Formål
?
At kunne imødekomme evt. krav om aktindsigt og øvrigt krav i arkivloven, forvaltningsloven, offentlighedsloven og persondataloven.
At kunne fremfinde sager og dokumenter til internt brug, altså videndeling.
At dokumentere institutionens kerneområde, akkreditering af videregående uddannelser, for eftertiden.
At give overblik over sagsbehandlingen i Danmarks Akkrediteringsinstitution og understøtte forenkling af sagsbehandlingsprocesser/journalisering, således at sagsbehandlinger primært sker i F2 og ikke primært i Outlook og på netværksdrev; at flytte sagsbehandling fra Outlook og netværksdrev over i F2, således at der sagsbehandles ”ud af” i F2 og ikke ”ind i” med andre ord.
Indhold
?
Personalesager, sager om drift af AI og HØS, Akkrediteringssager, Niveauvurderingssager, SU-vurderinger, Vurdering af arbejdsmiljøuddannelser, Rådsmødemateriale, Rådsafgørelser, Publikationer, Konferencemateriale, Udbud, kontrakter, sagsrelevant ind og udgående post, borgerhenvendelser