Formål
?
Daglig dokumentation af sundhedsfaglig og pæ-dagogisk praksis. Dokumentation for misbrugs-behandling. Dokumentation af terapeutisk be-handling samt fremmøde. Personalerelaterede dokumenter, samt arbejdsgangsbeskrivelser, herunder retningslinjer, procedurebeskrivelser, instrukser og vejledninger.
Indhold
?
Der registreres data om borgere, der modtager ydelser efter servicelovens bestemmelser inden for følgende områder: § 108, længerevarende botilbud, § 104, aktivitets- og samværstilbud, midlertidigt botilbud jf. servicelovens § 107, beskyttede beskæftigelse jf. servicelovens § 103, aktivitets- og samværstilbuddet jf. servicelovens § 104, behandlingstilbud til borgere med stofmisbrugsproblemer, jf. servicelovens § 101, aktivitets- og samværstilbud jf. servicelovens § 104. Herunder løbende dokumentation af ovenstående ydelser. Endvidere personalerelateret data i forbindelse med udførelsen af ovenstående leverancer.