Skabt af: Herlev Kommune.
Systemet er oprettet som fagsystem for myndighedssagsbehandlingen I Herlev kommune, på området voksen med særlige behov. Alle borgere der har søgt og fået afslag eller bevilget en ydelse er registeret i systemet. Systemet er brugt som dokumenthåndteringssystem og journalskrivning. Systemet er ligeledes anvendt til at indberette til Danmarks Statistik.
Skabt af: Gl. Varde Kommune, Ny Varde Kommune.
Varde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Fredericia gl. kommune, Fredericia.
I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde. Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Kerteminde Gl. Kommune, Langeskov Kommune, Munkebo Kommune, Kerteminde Ny Kommune.
Kerteminde Kommune anvender KMD Sag EDH til registrering og styring hovedsagelig af borgersager. I KMD Sag EDH har brugerne adgang til at se/læse eller sagsbehandle sager, journalnotater, adviser (erindringer) inden for deres arbejdsområde.
Derudover modtager brugerne også ’dagens post’. Brugerne har forskellige rolleprofiler og derved har de forskellige adgange til at se/læse, registrere og sagsbehandle ind i systemet.
Skabt af: Kærhuset.
IT-system til understøttelse i det daglige arbejde med borgerne med nedsat funktionsevne.
Skabt af: BB-Journal.
Formålet er at journalisere beboere og disses notater, handleplaner o.a.
Skabt af: Dagsværket.
IT-system til understøttelse i det daglige arbejde med borgerne med nedsat funktionsevne.
Skabt af: Svendborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og lovgivningen for ældre- og plejeboliger. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Svendborg Kommune, Gudme Kommune, Egebjerg kommune.
Planlægning, kørelister og dokumentation af Svendborg Kommunes omsorgsindsatser på ældre og handicapområdet samt hjælpemidler.
Skabt af: Gedved Kommune, Brædstrup Kommune, Gl. Horsens Kommune, Horsens Kommune, Samsø Kommune, Odder Kommune.
Løsningen er anvendt til registrering af sundhedsfaglige data i Horsens Kommunes myndigheds- og udførerled samt socialfaglige data i Horsens Kommunes myndigheds- og udførerled.