Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
3
0

Årstal ? (1979 - 2017)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 3

It-system med dok.
Aflevering 20392
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.

Version G er et elektronisk sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH-system), der har til formål understøtte Moderniseringsstyrelsens lovmæssige journaliseringspligt, identifikation af sagligt sammenhængende dokumenter, dokumentation af sagsforløb, arkivering og videndeling.


Register
Aflevering 19549
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Brøndby Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Vallensbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre kommuner Kommune, Odsherred Kommune, Ringsted Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Ærø Kommune, Favrskov Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Odder Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Struer Kommune, Viborg Kommune, Århus Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Jammerbugt Kommune, Morsø Kommune, Rebild Kommune, Thisted Kommune, Vesthimmerlands Kommune.

S og A-systemet er et effektivt værktøj til styring af forvaltningens personsager. S og A-systemet er i stor udstrækning afhængig af folkeregisterdata, der bl.a. anvendes til folkeregisteradvisering på grundlag af folkeregisterhændelser samt til visning af navn, adresse, civilstand og familiemæssige relationer m.m. på diverse skærmbilleder og printmateriale


ESDH-system
Aflevering 19542
Skabt af: Økonomistyrelsen, Statens Administration, Moderniseringsstyrelsen.

Formålet med systemet har været at registrere, journalisere og understøtte sagsbehandlingen i Økonomistyrelsen, Statens Administration og Moderniseringsstyrelsen