| id |
ID-nummer |
| runde |
runde |
| female |
Køn |
| medarbejder |
Medarbejder |
| leder |
Leder |
| direktr |
Direktør |
| direktrid |
direktrid |
| plid |
plid |
| medarbejderid |
medarbejderid |
| nye_medarbejdereFVST |
Nye medarbejdere i FVST fra runde 2 |
| styrelsenx |
X Styrelse |
| fvst |
Fødevarestyrelsen |
| sst |
Sundhedsstyrelsen |
| styrelse |
styrelse |
| anstyp |
Ansættelsestype |
| jobsat |
Samlet set på en skala fra 0 til 10, hvor tilfreds er du med dit nuværende job? |
| udd |
Hvad er din højest gennemførte uddannelse? |
| samf |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
| nat |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
| sund |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
| hum |
Hovedområde(r) du er uddannet inden for |
| hierarki |
Lederens hierarkiske niveau |
| hierarkipl |
Medarbejderens nærmeste leders hierarkiske niveau |
| egentfl1 |
konkretiserer en klar vision for [styrelsen]s fremtid |
| egentfl2 |
forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [styrelsen] |
| egentfl3 |
gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at arbejde sammen |
| egentfl4 |
bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de kan bidrage til |
| orgrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
| orgrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
| orgrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
| orgrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
| orgrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
| orgrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
| orgrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
| orgrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
| sundorgrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sine væsentligste interessente |
| sundorgrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordensættende på sit myndighedsområde |
| egenrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
| egenrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
| egenrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
| egenrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
| egenrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
| egenrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
| egenrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
| egenrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
| sundegenrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sin sektions/enheds/centers væ |
| sundegenrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordenssættende på sin sektions/enheds/c |
| rangxfv |
Rangering af intressenter: Finansieller virksomheder |
| rangxmed |
Rangering af intressenter: Medier |
| rangxmin |
Rangering af intressenter: Erhvervsminister |
| rangxft |
Rangering af intressenter: Erhvervs- vækst- og eksportudvalg |
| rangxff |
Rangering af intressenter: Finansforbundet |
| rangxfd |
Rangering af intressenter: Finansdanmark |
| rangxbo |
Rangering af intressenter: Borgere |
| rangfvstfor |
Rangering af intressenter: Forbrugere |
| rangfvstmed |
Rangering af intressenter: Medier |
| rangfvstmin |
Rangering af intressenter: Minister |
| rangfvstft |
Rangering af intressenter: Miljø- og fødevarerudvalget |
| rangfvstfao |
Rangering af intressenter: Faglige organisationer |
| rangfvstfoo |
Rangering af intressenter: Forbrugerorganisationer |
| rangfvstlan |
Rangering af intressenter: Landbruget |
| rangfvstfode |
Rangering af intressenter: Fødevaredetailhandelen |
| rangfvsttran |
Rangering af intressenter: Transportbranchen |
| rangfvstoko |
Rangering af intressenter: Økologibranchen |
| rangfvstdyrl |
Rangering af intressenter: Praktiserende dyrlæger |
| rangfvstdyr |
Rangering af intressenter: Dyreværnsorganisationer |
| rangfvstbo |
Rangering af intressenter: Brancheorganisationer |
| rangspat |
Rangering af Interessenter: Patienter |
| rangsmin |
Rangering af Interessenter: Sundhedsministeren og Ældreministeren |
| rangsmed |
Rangering af Interessenter: Medier |
| rangspf |
Rangering af Interessenter: Patientforeninger |
| rangssf |
Rangering af Interessenter: Sundhedsprofessioneller |
| rangsfo |
Rangering af Interessenter: Faglige organisationer |
| rangsft |
Rangering af Interessenter: Folketingets Sundheds- og Ældreudvalg |
| rangsrb |
Rangering af Interessenter: Raske borgere |
| rangskr |
Rangering af Interessenter: Kommuner og regioner |
| andet |
Andet og andre er de samme variable |
| andre |
Andet og andre er de samme variable |
| repgen1 |
Samlet set har [styrelsen] et godt omdømme |
| repgen2 |
Der er en positiv holdning til [styrelsen] blandt vores interessenter |
| repper1 |
[styrelsen] har en positiv indvirkning på samfundet |
| repper2 |
[styrelsen] er en effektiv organisation |
| repper3 |
[styrelsen] leverer arbejde af høj kvalitet |
| repper4 |
[styrelsen] er en styrelse med høj performance |
| repmor1 |
[styrelsen]s mission er etisk forsvarlig |
| repmor2 |
[styrelsen] udviser indlevelse i mennesker eller organisationer |
| repmor3 |
[styrelsen] har integritet |
| repmor4 |
[styrelsen] arbejder transparent |
| repmor5 |
[styrelsen] opretholder høje etiske standarder |
| repmor6 |
[styrelsen] behandler folk retfærdigt |
| repmor7 |
De kan stole på, hvad [styrelsen] siger |
| repmor8 |
[styrelsen] er politisk neutral |
| repleg1 |
Beslutningstagen i [styrelsen] foregår på behørig vis |
| repleg2 |
[styrelsen] følger korrekte procedurer |
| reptek1 |
[styrelsen] er en kompetent organisation |
| reptek2 |
[styrelsen]s medarbejdere er højt kvalificeret inden for deres fagområde |
| reptek3 |
[styrelsen]s medarbejdere forstår problemer og udfordringer inden for deres fago |
| reptek4 |
[styrelsen] har god ledelse |
| reptek5 |
[styrelsen] har tilstrækkelig kapacitet til at levere på sit ansvarsområde |
| reptek6 |
[styrelsen] har tilstrækkeligt personale til at levere på sit ansvarsområde |
| reptek7 |
[styrelsen] har tilstrækkelige økonomiske ressourcer til at levere på sit ansvar |
| reptek8 |
[styrelsen] baserer sine beslutninger på evidens |
| reptek9 |
[styrelsen] evner at håndtere komplekse situationer |
| reppro1 |
[styrelsen] er god til at kommunikere med sine interessenter |
| reppro2 |
[styrelsen] er en velfungerende organisation |
| reppro3 |
[styrelsen] er god til at samarbejde med eksperter inden for sit fagområde |
| reppro4 |
[styrelsen] er god til at gøre brug af sin ekspertise |
| repxval1 |
Har føling med markederne ? også i gode tider |
| repxval2 |
Har et systemisk perspektiv i sit tilsyn |
| repxval3 |
Bidrager til velfungerende finansieller markeder |
| repxval4 |
Håndterer cyberrisiko |
| repxval5 |
Har blik for nye forretningsmodeller |
| repxval6 |
Tager hensyn til forbrugerne |
| repxval7 |
Sikrer rettidig interessevaretagelse i internationale fora |
| repxval8 |
Forebygger hvidvask |
| repxval9 |
Forebygger terrorfinansiering |
| repfvstval1 |
Udviser ansvarlighed over for andre |
| repfvstval2 |
Udviser ansvarlighed over for styrelsens samlede opgaveløsning |
| repfvstval3 |
Udviser engagement |
| repfvstval4 |
Tager initiativ |
| repfvstval5 |
Løser opgaver på et højt fagligt niveau |
| repfvstval6 |
Er god til at videreudvikle faglige kompetencer |
| repfvstval7 |
Lægger handling bag ordene |
| repfvstval8 |
Arbejder for at skabe troværdighed i styrelsens samlede opgaveløsning |
| repfvstval9 |
Udviser åbenhed |
| repfvstval10 |
Kommunikerer ligeværdigt |
| repfvstval11 |
Kommunikerer med respekt |
| repfvstval12 |
Begrunder beslutninger |
| repfvstval13 |
Er inddragende |
| repsval1 |
Har høje ambitioner for sundheds og ældreområdet |
| repsval2 |
Går forrest på sundheds og ældreområdet |
| repsval3 |
Finder kloge løsninger på problemer inden for sundheds og ældreområdet |
| repsval4 |
Har faglig tyngde inden for sundheds og ældreområdet |
| repsval5 |
Tager ansvar når faglige løsninger er svære |
| repsval6 |
Tager ansvar når faglige løsning er kontroversieller |
| repsval7 |
Er gode til at samarbejde på tværs af sektorer |
| repsval8 |
Er gode til at samarbejde på tværs af fagligheder |
| repsval9 |
Møder borgere i øjenhøjde |
| repsval10 |
Møder fagpersoner i øjenhøjde |
| internkom1 |
internkom1 |
| internkom2 |
internkom2 |
| internkom3 |
internkom3 |
| internkom4 |
internkom4 |
| age |
age |
| anciennitet |
anciennitet |
| anciennitetstilling |
anciennitetstilling |
| samletstatus |
Samlet status |
| dirtfl1 |
Min direktør... - konkretiserer en klar vision for [styrelsens] fremtid |
| dirtfl2 |
Min direktør... forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [st |
| dirtfl3 |
Min direkør...gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at |
| dirtfl4 |
Min direktør... bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de |
| lbnr |
lbnr |
| ledfemale |
ledfemale |
| ledanciennitet |
ledanciennitet |
| ledanciennitetstilling |
ledanciennitetstilling |
| ledage |
ledage |
| ledtfl1 |
konkretiserer en klar vision for [styrelsen]s fremtid |
| ledtfl2 |
forsøger at få medarbejderne til at acceptere fælles mål for [styrelsen] |
| ledtfl3 |
gør en løbende indsats for at få [styrelsen]s medarbejdere til at arbejde sammen |
| ledtfl4 |
bestræber sig på at gøre det klart for medarbejderne, hvordan de kan bidrage til |
| ledrep1 |
bestræber sig på at øge omverdenens kendskab til [styrelsen]s vision |
| ledrep2 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilken opfattelse omgivelserne har |
| ledrep3 |
gør en løbende indsats for at få indblik i, hvilke forventninger omgivelserne ha |
| ledrep4 |
forsøger at gøre det klart for omverdenen, hvordan [styrelsen] har en positiv in |
| ledrep5 |
kommunikerer til omverdenen med henblik på at skabe en favorabel opfattelse af [ |
| ledrep6 |
bestræber sig på at målrette, hvad [styrelsen] kommunikerer til omverdenen |
| ledrep7 |
bestræber sig på at målrette sine budskaber til udvalgte interessenter i omgivel |
| ledrep8 |
bestræber sig på at fremhæve bestemte aspekter af [styrelsen] i sin kommunikatio |
| sundledrep1 |
bestræber sig på at være nærværende i forhold til sin sektions/enheds/centers væ |
| sundledrep2 |
bestræber sig på at være ambitiøs og dagsordenssættende på sin sektions/enheds/c |
| sundrep1 |
Sundhedsstyrelsen er nærværende og relevant |
| sundrep2 |
Sundhedsstyrelsen er ambitiøs og dagsordenssættende |
| sundrep3 |
Sundhedsstyrelsen har et tiltrækkeligt godt kendskab til de sektorer, den arbejd |
| sundrep4 |
Sundhedsstyrelsen er god til at inddrage interessenterne og give dem indflydelse |
| ss1 |
Jeg er villig til at risikere at skulle tilsidesætte mine personlige behov for s |
| ss2 |
Jeg sætter samfundsmæssige forpligtigelser over hensynet til mig selv |
| ss3 |
Jeg sætter samfundsmæssige forpligtigelser over hensynet til mig selv |
| com1 |
Jeg bliver følelsesmæssigt berørt, når jeg ser mennesker i nød |
| com2 |
For mig er hensyntagen til andres velfærd meget vigtig |
| com3 |
Daglige begivenheder minder mig ofte om, hvor afhængige vi er af hinanden |
| int1 |
Det er vigtigt for mig, at de offentlige ydelser er i orden |
| int2 |
Det er vigtigt for mig at bidrage til det fælles bedste |
| int3 |
Det er min borgerpligt at gøre noget, der tjener samfundets bedste |
| pol1 |
Jeg forbinder generelt politik med noget positivt |
| pol2 |
Jeg bryder mig ikke om det politiske spil |
| pol3 |
Jeg har ikke særligt høje tanker om politikere |
| val1 |
Visionen for denne organisation er vigtig for mig personligt |
| val2 |
Denne organisation leverer værdifuld offentlig service |
| val3 |
Denne organisation leverer værdifuld offentlig service |
| iden1 |
Når nogen kritiserer [styrelsen] føles det som en personlig fornærmelse |
| iden2 |
Jeg går meget op i hvad andre tænker om [styrelsen] |
| iden3 |
Når jeg taler om [styrelsen], siger jeg som regel ”vi” frem for ”de” |
| iden4 |
[styrelsen]s successer er mine successer |
| iden5 |
Når nogen roser [styrelsen] føles det som et personligt kompliment |
| iden6 |
Hvis en historie i medierne kritiserer [styrelsen], føler jeg mig pinligt berørt |
| cong1 |
Arbejdspladsens værdier stemmer godt overens med mine egne |
| cong2 |
Det, arbejdspladsen står for, er vigtigt for mig |
| cong3 |
Jeg føler en stærk tilknytning til min arbejdsplads |
| advo1 |
Jeg taler offentligt positivt om [styrelsen] |
| advo2 |
Jeg anbefaler [styrelsen]s som arbejdsplads til andre |
| advo3 |
Jeg skriver positivt om [styrelsen] på internettet |
| advo4 |
Jeg taler positivt [styrelsen] til venner og naboer |
| advo5 |
Jeg forsvarer min arbejdsplads over for personer, som har et negativt syn på [st |
| advo6 |
Jeg afviser fordomme omkring min organisation |
| samtykke1 |
samtykke1 |
| samtykke2 |
samtykke2 |
| samtykke3 |
samtykke3 |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |