Id |
Primær nøgle |
Aktivitet |
Identikation af den aktivitet som brugerbetalingen tilhører (Tilsyn eller Afgoerelse) |
Brugerbetaling |
Angiver om brugerbetaling er relevant eller ej |
OpkraevetBetaling |
Angiver de beløb (i kr.), der er opkrævet hos virksomheden i forbindelse med godkendelses- og tilsynsarbejdet, både i forbindelse med tilsynsmyndighedens egen sagsbehandling samt opkrævet brugerbetaling i forbindelse med brug af fremmede tjenesteydelser (eks. rådgiver/konsulenter) |
FremmedeTjenesteYdelser |
Angiver den samlede udgift (i kr.) tilsynsmyndigheden har haft til eks. konsulenter til varetagelse af miljøgodkendelses- eller tilsynsopgaver |
AarTilDato |
Dato for opgørelsen af brugerbetaling. De angivne beløb vil være fra årets start til den pågældende dato. Hvis beløbet dækker hele 2022 angives 2022-12-31 |
Version |
Version for rækken |
OprettetAf |
Indikation af hvem som har oprettet rækken |
OprettetDato |
Timestamp for oprettelsen af rækken |
OpdateretAf |
Indikation af hvem som senest har opdateret rækken |
OpdateretDato |
Timestamp for seneste opdatering af rækken |
Miak_Id |
Fremmednøgle til Miljoeaktoer |
Komm_Id |
Fremmednøgle til Kommune |
Pokr_Id |
Fremmednøgle til Politikreds |
Regi_Id |
Fremmednøgle til Region |
Mist_Id |
Fremmednøgle til Miljoestyrelsen |