheder (fra venner og familie, professionel hjælp, konkrete støttetilbud, støttegrupper) |
s_8_12e |
I hvilken grad arbejdede I, i løbet af sessionen, med - I hvilken grad noterede deltageren de vellykkede strategier og metoder til fremtiden i sin notesbog? |
s_9a |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Givet positiv feedback til deltageren (Eksempelvis med et lille nik eller bemærkninger som god pointe eller godt spørgsmål) |
s_9b |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Forstærket prosociale udsagn eller adfærd hos deltageren med anerkendende respons (verbal såvel som nonverbal)? (Eksempelvis ved at give positiv feedback på observeret prosocial adfærd) |
s_9c |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Adresseret negative udsagn eller adfærd hos deltageren (Eksempelvis ved at støtte deltageren i at anvende teknikker til at tænke positivt) |
s_9d |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt spejling? (Eksempelvis viser at du lytter og forstår, giver deltageren mulighed for at korrigere din forståelse) |
s_9e |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt det skriftlige materiale, som hører til programmet (downloades fra hjemmesiden) (Hvor deltageren fx skriver og gemmer papirerne i sin notesbog) |
s_9f |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Anvendt rollespilsteknikker |
s_9g |
I hvilken grad, har du i løbet af sessionen - Arbejdet med motivation og belønning (fx ved at benytte belønningsteknikker til at motivere til engagement eller drøfte belønningsteknikker med deltageren) |
s_10 |
Hvordan oplevede du deltagerens engagement i sessionen? |
s_11 |
Kunne deltageren forstå materialet, som du præsenterede? |
s_12 |
Var deltageren i stand til at kommunikere sine følelser? |
s_13 |
Udviste deltageren strategier og/eller evner til at udføre den adfærdsmæssige færdighed, der var fokus på? |
s_14 |
Udviste deltageren prosociale holdninger, følelser eller værdier? |
s_15 |
Udviste deltageren antisociale holdninger, følelser eller værdier? |
s_16a |
Hvor stor en andel af deltagerens hjemmearbejde vurderer du, deltageren har gennemført? (Fx ført dagbog, trænet teknikker, gennemført adfærdsøvelser) |
s_16_1 |
Hvor stor en andel af deltagerens hjemmearbejde vurderer du, deltageren har gennemført? (Fx ført dagbog, trænet teknikker, gennemført adfærdsøvelser) - Ikke relevant (der var ikke hjemmearbejde til denne session) |
kommune |
Kommune |