Søgning » F2
Aflevering 51417
It-system med dok.

F2 (2023-2025)


Skabt af ?
Formål ?

At kunne imødekomme evt. krav om aktindsigt og øvrigt krav i arkivloven, forvaltningsloven, offentlighedsloven og persondataloven. At kunne fremfinde sager og dokumenter til internt brug, altså videndeling. At dokumentere institutionens kerneområde, akkreditering af videregående uddannelser, for eftertiden. At give overblik over sagsbehandlingen i Danmarks Akkrediteringsinstitution og understøtte forenkling af sagsbehandlingsprocesser/journalisering, således at sagsbehandlinger primært sker i F2 og ikke primært i Outlook og på netværksdrev; at flytte sagsbehandling fra Outlook og netværksdrev over i F2, således at der sagsbehandles ”ud af” i F2 og ikke ”ind i” med andre ord.

Indhold ?

Personalesager, sager om drift af AI og HØS, Akkrediteringssager, Niveauvurderingssager, SU-vurderinger, Vurdering af arbejdsmiljøuddannelser, Rådsmødemateriale, Rådsafgørelser, Publikationer, Konferencemateriale, Udbud, kontrakter, sagsrelevant ind og udgående post, borgerhenvendelser

Dokumentation ?
  • Afleveringsbestemmelse for Danmarks Akkrediteringsinstitutions F2 2023-2025
  • Bekendtgørelse af lov om akkreditering af videregående uddannelsesinstitutioner
  • AKKR Organisationsdiagram
  • Notat vedrørende behov for efterjournalisering til brug for aflevering til Rigsarkivet
  • Journalinstruks
  • Journalplan Danmarks Akkrediteringsinstitution
  • F2 Desktop – samlede standardmanualer
  • Teknisk dokumentation af driftsversion, inkl. E/R diagram
  • Regneark til mapning af tabeller og felter
  • Transformation fra F2 driftsdata til arkivversion, inkl. E/R diagram
  • Produktionsnotat (notat med tekniske bemærkninger vedr. arkiveringsversionen)
  • Liste over dokumenter, som ikke kan konverteres (fejlliste)
  • Rigsarkivets godkendelse af liste over dokumenter, der ikke kan konverteres
Dækker perioden ?

Fra 01-02-2023 til 30-06-2025.

ID-oplysninger i data ?
  • CVR-nummer
  • CPR-nummer
Andre oplysninger ?
  • Indeholder digitale dokumenter