Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
Understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Brøndby Kommune, Fredensborg Kommune, Halsnæs Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune, Hvidovre Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Vallensbæk Kommune, Kalundborg Kommune, Køge Kommune, Lejre kommuner Kommune, Odsherred Kommune, Ringsted Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stevns Kommune, Vordingborg Kommune, Assens Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Nyborg Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Ærø Kommune, Favrskov Kommune, Herning Kommune, Holstebro Kommune, Horsens Kommune, Ikast-Brande Kommune, Lemvig Kommune, Norddjurs Kommune, Odder Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Struer Kommune, Viborg Kommune, Århus Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Jammerbugt Kommune, Morsø Kommune, Rebild Kommune, Thisted Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
S og A-systemet er et effektivt værktøj til styring af forvaltningens personsager. S og A-systemet er i stor udstrækning afhængig af folkeregisterdata, der bl.a. anvendes til folkeregisteradvisering på grundlag af folkeregisterhændelser samt til visning af navn, adresse, civilstand og familiemæssige relationer m.m. på diverse skærmbilleder og printmateriale
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Augustenborg Kommune, Aulum-Haderup Kommune, Bjerringbro Kommune, Bogense Kommune, Bov Kommune, Bredebro Kommune, Broager Kommune, Broby Kommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Egebjerg Kommune, Egvad Kommune, Ejby Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Fjends Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gedved Kommune, Glostrup Kommune, Gråsten Kommune, Gudme Kommune, Gørlev Kommune, Hadsten Kommune, Halsnæs Kommune, Hammel Kommune, Hanstholm Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hinnerup Kommune, Holmsland Kommune, Horsens Kommune, Hundested Kommune, Hvidovre Kommune, Hvorslev Kommune, Højer Kommune, Høje-Tåstrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Karup Kommune, Kerteminde Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Langeskov Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lundtoft Kommune, Løgumkloster Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Munkebo Kommune, Møldrup Kommune, Nordborg Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Nørre Åby Kommune, Nørre-Rangstrup Kommune, Odsherred Kommune, Otterup Kommune, Rebild Kommune, Ringe Kommune, Ringkøbing Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Rudkøbing Kommune, Ryslinge Kommune, Rødekro Kommune, Rødovre Kommune, Skive Kommune, Skovbo Kommune, Skælskør Kommune, Skærbæk Kommune, Skævinge Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stenløse Kommune, Struer Kommune, Sundeved Kommune, Svendborg Kommune, Sydals Kommune, Sydlangeland Kommune, Sydthy Kommune, Søndersø Kommune, Thisted Kommune, Thyholm Kommune, Tinglev Kommune, Tjele Kommune, Tranekær Kommune, Trehøje Kommune, Tønder Kommune, Ullerslev Kommune, Vallensbæk Kommune, Vallø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Videbæk Kommune, Vissenbjerg Kommune, Ærø Kommune, Ørbæk Kommune, Aalestrup Kommune, Årslev Kommune, Aaskov Kommune.
Journal- og notatark har til formål at gøre udsøgning af journal- og notatark samt ajourføring af informationer om sager i journal- eller notatark nemmere.
Målgruppen er medarbejdere i kommunernes socialforvaltning og skatteforvaltning, såvel specialister som kvikskrankemedarbejdere.
Systemet består af to integrerede dele:
Søgedel
Journaldel
Søgedel:
Oversigter over journalark og notatark
Mulighed for at tilknytte knap til at starte andre Windows®-programmer
Mulighed for at tilknytte knap til at starte CICS-transaktionskode på det centrale system.
Journaldel:
Oprettelse og tilføjelse i og sletning af journaler
Oprettelse, rettelse, tilføjelse i og sletning af notater
Udskrivning af dokumenter.