Email |
Sagsbehandlerens email |
Fornavn |
Sagsbehandlerens fornavn |
Efternavn |
Sagsbehandlerens efternavn |
Tidspunkt_for_udsendelse_af_invitation |
Tidspunkt for udsendelse af invitation til besvarelse af spørgeskema (DDMMYYYYttmmss) |
Starttid_for_undersoegelse |
Starttid for bevarelse af spørgeskemaet (DDMMYYYYttmmss) |
Svar_status |
Status på gennemførelsen af spørgeskemaet |
Sprog |
Spørgeskemaets sprog |
Respondent_ID |
Sagsbehandlerens respondent ID |
Username |
Sagsbehandlerens brugernavn |
password |
Sagsbehandlerens password |
Kommune |
Sagsbehandlerens arbejdskommune |
spoergsmaal2 |
Hvor mange år har du arbejdet i socialpsykiatrien? |
spoergsmaal3_1 |
Vi har fokus på borgernes håb, ønsker og drømme i vores myndighedsarbejde |
spoergsmaal3_2 |
Vi inddrager borgerne i udarbejdelsen af deres handleplaner |
spoergsmaal3_3 |
Borgernes håb, ønsker og drømme er tydelige i målene i handleplanerne |
spoergsmaal3_4 |
Jeg har de fornødne kompetencer til at inddrage borgernes håb, ønsker og drømme i myndighedsarbejdet |
spoergsmaal3_5 |
Vi har fokus på borgernes håb, ønsker og drømme i de mål, der sættes for borgerne på tværs af områder (fx jobcenter, UU/KUI) |
spoergsmaal4_1 |
Jeg tilrettelægger indsatsen efter borgernes ressourcer |
spoergsmaal4_2 |
Der er fokus på borgernes ressourcer i indsatserne på tværs af områder (fx jobcenter, UU/KUI) |
spoergsmaal5_1 |
Vores indsatser understøtter borgerne i at deltage i almene fællesskaber, fx uddannelse, job, fritidsaktiviteter, aktiviteter i foreningslivet mv. |
spoergsmaal5_2 |
Der er fokus på borgernes netværk og deltagelse i fællesskaber i indsatserne på tværs af områder (fx jobcenter, UU/KUI) |
spoergsmaal5_3 |
Vi involverer borgernes netværk, i det omfang borgerne ønsker det |
spoergsmaal6_1 |
Vi koordinerer vores indsatser til borgere med psykiske vanskeligheder på tværs af afdelinger (fx jobcenter, UU/KUI og region) |
spoergsmaal6_2 |
Vi arbejder helhedsorienteret som kommune i forhold til de enkelte borgere med psykiske vanskeligheder |
spoergsmaal6_3 |
Jeg har mulighed for at finde nye tværfaglige løsninger, når det er relevant |
spoergsmaal6_4 |
Jeg føler mig klædt på til at arbejde helhedsorienteret |
spoergsmaal6_5 |
Vi sikrer, at borgerne modtager en personlig og individuel indsats |
spoergsmaal6_6 |
Det tværgående samarbejde på tværs af områder (fx jobcenter, UU/KUI) understøtter, at der iværksættes den rette indsats |
spoergsmaal7_1 |
Vi følger systematisk op på målene i handleplanen sammen med borgerne |
spoergsmaal7_2 |
Vi sikrer, at målene er tilpasset borgernes aktuelle situation |
spoergsmaal7_3 |
Vi tilpasser hyppigheden af opfølgningen til den enkelte borgers situation |
spoergsmaal7_4 |
Samarbejdet mellem myndighed og udfører tager udgangspunkt i borgerens håb, ønsker og drømme |
spoergsmaal8_1 |
Vi møder borgerne med nysgerrighed, tillid og respekt |
spoergsmaal9_1 |
Vi har mulighed for at iværksætte indsatser, når borgerne har brug for det |
spoergsmaal9_2 |
Vi søger at udnytte mulighederne i §82 mest muligt |
spoergsmaal10_1 |
Vi anvender metoder og indsatser, der har dokumenteret virkning (eller lovende praksis) |
spoergsmaal11 |
Hvilke metoder anvender I i dag? |
spoergsmaal12 |
Har du yderligere kommentarer eller tilføjelser? |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |