Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Personalestyrelsen.
Formålet med at oprette og drive it-systemet (LIF) er at opsamle faktisk lønsumsforbrug og årsværksforbrug for centrale dele af staten til brug for bla. Finanslovsberegning, opkrævning af fleksjob mv.
Skabt af: Personalestyrelsen.
Registrering af faktisk lønsums- og årsværksforbrug i de centrale statslige ministerier og styrelser til brug for myndighedsopgaver ifm. opfølgning på udvikling i lønsum og
årsværk i staten, samt talgrundlag for udarbejdelse af Forslag til Finanslov, opkrævning til Fleksjobordningen med mere.
Skabt af: Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte.
Systemet bruges til administration af både elektronisk og manuel sagsbehandling vedr. SU-tildeling.
Match i 1 tabel: T_SPSBEVILLING
Skabt af: Styrelsen for It og Læring.
Indsamling af oplysninger om personalets arbejdstid i grundskolen, planlagte undervisningstimetal, personalets køn og alder.
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Økonomistyrelsen, Digitaliseringsstyrelsen.
FORM er en forkortelse for "FOrretningsReferenceModel". Som udgangspunkt er FORM et katalog på overordnet niveau over samtlige opgaver, der udføres i den offentlige sektor: Statens, regionerne og kommunerne. Det betyder, at FORM fx er velegnet til brug i fx analyser og som et overblik på tværs af hele den offentlige sektor.
Ved at de enkelte myndigheder refererer deres egen lokale systematik op mod et fællesoffentligt FORM-nummer, etableres et "fælles sprog/referencepunkt", der giver mulighed for sammenhæng samt mulighed for udveksling af data/oplysninger i en fælles referenceramme.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Digitaliseringsstyrelsen.
Forretningsreferencemodellen (FORM) er et katalog over det offentliges opgaver, både i forhold til borgere og virksomheder, vedrørende internationale relationer og samfundsforhold, og endelig vedrørende de interne administrative opgaver, der fungerer som et analyse- og struktureringsredskab, der skaber overblik og et fælles sprog på tværs af den offentlige sektor.
Match i 1 tabel: Opgaveomraade
Skabt af: Viborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.
KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager
Skabt af: Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Kommune.
Formålet er et elektronisk sagsbærende dokumentsystem dvs. journalisering af sagsbærende dokumenter i forhold til sagsbehandling i Lemvig Kommune herunder opstart, behandling og afgørelse.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rebild Kommune, Støvring Kommune, Skørping Kommune, Nørager Kommune.
SBSYS er Rebild Kommunes primære ESDH-system. Formålet er at have en struktureret håndtering af de af Rebild Kommunes elektroniske sager og dokumenter som ikke håndteres i et af kommunens fagsystemer.
Skabt af: Danmarks Evalueringsinstitut.
Systemet har været brugt til at journalisere Danmarks Evalueringsinstituts sagsarbejde.
Skabt af: Danmarks Evalueringsinstitut.
Oparbejdelse af baggrundsmateriale for akkrediteringsrapporter og journalisering af de fire årlige rapporter. Fungere samtidig som vidensbase til erfaringsudveksling.
Skabt af: Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Hillerød Kommune, Køge Kommune, Kalundborg Kommune, Stevns Kommune, Kerteminde Kommune, Nordfyns Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune.
KMD Elev løser de administrative opgaver, der er omkring elevernes stam- og undervisningsoplysninger, samt de administrative opgaver der er med undervisningspligten, adressekontrol, plejebørn/udenbys børn, skoleregister, aktuelt elevtal, skoleindskrivning, skolebestyrelsesvalg, transport/buskort, søskendeoplysninger, forældreoplysninger, elevernes fravær, handleplan, skolefritidsordning, klasseoprykning, prøveafvikling samt ungdomsskoletilbud.
Skabt af: Albertslund Kommune, Assens Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune, Horsens Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Kalundborg Kommune, Kerteminde Kommune, Køge Kommune, Nordfyns Kommune, Odder Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Stevns Kommune, Ærø Kommune.
KMD Elev løser de administrative opgaver, der er omkring elevernes stam- og undervisningsoplysninger, samt de administrative opgaver der er med undervisningspligten, adressekontrol, plejebørn/udenbys børn, skoleregister, aktuelt elevtal, skoleindskrivning, skolebestyrelsesvalg, transport/buskort, søskendeoplysninger, forældreoplysninger, elevernes fravær, handleplan, skolefritidsordning, klasseoprykning, prøveafvikling samt ungdomsskoletilbud.
Skabt af: Glostrup Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Hillerød Kommune, Køge Kommune, Kalundborg Kommune, Stevns Kommune, Assens Kommune, Kerteminde Kommune, Nordfyns Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Morsø Kommune.
KMD Elev løser de administrative opgaver, der er omkring elevernes stam- og undervisningsoplysninger, samt de administrative opgaver der er med undervisningspligten, adressekontrol, plejebørn/udenbys børn, skoleregister, aktuelt elevtal, skoleindskrivning, skolebestyrelsesvalg, transport/buskort, søskendeoplysninger, forældreoplysninger, elevernes fravær, handleplan, skolefritidsordning, klasseoprykning, prøveafvikling samt ungdomsskoletilbud.
Skabt af: Glostrup Kommune, Herlev Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Hillerød Kommune, Køge Kommune, Kalundborg Kommune, Stevns Kommune, Assens Kommune, Kerteminde Kommune, Nordfyn Kommune, Ærø Kommune, Fanø Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune.
KMD Elev løser de administrative opgaver, der er omkring elevernes stam- og undervisningsoplysninger, samt de administrative opgaver der er med undervisningspligten, adressekontrol, plejebørn/udenbys børn, skoleregister, aktuelt elevtal, skoleindskrivning, skolebestyrelsesvalg, transport/buskort, søskendeoplysninger, forældreoplysninger, elevernes fravær, handleplan, skolefritidsordning, klasseoprykning, prøveafvikling samt ungdomsskoletilbud.
Skabt af: Albertslund Kommune, Allerød Kommune, Augustenborg Kommune, Aulum-Haderup Kommune, Bjerringbro Kommune, Bogense Kommune, Bov Kommune, Bredebro Kommune, Broager Kommune, Broby Kommune, Brøndby Kommune, Brønderslev Kommune, Brønderslev-Dronninglund Kommune, Egebjerg Kommune, Egvad Kommune, Ejby Kommune, Fanø Kommune, Favrskov Kommune, Fjends Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Gedved Kommune, Glostrup Kommune, Gråsten Kommune, Gudme Kommune, Gørlev Kommune, Hadsten Kommune, Halsnæs Kommune, Hammel Kommune, Hanstholm Kommune, Herlev Kommune, Herning Kommune, Hillerød Kommune, Hinnerup Kommune, Holmsland Kommune, Horsens Kommune, Hundested Kommune, Hvidovre Kommune, Hvorslev Kommune, Højer Kommune, Høje-Tåstrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Karup Kommune, Kerteminde Kommune, Køge Kommune, Langeland Kommune, Langeskov Kommune, Lejre Kommune, Lemvig Kommune, Lundtoft Kommune, Løgumkloster Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Munkebo Kommune, Møldrup Kommune, Nordborg Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Nørre Åby Kommune, Nørre-Rangstrup Kommune, Odsherred Kommune, Otterup Kommune, Rebild Kommune, Ringe Kommune, Ringkøbing Kommune, Ringkøbing-Skjern Kommune, Ringsted Kommune, Rudkøbing Kommune, Ryslinge Kommune, Rødekro Kommune, Rødovre Kommune, Skive Kommune, Skovbo Kommune, Skælskør Kommune, Skærbæk Kommune, Skævinge Kommune, Slagelse Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Stenløse Kommune, Struer Kommune, Sundeved Kommune, Svendborg Kommune, Sydals Kommune, Sydlangeland Kommune, Sydthy Kommune, Søndersø Kommune, Thisted Kommune, Thyholm Kommune, Tinglev Kommune, Tjele Kommune, Tranekær Kommune, Trehøje Kommune, Tønder Kommune, Ullerslev Kommune, Vallensbæk Kommune, Vallø Kommune, Varde Kommune, Vejen Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Videbæk Kommune, Vissenbjerg Kommune, Ærø Kommune, Ørbæk Kommune, Aalestrup Kommune, Årslev Kommune, Aaskov Kommune.
Journal- og notatark har til formål at gøre udsøgning af journal- og notatark samt ajourføring af informationer om sager i journal- eller notatark nemmere.
Målgruppen er medarbejdere i kommunernes socialforvaltning og skatteforvaltning, såvel specialister som kvikskrankemedarbejdere.
Systemet består af to integrerede dele:
Søgedel
Journaldel
Søgedel:
Oversigter over journalark og notatark
Mulighed for at tilknytte knap til at starte andre Windows®-programmer
Mulighed for at tilknytte knap til at starte CICS-transaktionskode på det centrale system.
Journaldel:
Oprettelse og tilføjelse i og sletning af journaler
Oprettelse, rettelse, tilføjelse i og sletning af notater
Udskrivning af dokumenter.
Skabt af: Høje-Taastrup Kommune.
At sikre ensartet registrering af Høje-Taastrup Kommunes ind- og udgående dokumenter samt interne notater, for der igennem at skabe et korrekt og opdateret beslutningsgrundlag for organisationen.
Skabt af: Ikast Brande Kommune.
ESDH_system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende borgersager
Skabt af: Ringkøbing-Skjern Kommune.
Formålet med anskaffelse af et elektronisk dokumenthåndteringssystem er at skabe et overblik over kommunens journalpligtige sager, der ikke kan føres i dedikeret fagsystem. Systemet sikre at journalisering, journalnotater, samlet overblik og ensartethed i behandling af sager.
Skabt af: Albertslund Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Rougsø Kommune.
Generel håndtering af sager og dokumenter samt udvalgsbehandling af informationer og dokumenter registreret i systemet.
Skabt af: Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet.
Systemet er udviklet specielt til støtte for DUKHs særlige opgaver og er tæt sammenvævet med de arbejdsgange og faglige rutiner DUKH benytter sig af.
Systemets formål er flere.
1) Hjælpeværktøj i intern visitering af henvendelser.
2) Registrering af henvendelser, DUKHs rådgivning og statistiske data i forhold til retssikkerhed.
3) Registrering af sager og dokumenter i rådgivningssager.
4) Registrering af sager og dokumenter i administrative sager.
5) Statistisk udtræk
Tidsregistering af medarbejdernes tidsanvendelse
Skabt af: Den Uvildige Konsulent på Handicapområdet.
Systemet er udviklet specielt til støtte for DUKHs særlige opgaver og er tæt sammenvævet med de arbejdsgange og faglige rutiner DUKH benytter sig af. Systemets formål er flere. 1) Hjælpeværktøj i intern visitering af henvendelser. 2) Registrering af henvendelser, DUKHs rådgivning og statistiske data i forhold til retssikkerhed. 3) Registrering af sager og dokumenter i rådgivningssager. 4) Registrering af sager og dokumenter i administrative sager. 5) Statistisk udtræk Tidsregistering af medarbejdernes tidsanvendelse
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
Skabt af: Norddjurs Kommune.
Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
Skabt af: Morsø Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
Skabt af: Horsens Kommune, Horsens gl. Kommune, Gedved Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Struer Kommune, Thyholm Kommune.
SBSYS er et sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH). SBSYS indeholder moduler, som er afpasset brugerens behov.
Skabt af: Vordingborg Kommune.
ESDH system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Rødovre Kommune.
eDoc var Rødovre Kommunes generelle ESDH-system, hvor sager, der ikke hørte hjemme i andre fagsystemer, blev journaliseret. Dette for at sikre opbevaring, genfinding og videndeling.
Skabt af: Skævinge Kommune, Hillerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fanø Kommune.
Digital sagsstyring- og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - digital vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondance - lagring af digitial korrespondance med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovlit i henhold til forvaltningslovgivningen.
Skabt af: Skive Kommune, Skive Kommune, Spøttrup Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra gl. Skive Kommunes ESDH-løsning 2003-2006 og PPR-system 1007-2004 og gl. Spøttrup Kommunes socialsystem 1999-2004
Skabt af: Faaborg Kommune, Ringe Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Jammerbugt Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Hoje-Taastrup Kommune.
Sags- og dokumentaandteringssystem for at kunne gemme og fremsøge sager og dokumenter. Samtidig at kunne opfylde logningskrav.
Skabt af: Halsnæs Kommune.
SBSYS er et journalsystem, som bruges af alle forvaltninger i Halsnæs kommune til digital sagsstyring og dokumenthåndtering. Kommunens sagsbehandling baseret på digital forvaltning og videndeling. Indscanning af indgående papirpost. Digital fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen. Videndeling på tværs af kommunen
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data fra Struer Kommune.
Skabt af: Gl. Horsens Kommune, Bræstrup Kommune, Gedved Kommune, Horsens Ny Kommune.
KMD Sag Basis og Journal er et sagshenvisnings- og advissystem. KMD Sag indeholder Identifikationsoplysninger på borgere, der modtager ydelser fra kommunen, dvs. arbejdsløshedsdagpenge, kontanthjælp og revalidering, aktivering, orlovsydelser, sygedagpenge, folke- og førtidspension. Ligeledes oplysninger eller adviser vedr. inkasso, SU, ventelister, hjælpemidler, omsorgsjournaler, hjemmehjælp, familiepleje, efterløn, boligsikring, boligstøtte, daginstitution, boliglån, flygtninge, forældremøder, handicap, haveservice, helbred, sundhedspleje, barsel, Akasse, ungdomsvejledning mv.
Skabt af: Aalestrup Kommune, Farsø Kommune, Løgstør Kommune, Aars Kommune, Vesthimmerlands Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager. Systemet indeholder data og dokumenter fra Vesthimmerland Kommune.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Allerød Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Lejre Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Lejre Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Der er digitale metadata for hele perioden og digitale dokumenter fra 1.1.2014 - 31.12.2019
Skabt af: Viborg Kommune, Viborg Kommune, Bjerringbro Kommune, Karup Kommune, Fjends Kommune, Møldrup Kommune, Tjele Kommune, Aalestrup Kommune.
Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Gørlev Kommune, Kalundborg gl. Kommune, Kalundborg Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Lejre Kommune.
Journalisering og styring af sagsdata for nemmere genfinding og videndeling.
Skabt af: Fredericia Kommune.
At skabe et fælles sag- og arkivsystem for Fredericia Kommune, med henblik på effektiv sagsbehandling, videndeling og genfinding af sager.
Skabt af: Viborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Svendborg Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Brøndby Kommune.
Formålet med KMD Sag EDH er styring af kommunens sager og dokumener. Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager.
Skabt af: Vissenbjerg Kommune, Assens gl. Kommune, Assens Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Solrød Kommune.
Solrød Kommunes overordnede mål for indførelsen af ESDH er, at ESDH skal bidrage til at levere en endnu bedre kvalitet overfor borgere m.fl. udkrystalliseret i disse 4 mål:
1. Sikkerhed for at sagerne og sagernes dokumenter til enhver tid er til at finde, er journaliserede og overskuelige
§ For andre end den, som lige har sagen liggende
§ For at forskellige teams/afdelinger/institutioner kan dele fælles sager uden at skulle sende mails/kopier frem og tilbage og hver vedligeholde samme sag.
2. Bedre muligheder for at koordinere sager og udøve helhedsorienteret sagsbehandling, da vi vil kunne søge efter og eventuelt sammenkoble beslægtede sager.
3. Bedre muligheder for at effektivisere og leane vores arbejdsgange og opgaveløsning både i den enkelte afdeling/institution og i de koordinerende og tværgående arbejdsgange. Acadre skal derfor udnyttes til at give os nye teknologiske muligheder til at indføre smartere og lettere arbejdsgange og opgaveløsning.
4. Gøre det lettere at opfylde lovgivning og god sagsbehandlingspraksis.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling.
Skabt af: Stevns Kommune, Stevns Kommune.
Registrering af sager og dokumenter i Stevns Kommune.
Skabt af: Køge Kommune, Køge Kommune.
Kommunens journal- og arkivsystem. Kommunens digitaliserede byggesager
Skabt af: Skævinge Kommune.
Journalsystem uden digitale dokumenter med det formål at håndtere sager og dokumenter i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Struer gl. Kommune, Struer Kommune.
KMD Sag er kommunens centrale ESDH-system, som anvendes til dokumentation af borgersager, emnesager og politiske sager.
Skabt af: Rudkøbing Kommune, Tranekær Kommune, Sydlangeland Kommune, Langeland Sammenlægningskommune Kommune, Langeland Kommune.
Systemet har skullet dokumentere kommunens sagsbehandling
Skabt af: Svendborg Kommune.
ESDH-system med det formål at håndtere sager og dokumenter elektronisk i forbindelse med kommunens sagsbehandling
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Herning Kommune.
E-journal til registrering af papirsager i Herning Kommune
Skabt af: Lemvig Gl. Kommune, Thyborøn-Harboøre Kommune, Lemvig Ny Kommune.
Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.