Tabel

Brugerbetaling


Beskrivelse ?

Indeholder oplysninger om beløb som er opkrævet i brugerbetaling. Brugerbetaling dækker over de udgifter, som en virksomhed skal bidrage til at dække ifm. med myndighedens omkostninger i forbindelse med godkendelses- og tilsynsopgaver.

Størrelse (Antal rækker) ?

1398083

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
Id Primær nøgle
Aktivitet Identikation af den aktivitet som brugerbetalingen tilhører (Tilsyn eller Afgoerelse)
Brugerbetaling Angiver om brugerbetaling er relevant eller ej
OpkraevetBetaling Angiver de beløb (i kr.), der er opkrævet hos virksomheden i forbindelse med godkendelses- og tilsynsarbejdet, både i forbindelse med tilsynsmyndighedens egen sagsbehandling samt opkrævet brugerbetaling i forbindelse med brug af fremmede tjenesteydelser (eks. rådgiver/konsulenter)
FremmedeTjenesteYdelser Angiver den samlede udgift (i kr.) tilsynsmyndigheden har haft til eks. konsulenter til varetagelse af miljøgodkendelses- eller tilsynsopgaver
AarTilDato Dato for opgørelsen af brugerbetaling. De angivne beløb vil være fra årets start til den pågældende dato. Hvis beløbet dækker hele 2022 angives 2022-12-31
Version Version for rækken
OprettetAf Indikation af hvem som har oprettet rækken
OprettetDato Timestamp for oprettelsen af rækken
OpdateretAf Indikation af hvem som senest har opdateret rækken
OpdateretDato Timestamp for seneste opdatering af rækken
Miak_Id Fremmednøgle til Miljoeaktoer
Komm_Id Fremmednøgle til Kommune
Pokr_Id Fremmednøgle til Politikreds
Regi_Id Fremmednøgle til Region
Mist_Id Fremmednøgle til Miljoestyrelsen