id |
ID-nummer |
runde |
runde |
female |
Køn |
medarbejder |
Medarbejder |
leder |
Leder |
direktr |
Direktør |
direktrid |
direktrid |
plid |
plid |
medarbejderid |
medarbejderid |
nye_medarbejdereFVST |
Nye medarbejdere i FVST fra runde 2 |
styrelsenx |
X Styrelse |
fvst |
Fødevarestyrelsen |
sst |
Sundhedsstyrelsen |
styrelse |
styrelse |
anstyp |
Ansættelsestype |
jobsat |
Samlet set på en skala fra 0 til 10, hvor tilfreds er du med dit nuværende job? |
udd |
Hvad er din højest gennemførte uddannelse? |
samf |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
nat |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
sund |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
hum |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
hierarki |
Lederens hierarkiske niveau |
hierarkipl |
Medarbejderens nærmeste leders hierarkiske niveau |
egentfl1 |
konkretiserer en klar vision for [styrelsen]s fremtid |
egentfl2 |
forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [styrelsen] |
egentfl3 |
gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at arbejde sammen |
egentfl4 |
bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de kan bidrage til |
orgrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
orgrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
orgrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
orgrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
orgrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
orgrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
orgrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
orgrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
sundorgrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sine væsentligste interessente |
sundorgrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordensættende på sit myndighedsområde |
egenrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
egenrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
egenrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
egenrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
egenrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
egenrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
egenrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
egenrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
sundegenrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sin sektions/enheds/centers væ |
sundegenrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordenssættende på sin sektions/enheds/c |
rangxfv |
Rangering af intressenter: Finansieller virksomheder |
rangxmed |
Rangering af intressenter: Medier |
rangxmin |
Rangering af intressenter: Erhvervsminister |
rangxft |
Rangering af intressenter: Erhvervs- vækst- og eksportudvalg |
rangxff |
Rangering af intressenter: Finansforbundet |
rangxfd |
Rangering af intressenter: Finansdanmark |
rangxbo |
Rangering af intressenter: Borgere |
rangfvstfor |
Rangering af intressenter: Forbrugere |
rangfvstmed |
Rangering af intressenter: Medier |
rangfvstmin |
Rangering af intressenter: Minister |
rangfvstft |
Rangering af intressenter: Miljø- og fødevarerudvalget |
rangfvstfao |
Rangering af intressenter: Faglige organisationer |
rangfvstfoo |
Rangering af intressenter: Forbrugerorganisationer |
rangfvstlan |
Rangering af intressenter: Landbruget |
rangfvstfode |
Rangering af intressenter: Fødevaredetailhandelen |
rangfvsttran |
Rangering af intressenter: Transportbranchen |
rangfvstoko |
Rangering af intressenter: Økologibranchen |
rangfvstdyrl |
Rangering af intressenter: Praktiserende dyrlæger |
rangfvstdyr |
Rangering af intressenter: Dyreværnsorganisationer |
rangfvstbo |
Rangering af intressenter: Brancheorganisationer |
rangspat |
Rangering af Interessenter: Patienter |
rangsmin |
Rangering af Interessenter: Sundhedsministeren og Ældreministeren |
rangsmed |
Rangering af Interessenter: Medier |
rangspf |
Rangering af Interessenter: Patientforeninger |
rangssf |
Rangering af Interessenter: Sundhedsprofessioneller |
rangsfo |
Rangering af Interessenter: Faglige organisationer |
rangsft |
Rangering af Interessenter: Folketingets Sundheds- og Ældreudvalg |
rangsrb |
Rangering af Interessenter: Raske borgere |
rangskr |
Rangering af Interessenter: Kommuner og regioner |
andet |
Andet og andre er de samme variable |
andre |
Andet og andre er de samme variable |
repgen1 |
Samlet set har [styrelsen] et godt omdømme |
repgen2 |
Der er en positiv holdning til [styrelsen] blandt vores interessenter |
repper1 |
[styrelsen] har en positiv indvirkning på samfundet |
repper2 |
[styrelsen] er en effektiv organisation |
repper3 |
[styrelsen] leverer arbejde af høj kvalitet |
repper4 |
[styrelsen] er en styrelse med høj performance |
repmor1 |
[styrelsen]s mission er etisk forsvarlig |
repmor2 |
[styrelsen] udviser indlevelse i mennesker eller organisationer |
repmor3 |
[styrelsen] har integritet |
repmor4 |
[styrelsen] arbejder transparent |
repmor5 |
[styrelsen] opretholder høje etiske standarder |
repmor6 |
[styrelsen] behandler folk retfærdigt |
repmor7 |
De kan stole på, hvad [styrelsen] siger |
repmor8 |
[styrelsen] er politisk neutral |
repleg1 |
Beslutningstagen i [styrelsen] foregår på behørig vis |
repleg2 |
[styrelsen] følger korrekte procedurer |
reptek1 |
[styrelsen] er en kompetent organisation |
reptek2 |
[styrelsen]s medarbejdere er højt kvalificeret inden for deres fagområde |
reptek3 |
[styrelsen]s medarbejdere forstår problemer og udfordringer inden for deres fago |
reptek4 |
[styrelsen] har god ledelse |
reptek5 |
[styrelsen] har tilstrækkelig kapacitet til at levere på sit ansvarsområde |
reptek6 |
[styrelsen] har tilstrækkeligt personale til at levere på sit ansvarsområde |
reptek7 |
[styrelsen] har tilstrækkelige økonomiske ressourcer til at levere på sit ansvar |
reptek8 |
[styrelsen] baserer sine beslutninger på evidens |
reptek9 |
[styrelsen] evner at håndtere komplekse situationer |
reppro1 |
[styrelsen] er god til at kommunikere med sine interessenter |
reppro2 |
[styrelsen] er en velfungerende organisation |
reppro3 |
[styrelsen] er god til at samarbejde med eksperter inden for sit fagområde |
reppro4 |
[styrelsen] er god til at gøre brug af sin ekspertise |
repxval1 |
Har føling med markederne ? også i gode tider |
repxval2 |
Har et systemisk perspektiv i sit tilsyn |
repxval3 |
Bidrager til velfungerende finansieller markeder |
repxval4 |
Håndterer cyberrisiko |
repxval5 |
Har blik for nye forretningsmodeller |
repxval6 |
Tager hensyn til forbrugerne |
repxval7 |
Sikrer rettidig interessevaretagelse i internationale fora |
repxval8 |
Forebygger hvidvask |
repxval9 |
Forebygger terrorfinansiering |
repfvstval1 |
Udviser ansvarlighed over for andre |
repfvstval2 |
Udviser ansvarlighed over for styrelsens samlede opgaveløsning |
repfvstval3 |
Udviser engagement |
repfvstval4 |
Tager initiativ |
repfvstval5 |
Løser opgaver på et højt fagligt niveau |
repfvstval6 |
Er god til at videreudvikle faglige kompetencer |
repfvstval7 |
Lægger handling bag ordene |
repfvstval8 |
Arbejder for at skabe troværdighed i styrelsens samlede opgaveløsning |
repfvstval9 |
Udviser åbenhed |
repfvstval10 |
Kommunikerer ligeværdigt |
repfvstval11 |
Kommunikerer med respekt |
repfvstval12 |
Begrunder beslutninger |
repfvstval13 |
Er inddragende |
repsval1 |
Har høje ambitioner for sundheds og ældreområdet |
repsval2 |
Går forrest på sundheds og ældreområdet |
repsval3 |
Finder kloge løsninger på problemer inden for sundheds og ældreområdet |
repsval4 |
Har faglig tyngde inden for sundheds og ældreområdet |
repsval5 |
Tager ansvar når faglige løsninger er svære |
repsval6 |
Tager ansvar når faglige løsning er kontroversieller |
repsval7 |
Er gode til at samarbejde på tværs af sektorer |
repsval8 |
Er gode til at samarbejde på tværs af fagligheder |
repsval9 |
Møder borgere i øjenhøjde |
repsval10 |
Møder fagpersoner i øjenhøjde |
internkom1 |
internkom1 |
internkom2 |
internkom2 |
internkom3 |
internkom3 |
internkom4 |
internkom4 |
age |
age |
anciennitet |
anciennitet |
anciennitetstilling |
anciennitetstilling |
samletstatus |
Samlet status |
dirtfl1 |
Min direktør... - konkretiserer en klar vision for [styrelsens] fremtid |
dirtfl2 |
Min direktør... forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [st |
dirtfl3 |
Min direkør...gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at |
dirtfl4 |
Min direktør... bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de |
lbnr |
lbnr |
ledfemale |
ledfemale |
ledanciennitet |
ledanciennitet |
ledanciennitetstilling |
ledanciennitetstilling |
ledage |
ledage |
ledtfl1 |
konkretiserer en klar vision for [styrelsen]s fremtid |
ledtfl2 |
forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [styrelsen] |
ledtfl3 |
gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at arbejde sammen |
ledtfl4 |
bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de kan bidrage til |
ledrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
ledrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
ledrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
ledrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
ledrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
ledrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
ledrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
ledrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
sundledrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sin sektions/enheds/centers væ |
sundledrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordenssættende på sin sektions/enheds/c |
sundrep1 |
Sundhedsstyrelsen er nærværende og relevant |
sundrep2 |
Sundhedsstyrelsen er ambitiøs og dagsordenssættende |
sundrep3 |
Sundhedsstyrelsen har et tiltrækkeligt godt kendskab til de sektorer, den arbejd |
sundrep4 |
Sundhedsstyrelsen er god til at inddrage interessenterne og give dem indflydelse |
ss1 |
Jeg er villig til at risikere at skulle tilsidesætte mine personlige behov for s |
ss2 |
Jeg sætter samfundsmæssige forpligtigelser over hensynet til mig selv |
ss3 |
Jeg sætter samfundsmæssige forpligtigelser over hensynet til mig selv |
com1 |
Jeg bliver følelsesmæssigt berørt, når jeg ser mennesker i nød |
com2 |
For mig er hensyntagen til andres velfærd meget vigtig |
com3 |
Daglige begivenheder minder mig ofte om, hvor afhængige vi er af hinanden |
int1 |
Det er vigtigt for mig, at de offentlige ydelser er i orden |
int2 |
Det er vigtigt for mig at bidrage til det fælles bedste |
int3 |
Det er min borgerpligt at gøre noget, der tjener samfundets bedste |
pol1 |
Jeg forbinder generelt politik med noget positivt |
pol2 |
Jeg bryder mig ikke om det politiske spil |
pol3 |
Jeg har ikke særligt høje tanker om politikere |
val1 |
Visionen for denne organisation er vigtig for mig personligt |
val2 |
Denne organisation leverer værdifuld offentlig service |
val3 |
Denne organisation leverer værdifuld offentlig service |
iden1 |
Når nogen kritiserer [styrelsen] føles det som en personlig fornærmelse |
iden2 |
Jeg går meget op i hvad andre tænker om [styrelsen] |
iden3 |
Når jeg taler om [styrelsen], siger jeg som regel ”vi” frem for ”de” |
iden4 |
[styrelsen]s successer er mine successer |
iden5 |
Når nogen roser [styrelsen] føles det som et personligt kompliment |
iden6 |
Hvis en historie i medierne kritiserer [styrelsen], føler jeg mig pinligt berørt |
cong1 |
Arbejdspladsens værdier stemmer godt overens med mine egne |
cong2 |
Det, arbejdspladsen står for, er vigtigt for mig |
cong3 |
Jeg føler en stærk tilknytning til min arbejdsplads |
advo1 |
Jeg taler offentligt positivt om [styrelsen] |
advo2 |
Jeg anbefaler [styrelsen]s som arbejdsplads til andre |
advo3 |
Jeg skriver positivt om [styrelsen] på internettet |
advo4 |
Jeg taler positivt [styrelsen] til venner og naboer |
advo5 |
Jeg forsvarer min arbejdsplads over for personer, som har et negativt syn på [st |
advo6 |
Jeg afviser fordomme omkring min organisation |
samtykke1 |
samtykke1 |
samtykke2 |
samtykke2 |
samtykke3 |
samtykke3 |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |