Start1 |
I hvor høj grad oplever du/I, at de forskellige fagpersoner, som støtter jer, taler sammen?* Skala anvendt. |
Slut1 |
I hvor høj grad oplever du/I, at de forskellige fagpersoner, som støtter jer, taler sammen? Skala anvendt. |
Start2 |
I hvor høj grad oplever du/I, at det er overskueligt, hvilke ydelser og hjælp I får?* Skala anvendt. |
Slut2 |
I hvor høj grad oplever du/I, at det er overskueligt, hvilke ydelser og hjælp I får? Skala anvendt. |
Start3 |
I hvor høj grad oplever du/I, at der er en god koordination mellem de forskellige ydelser og den hjælp, I får?* Skala anvendt. |
Slut3 |
I hvor høj grad oplever du/I, at der er en god koordination mellem de forskellige ydelser og den hjælp, I får? Skala anvendt. |
Start4 |
I hvor høj grad oplever du/I som familie at få en sammenhængende indsats?* Skala anvendt. |
Slut4 |
I hvor høj grad oplever du/I som familie at få en sammenhængende indsats? Skala anvendt. |
Start5 |
I hvor høj grad oplever du/I som familie at få støtte, når I har behov for det?* Skala anvendt. |
Slut5 |
I hvor høj grad oplever du/I som familie at få støtte, når I har behov for det? Skala anvendt. |
Start6 |
1) I hvor høj grad oplever du/I at være i stand til at være en god forælder/gode forældre for dine/jeres børn? Skala anvendt. |
Slut6 |
I hvor høj grad oplever du/I at være i stand til at være en god forælder/gode forældre for dine/jeres børn? Skala anvendt. |
Start7 |
1) I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor I som familie spiser regelmæssigt sammen? Skala anvendt. |
Slut7 |
I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor I som familie spiser regelmæssigt sammen? Skala anvendt. |
Start8 |
2) I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor børnene kommer i seng i god tid og er udhvilede om morgenen?* Skala anvendt. |
Slut8 |
I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor børnene kommer i seng i god tid og er udhvilede om morgenen? Skala anvendt. |
Start9 |
3) I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor børnene kommer afsted til vuggestue, børnehave eller skole? Skala anvendt. |
Slut9 |
I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor børnene kommer afsted til vuggestue, børnehave eller skole? Skala anvendt. |
Start10 |
4) I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag med overskud til at tage dig/jer af børnene og de daglige opgaver*? Skala anvendt. |
Slut10 |
I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag med overskud til at tage dig/jer af børnene og de daglige opgaver? Skala anvendt. |
Start11 |
5) I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor I har tid til hinanden som familie*? Skala anvendt. |
Slut11 |
I hvor høj grad oplever du/I at have en hverdag, hvor I har tid til hinanden som familie? Skala anvendt. |
Start12 |
6) I hvor høj grad oplever du/I, at dine/jeres børn har en stabil hverdag med struktur og balance*? Skala anvendt. |
Slut12 |
I hvor høj grad oplever du/I, at dine/jeres børn har en stabil hverdag med struktur og balance? Skala anvendt. |
Start13 |
1) I hvor høj grad deltager alle i familien i aktiviteter i lokalmiljøet (fx går på biblioteker, til koncerter eller andet)? Skala anvendt. |
Slut13 |
I hvor høj grad deltager alle i familien i aktiviteter i lokalmiljøet (fx går på biblioteker, til koncerter eller andet)? Skala anvendt. |
Start14 |
2) I hvor høj grad deltager alle i familien i sportsaktiviteter og andre fritidsaktiviteter (fx fodbold, gymnastik, spejder, kor og lignende)?* Skala anvendt. |
Slut14 |
I hvor høj grad deltager alle i familien i sportsaktiviteter og andre fritidsaktiviteter (fx fodbold, gymnastik, spejder, kor og lignende)? Skala anvendt. |
Start15 |
3) I hvor høj grad deltager alle i familien i sociale aktiviteter (fx har legeaftaler med jævnaldrende, middagsaftaler og lignende)? Skala anvendt. |
Slut15 |
I hvor høj grad deltager alle i familien i sociale aktiviteter (fx har legeaftaler med jævnaldrende, middagsaftaler og lignende)? Skala anvendt. |
Start16 |
4) I hvor høj grad oplever du/I som familie at være en del af det omgivende samfund? Skala anvendt. |
Slut16 |
I hvor høj grad oplever du/I som familie at være en del af det omgivende samfund? Skala anvendt. |
Start17 |
Er der anvendt fleksibel arbejdstid i familien? Skala anvendt. |
Slut17 |
Er der anvendt fleksibel arbejdstid i familien? Skala anvendt. |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |