| ID |
Unikt fortløbende primærnøgle |
| "FADE DATO" |
Dato hvor passagen er blevet overført til den historiske database |
| "FADE TIDSPUNKT" |
Tidspunktet (lokaltid) hvor passagen er blevet overført til den historiske database |
| CALLSIGN |
Skibets kaldesignal, som er unikt, ved passagens afslutning |
| SKIBSNAVN |
Skibsnavnet ved passagens afslutning |
| FLAG |
Den til Callsignet tilhørende nationalitet, ved passagens afslutning |
| SKIBSTYPE |
Skibstypen ved passagens afslutning. |
| "SOMMER DØDVÆGT" |
Skibets registrerede sommer dødvægt, ved passagens afslutning |
| "ANTAL PASSAGER" |
Total antal passager igennem VTS-området, ved passagens afslutning |
| RETNING |
Den retning passagen blev foretaget i. Typisk Nord- eller Syd gående |
| "PASSAGE DATO" |
Dato hvor skibet har passeret enten Øster- eller Vester renden |
| "PASSAGE TIDSPUNKT" |
Tidspunktet (lokaltid) hvor passagen passerede enten Øster- eller Vester renden. For begge felter gælder: Hvis værdierne er tomme har der ikke været en passage af renderne |
| RENDE |
”Ø”, ”V” eller tom værdi hvis der ikke var nogen passage af renderne |
| AIRDRAFT |
Passagens mastehøjde ved passagens afslutning |
| DYBGANG |
Passagens dybgang ved passagens afslutning |
| "IDENTIFICERET AF" |
Hvorledes er passagen blevet identificeret |
| "LODS OMBORD" |
Var der lods om bord ved passagens afslutning. ”Ja” eller ”Nej” |
| "LODS DESTINATION" |
Lodsen var om bord til lods aftagningssted |
| "FARLIG LAST" |
Lastens indhold ved passagens afslutning |
| "VTS GUARD AFSENDT" |
Om VTS-fartøjet (Vessel Traffic Service) var blevet afsendt i forbindelse med identifikationen af passagen |
| "PASSAGE NOTER" |
Operatørens noter angående passagen, typisk destinationshavnen |