Skabt af: Frivilligrådet, Det Centrale Handicapråd.
Intern sagsadministration samt varetagelse af viden, herunder indsamling af data til hvert fagområde og deling af rådsmateriale for Frivilligrådet og Det Centrale Handicapråd.
Skabt af: Det Centrale Handicapråd (DCH).
Intern sagsadministration
Skabt af: Sikringsstyrelsen, Socialministeriet, Sikringsstyrelsen, Indenrigs- og Socialministeriet, Social- og Integrationsministeriet, Socialstyrelsen.
Tilskudsadministration af tilskudsordninger på det sociale område.
Skabt af: Børnerådets Sekretariat.
Dokumenation af hele Børnerådets faglige og administrative virke.
Skabt af: VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd.
Dokumentation af VIVE's administration og forskningsprojekter.
Skabt af: Slots- og Kulturstyrelsen.
Håndtering af sager og dokumenter i forbindelse med Slots- og Kulturstyrelsens daglige arbejdsopgaver
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Høje-Taastrup Kommune, Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune, Kalundborg Kommune, Langeland Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Stevns Kommune , Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune , Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Favrskov Kommune, Fredensborg Kommune, Fredericia Kommune, Faaborg-Midtfyn Kommune, Hillerød Kommune, Ikast-Brande Kommune, Kalundborg Kommune, Middelfart Kommune, Morsø Kommune, Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune, Nyborg Kommune, Odder Kommune, Odsherred Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Solrød Kommune, Sorø Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Brøndby Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Høje-Taastrup Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nordfyns Kommune , Nyborg Kommune , Odder Kommune, Rødovre Kommune, Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Vordingborg Kommune, Stevns Kommune , Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Langeland Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nyborg Kommune , Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens Kommune, Fredericia Kommune , Faaborg-Midtfyn Kommune , Hillerød Kommune , Ikast-Brande Kommune, Jammerbugt Kommune , Kalundborg Kommune , Morsø Kommune , Norddjurs Kommune, Nyborg Kommune , Samsø Kommune, Skanderborg Kommune, Solrød Kommune, Svendborg Kommune, Varde Kommune, Vesthimmerlands Kommune, Viborg Kommune, Skive Kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger både over for børn og unge samt voksne og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde
Skabt af: Assens kommune, Fredericia kommune, Faaborg-Midtfyn kommune, Kalundborg kommune, Morsø kommune, Norddjurs kommune, Nyborg kommune, Samsø kommune, Skanderborg kommune, Skive kommune, Solrød kommune, Varde kommune, Vesthimmerland kommune, Viborg kommune.
KMD Børn og Voksne anvendes til afregninger for foranstaltninger, både over for børn og unge samt voksne, og er dermed med til at understøtte kommuners håndtering af især det specialiserede socialområde.
Skabt af: Kulturministeriet.
Sagsbehandling- Registrering af myndighedens administrative opgaver.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Skanderborg kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfyl-de den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Viborg kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfyl-de den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Hvidovre Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Stevns Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herlev Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Økonomi- og Indenrigsministeriet, Social- og Indenrigsministeriet, Indenrigs- og Boligministeriet, Indenrigs- og Sundhedsministeriet, Benchmarkingenheden, Rådet for Socialt udsatte.
Systemet anvendes til intern sagsadministration, varetagelse af ressortområde (ESDH)
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Herning Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for ser-viceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommu-nikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Solrød Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Svendborg Kommune, Gudme Kommune, Egebjerg kommune.
Planlægning, kørelister og dokumentation af Svendborg Kommunes omsorgsindsatser på ældre og handicapområdet samt hjælpemidler.
Skabt af: Nordfyn Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Odder kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering..
Skabt af: Vallensbæk Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven og sundhedsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Svendborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og lovgivningen for ældre- og plejeboliger. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer. Kunne opfylde den nationale it-strategi om digitalisering.
Skabt af: Socialstyrelsen.
F2 er Socialstyrelsens journaliseringssystem. Socialstyrelsen benytter derudover systemet til sags- og dokumenthåndtering.
Skabt af: Beskæftigelsesministeriet, Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (personalesager), Beskæftigelsesministeriets HR-afdeling (generelle sager).
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Ankenævnet for ATP, Arbejdsmiljørådet, Beskæftigelsesministeriet, Arbejdsretten.
F2 er et fælles arkiv for alt sagsrelevant materiale. Det anvendes til dokumentation, videndeling og journalisering.
Skabt af: Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet.
Systemet er udviklet specielt til støtte for DUKHs særlige opgaver og er tæt sammenvævet med de arbejdsgange og faglige rutiner DUKH benytter sig af.
Systemets formål er flere.
1) Hjælpeværktøj i intern visitering af henvendelser.
2) Registrering af henvendelser, DUKHs rådgivning og statistiske data i forhold til retssikkerhed.
3) Registrering af sager og dokumenter i rådgivningssager.
4) Registrering af sager og dokumenter i administrative sager.
5) Statistisk udtræk
Tidsregistering af medarbejdernes tidsanvendelse
Skabt af: Den Uvildige Konsulent på Handicapområdet.
Systemet er udviklet specielt til støtte for DUKHs særlige opgaver og er tæt sammenvævet med de arbejdsgange og faglige rutiner DUKH benytter sig af. Systemets formål er flere. 1) Hjælpeværktøj i intern visitering af henvendelser. 2) Registrering af henvendelser, DUKHs rådgivning og statistiske data i forhold til retssikkerhed. 3) Registrering af sager og dokumenter i rådgivningssager. 4) Registrering af sager og dokumenter i administrative sager. 5) Statistisk udtræk Tidsregistering af medarbejdernes tidsanvendelse