| OpkaldID |
BI Systemnøgle |
| ObjektID |
ID på opkaldet fra Trafikman2 |
| OpkaldRetningID |
Relations ID til Dim_OpkaldRetning. 1: Indgående opkald. 2: Udgående opkald |
| OpkaldsTypeID |
Relations ID til Dim_OpkaldType. 1: Besvaret opkald. 2: Ubesvarede opkald. 3: Viderestillet opkald |
| ViderestilletID |
Relations ID til Dim_Viderestillet |
| Viderestillet |
Flag der indikere om opkaldet var viderestillet |
| LinjeID |
Relations ID til Dim_Linje |
| OprettetAfSystemID |
Relations ID til Dim_Linje |
| OperatørID |
Kolonne klargjort til operatør informationer |
| OpkaldVarighedDato |
Henter varigheden fra Duration-kolonnen fra Staging-tabellen og omregner denne til følgende format: ”00:00:00” (tt:mm:ss) |
| OpkaldVarighedSek |
Tager differencen mellem første starttidspunkt og sidste sluttidspunkt, som hentes fra Stagingtabellen. |
| VentetidVarighedDato |
Den beregner differencen mellem StartTime og EndTime. |
| VentetidVarighedSek |
Den beregner differencen mellem StartTime og EndTime i sekunder. |
| StartTime |
Henter starttiden fra Staging-tabellen. |
| EndTime |
Henter sluttiden fra Staging-tabellen. |
| LinjeGruppeID |
Relations ID til Dim_LinjeGruppe. |
| LinjeKategori |
Hvis LinjeGruppeID indeholder -1 eller NULL, vil den bruge NavnKort fra Dim_Linje. Hvis den indeholder andre værdier end ovenstående, vil den indsætte KortNavn fra Dim_LinjeGruppe |
| TelefonNr |
Telefonnummer som der |
| KPIResponstid |
1 – hvis VentetidVarighedSek er mellem 0 og 30 |
| Sag_ObjektID |
TicID/ObjektID fra Sag. |
| SagId |
Id på sagen som opkaldet tilhører. Udledt fra Sag_ObjectID. |