Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
4
0

Årstal ? (1998 - 2014)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 4

Journal
Aflevering 19041
Skabt af: Socialministeriet, Velfærdministeriet, Indenrigs- og Socialministeriet, Socialministeriet, Indenrigs- og Sundhedsministeriet (Indenrigsdelen), Psykolognævnet, Rådet for Social Udsatte.

At registrere departementets sager og dokumenter i journalperioden 2006-2010.


Register
Aflevering 19624
Skabt af: Herning Kommune, Herning Kommune.

Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.


Register
Aflevering 20137
Skabt af: Kalundborg Kommune.

Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.


ESDH-system
Aflevering 19787
Skabt af: Socialstyrelsen.

Tilbudsportalen skal bidrage med et overblik over tilbud og udviklingen på det specialiserede socialområde. Tilbudsportalen er et kommunalt, regionalt og nationalt, samt socialfagligt og økonomisk styringsværktøj, hvor formålet er: · at styrke overblikket og forbedre planlægningsgrundlaget for tilbud, · at styrke grundlaget for valg af konkrete tilbud til den enkelte borger, · at skabe en generel åbenhed og gennemskuelighed i de tilbud, der er registreret i portalen, · at skabe sammenlignelighed mellem tilbuddene, herunder mellem offentlige og private tilbud, og udgifterne til tilbuddene, og · at sikre en lige konkurrence mellem private og offentlige leverandører.