respondentid |
respondentid |
s_1_ke1_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation meningsfuldt |
s_2_ke1_anvendeligt_guidende |
2. I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_3_ke1_udmoentet_i_praksis |
3. I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation udmøntet i jeres praksis? |
s_7_ke2_meningsfuld |
6. I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv meningsfuldt? |
s_8_ke2_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_9_ke2_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv udmøntet i jeres praksis? |
s_13_ke3_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader meningsfuldt? |
s_14_ke3_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_15_ke3_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader udmøntet i jeres praksis? |
s_19_ke4_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær meningsfuldt? |
s_20_ke4_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_21_ke4_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær udmøntet i jeres praksis? |
s_25_ke5_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer meningsfuldt? |
s_26_ke5_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_27_ke5_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer udmøntet i jeres praksis? |
s_31_ke6_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet meningsfuldt |
s_32_ke6_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_33_ke6_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet udmøntet i jeres praksis? |
s_37_ke7_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde meningsfuldt? |
s_38_ke7_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_39_ke7_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde udmøntet i jeres praksis? |
s_43_ke8_meningsfuldt |
I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament meningsfuldt? |
s_44_ke8_anvendeligt_guidende |
I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament anvendeligt og guidende for jeres praksis? |
s_45_ke8_udmoentet_i_praksis |
I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament udmøntet i jeres praksis? |
Kommunenavn |
Kommunenavn |
k1_bm |
k1_bm borgerens motivation |
k2_r_f |
k2_r_f rusmidlers funktion i borgerens liv |
k3_fl |
k3_fl følgeskader |
k4_ss |
k4_ss Social samvær |
k5_pk |
k5_pk Peer kompetencer |
k6_miljoe |
k6_miljoe |
k7_sam |
k7_sam samarbejde |
samlet_kerne |
samlet_kerne samlet score kerneelementer |
k8_fag_fundament |
k8_fag fagligt fundament |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |