Skabt af: Økonomistyrelsen, Statens Administration, Moderniseringsstyrelsen.
Formålet med systemet har været at registrere, journalisere og understøtte sagsbehandlingen i Økonomistyrelsen, Statens Administration og Moderniseringsstyrelsen
Skabt af: By- og Landskabsstyrelsen, Center for koncernforvaltning, Danmarks Miljøportal, Danmarks Miljøundersøgelser (DMU), Miljøministeriets departement, Institut for Miljøvurdering, Kort & Matrikelstyrelsen, Skov- og Naturstyrelsen, Nationale Geologiske undersøgelse for Danmark og Grønland (GEUS), Skov- og Naturstyrelsen, Naturklagenævnet, Miljøklagenævnet, Miljøcenter Nykøbing, Miljøcenter Odense, Miljøcenter Ribe, Miljøcenter Ringkøbing, Miljøcenter Roskilde, Miljøcenter Aalborg, Miljøcenter Aarhus.
Styring af opgaver på Miljøministeriets område
Skabt af: Sø- og Handelsretten.
Registrering af oplysninger vedrørende rettens administrative sager og dokumenter. Søgesystem til papirsagerne.
Skabt af: Nordjyllands Trafikselskab.
Håndtering af sager og dokumenter som grundlag for Nordjyllands Trafikselskabs virksomhed
Skabt af: Copenhagen Business School.
Dokumentering af de administrative processer på CBS, personalesager og studerendesager
Skabt af: Sydtrafik.
Systemet har skullet dokumentere organisationens sagsbehandling
Skabt af: Movia.
Sags- og dokumenthåndteringssystem
Skabt af: Trafikselskabet Fynbus.
Et sags- og dokumenthåndteringssystem til journalisering og dokumentation af sagsbehandlingen i FynBus.
Skabt af: Region Sjælland - regionshuset.
FICS er et Elektronisk Sags- og DokumentHåndteringsSystem også kaldet ESDH. Det er brugt i regionshuset til emne-, borger- og personalesager.
Skabt af: Regionshuset, Anæstesien, Sygehusapoteket, Aalborg Sygehus, Sygehus Vendsyssel, Sygehus Himmerland, Sygehus Thy-Mors.
Sags- og dokumenthåndteringssystem til regionshusets og sygehusenes administrative sager, herunder personalesager
Skabt af: Klima- og Energiministeriet, Klima-, Energi- og Bygningsministeriet, Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet, Klimarådet.
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Beskæftigelsesministeriet, Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (personalesager), Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (generelle sager).
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.