Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
2
0

Årstal ? (2003 - 2019)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 2

ESDH-system
Aflevering 20437
Skabt af: Region Hovedstaden, Københavns Amtskommune, AKUcenter, Boligerne Brøndbyøstervej, Den Sociale Virksomhed, Boligerne Gl. Lyngevej, Klintegården, Lionslund, Lunden-Gnisten, Rosenfeldthusene, Skibbyhøj, Skovgården, Specialbørnehaven i Frederikssund, 3kløveren, Bredegaard, Børneungecentret, Center for Forsorg og Behandling Solvang, Center for Forsorg og Behandling, Hulegården, Jonstrupvang, Kamager, Lunden, Lyngdal, Nødebogård, Orion, Røde Kors Herberg for Kvindere, Rønnegård, Psykiatrisk Center Sct. Hans, Solgaven, Svendebjerggård, Sølager, Geelsgårdskolen.

Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, tildelte ydelser, individuelle planer, daglig journalføring, medicinregistrering m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven, folkeskoleloven og lov om specialundervisning. Derudover er formålet for it-systemet at danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.


ESDH-system
Aflevering 21116
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.

Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan: - Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes. - Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen. - Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. - Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation. Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.