Tabel

Kvalitetikerneelementer


Beskrivelse ?

Medarbejdernes vurdering af kvaliteten i indsatsens kerneelementer

Størrelse (Antal rækker) ?

26

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
respondentid respondentid
s_1_ke1_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation meningsfuldt
s_2_ke1_anvendeligt_guidende 2. I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_3_ke1_udmoentet_i_praksis 3. I hvilken grad er kerneelement 1 dyrk borgerens motivation udmøntet i jeres praksis?
s_7_ke2_meningsfuld 6. I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv meningsfuldt?
s_8_ke2_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_9_ke2_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 2 vær undersøgende på rusmidlers funktion i borgerens liv udmøntet i jeres praksis?
s_13_ke3_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader meningsfuldt?
s_14_ke3_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_15_ke3_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 3 reducer misbrugets følgeskader udmøntet i jeres praksis?
s_19_ke4_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær meningsfuldt?
s_20_ke4_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_21_ke4_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 4 støt borgeren i meningsfulde aktiviteter og socialt samvær udmøntet i jeres praksis?
s_25_ke5_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer meningsfuldt?
s_26_ke5_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_27_ke5_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 5 inddrag peer-kompetencer udmøntet i jeres praksis?
s_31_ke6_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet meningsfuldt
s_32_ke6_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_33_ke6_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 6 arbejd sammen for et bæredygtigt miljø på botilbuddet udmøntet i jeres praksis?
s_37_ke7_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde meningsfuldt?
s_38_ke7_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_39_ke7_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 7 arbejd for et velfungerende internt og eksternt samarbejde udmøntet i jeres praksis?
s_43_ke8_meningsfuldt I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament meningsfuldt?
s_44_ke8_anvendeligt_guidende I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament anvendeligt og guidende for jeres praksis?
s_45_ke8_udmoentet_i_praksis I hvilken grad er kerneelement 8 arbejd ud fra et fælles fagligt fundament udmøntet i jeres praksis?
Kommunenavn Kommunenavn
k1_bm k1_bm borgerens motivation
k2_r_f k2_r_f rusmidlers funktion i borgerens liv
k3_fl k3_fl følgeskader
k4_ss k4_ss Social samvær
k5_pk k5_pk Peer kompetencer
k6_miljoe k6_miljoe
k7_sam k7_sam samarbejde
samlet_kerne samlet_kerne samlet score kerneelementer
k8_fag_fundament k8_fag fagligt fundament
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv