Skabt af: Forsvarskommandoen, Arktisk Kommando, Forsvarskommandoen, Flyvematerielkommandoen, Forsvarets Bygningstjeneste, Forsvarets Efterretningstjeneste, Forsvarets Informatiktjeneste, Forsvarets Sanitetskommando, Forsvarsakademiet, Flyverkommandoen, Flyvevåbnets Officersskole, Forsvarets Koncernfælles Informatiktjeneste, Forsvarets Veterancenter, Forsvarsministeriets Auditørkorps, Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Forsvarsministeriets Interne Revision, Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Færøernes Kommando, Grønlands Kommando, Hjemmeværnskommandoen, Hærens Materielkommando, Hærens Officersskole, Hærkommandoen, Jægerkorpset, Søværnets Frømandskorps, Søværnets Materielkommando, Søværnets Officersskole, Søværnskommandoen.
Forsvaret har i perioden fra 1999 til 2004 gradvist indført DeMars med det formål at styre og forvalte næsten alle dele af sin virksomhed. DeMars samler og behandler oplysninger om økonomi, personel, materiel, projektledelse, vedligeholdelse, ledelsesinformation, kurser, indkøb, arbejdstid, tjenesterejser m.v.
Skabt af: Forsvarskommandoen, Arktisk Kommando, Forsvarskommandoen, Forsvarets Sanitetskommando, Forsvarsakademiet, Flyverkommandoen, Flyvevåbnets Officersskole, Forsvarets Veterancenter, Forsvarsministeriets Auditørkorps, Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Forsvarsministeriets Interne Revision, Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Hjemmeværnskommandoen, Hærens Officersskole, Hærkommandoen, Jægerkorpset, Søværnets Frømandskorps, Søværnets Officersskole, Søværnskommandoen.
Forsvaret har i perioden fra 1999 til 2004 gradvist indført DeMars med det formål at styre og forvalte næsten alle dele af sin virksomhed. DeMars samler og behandler oplysninger om økonomi, personel, materiel, projektledelse, vedligeholdelse, ledelsesinformation, kurser, indkøb, arbejdstid, tjenesterejser m.v.
Skabt af: Forsvarets Sundhedstjeneste.
- kvalitetssikre de enkelte patientforløb
- kvalitetssikre og kvalitetsudvikle en sundhedsfaglig standardiseret dokumentation
- skabe et centralt og lokalt validt, opdateret datagrundlag for varetagelse af ledelsesopgaven
- understøtte forebyggelse, forskning og kvalitetsudvikling gennem systematisk registrering af valide data
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling