Klientsystem (1998-2012)
Alias:
PCD Klient, PCD
Formål
?
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og dagtilbudsloven inden for stofmisbrugsbehandling. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse
Indhold
?
En elektronisk klientjournal, hvori der registreres data om de personer, der indskrives på de sociale tilbud inden for stofmisbrugsbehandlingen, herunder cpr-nummer og andre stamdata samt daglige informationer dagbogsnotater.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
- Rigsarkivets afleveringsbestemmelse
- Organisering 1998
- Organisering 2007-2012
- Misbrugspolitik 2007
- Kvalitetsstandard for stofmisbrug 2007
- Kvalitetsstandard for stofmisbrug 2010
- Kvalitetsstandard for stofmisbrug 2011
- Oversigt over anvendte paragraffer og love
- Brugermanual
- Rettighedsopsætning PCD behandler
- Skema: Ny henvendelse
- Vejledning: Fra henvendelse til sagsoprettelse
- PCD-tjekliste
- ASI Afklaringsinterview
- Kommunens faktiske anvendelse af systemet
- Snitfladebeskrivelser (oversigt)
- Notat KMD PCD DB Beskrivelse
- Notat med tekniske bemærkninger vedr. arkiveringsversionen
Dækker perioden
?
Fra 15-05-1998 til 24-09-2012.
ID-oplysninger i data
?
- CVR-nummer
- CPR-nummer
- Kommunenummer
Andre oplysninger
?
- Indeholder digitale dokumenter