Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
3
0

Årstal ? (1995 - 2018)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 3

Uoplyst
Aflevering 20843
Skabt af: Odder Kommune.

Administration og dokumentation af Det specialiserede socialområde = Handicappede og Udsatte Voksne (DHUV)


Register
Aflevering 20874
Skabt af: Ikast-Brande Kommune.

Når borgere har brug for besøg af det sundhedsfaglige personale, benytter Center for Sundhed & Pleje systemet til planlægning og dokumentation. Som værktøj støtter KMD Care alle arbejdsgange fra visitation til levering af ydelsen ved at dokumentere forløbet, stille information til rådighed og skabe overblik. Center for Sundhed & Pleje benytter systemet til at holde styr på oplysninger om borgere, tildelte ydelser, plejeproblemer og -løsninger, medicinordinationer, planlægning og dokumentation og til sagsbehandling på hjælpemidler, arbejdsredskaber, boligadministration og meget andet.


ESDH-system
Aflevering 50106
Skabt af: Brøndby Kommune.

Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.