Skabt af: Vesthimmerlands Kommune, Løgstør Kommune.
                        
                        
                                Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Vallø Kommune, Stevns Kommune, Stevns (ny) Kommune.
                        
                        
                                Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og arkivering.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Kulturarvsstyrelsen, Kunststyrelsen, Danish Crafts, Kulturministeriets Koncerncenter, Tilskudssekretariatet, Styrelsen for Bibliotek og Medier, Departementet.
                        
                        
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Nyborg Gl. Kommune, Nyborg Kommune.
                        
                        
                                Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Ulfborg-Vemb Kommune, Holstebro Kommune, Vinderup Kommune, Holstebro Kommune.
                        
                        
                                Formålet med systemet er at danne grundlag for kommunens løbende sagsbehandling med tilhørende dokumenthåndtering og -arkivering.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Norddjurs Kommune.
                        
                        
                                Kommunens generelle elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Morsø Kommune.
                        
                        
                                Elektronisk sagsstyring- og dokumenthåndtering. Effektiv og konsistent sagsbehandling i kommunen baseret på digital forvaltning og videndeling. Indsamling, registrering, opbevaring, systematisering, overgivelse og sletning. Indscanning af indgående papirpost. Elektronisk fremsøgning af sager og dokumenter til støtte for sagsbehandlingen - elektronisk vedligeholdelse af firma- og personoplysninger med henblik på korrekt adressering af korrespondence - lagring af elektronisk korrespondence med private personer/firmaer og offentlige myndigheder - videndeling på tværs af kommunen i det omfang dette er lovligt i henhold til forvaltningsloven.
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Odder gl. Kommune, Odder ny Kommune.
                        
                        
                                KMD Sag er et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sagere, føre journal og modtage advisering
                         
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Det Danske Filminstitut.
                        
                        
                        
                        
                        
                     
                    
                        
                        
                        
                        
                            
Skabt af: Midtdjurs Kommune, Rønde Kommune, Ebeltoft Kommune, Rosenholm Kommune, Syddjurs Kommune.
                        
                        
                                Kommunens generelle elektroniske sags  og dokumenthåndteringssystem til brug for sagsbehandling