Søgning » Trafikman2 » Fact_Opkald
Tabel

Fact_Opkald


Beskrivelse ?

Denne tabel indeholder alle opkald foretaget i Trafikcentret. Et opkald er enten et indgående opkald eller et udgående. Indgående opkald sker i for eksempel i forbindelse med at en borger ringer ind for at rapportere et uheld eller mangler på vejes udstyr. Udgående opkald sker for eksempel når en af Trafikcenterets medarbejdere ringer til Falck og bestiller redningskøretøjer. Herunder følger en beskrivelse af forretningsreglen, som ligger til grund for alle kolonnerne.

Størrelse (Antal rækker) ?

968499

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
OpkaldID BI Systemnøgle
ObjektID ID på opkaldet fra Trafikman2
OpkaldRetningID Relations ID til Dim_OpkaldRetning. 1: Indgående opkald. 2: Udgående opkald
OpkaldsTypeID Relations ID til Dim_OpkaldType. 1: Besvaret opkald. 2: Ubesvarede opkald. 3: Viderestillet opkald
ViderestilletID Relations ID til Dim_Viderestillet
Viderestillet Flag der indikere om opkaldet var viderestillet
LinjeID Relations ID til Dim_Linje
OprettetAfSystemID Relations ID til Dim_Linje
OperatørID Kolonne klargjort til operatør informationer
OpkaldVarighedDato Henter varigheden fra Duration-kolonnen fra Staging-tabellen og omregner denne til følgende format: ”00:00:00” (tt:mm:ss)
OpkaldVarighedSek Tager differencen mellem første starttidspunkt og sidste sluttidspunkt, som hentes fra Stagingtabellen.
VentetidVarighedDato Den beregner differencen mellem StartTime og EndTime.
VentetidVarighedSek Den beregner differencen mellem StartTime og EndTime i sekunder.
StartTime Henter starttiden fra Staging-tabellen.
EndTime Henter sluttiden fra Staging-tabellen.
LinjeGruppeID Relations ID til Dim_LinjeGruppe.
LinjeKategori Hvis LinjeGruppeID indeholder -1 eller NULL, vil den bruge NavnKort fra Dim_Linje. Hvis den indeholder andre værdier end ovenstående, vil den indsætte KortNavn fra Dim_LinjeGruppe
TelefonNr Telefonnummer som der
KPIResponstid 1 – hvis VentetidVarighedSek er mellem 0 og 30
Sag_ObjektID TicID/ObjektID fra Sag.
SagId Id på sagen som opkaldet tilhører. Udledt fra Sag_ObjectID.