Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
7
0

Årstal ? (1995 - 2018)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 7

Journal
Aflevering 19396
Skabt af: Sundhedsvæsenets Patientklagenævn, Patientombuddet.

Registrering og fremsøgning af sager og dokumenter på PKNs ressortområde


Uoplyst
Aflevering 19447
Skabt af: Roskilde Amts Sygehusvæsen, Sygehus Øst, Sygehus Nord, Sygehus Syd, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse, Anæstesi, Slagelse, Reumatologi/Rehabilitering, Slagelse, Akutafdelingen, Slagelse, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse.

Emnesager


Uoplyst
Aflevering 19449
Skabt af: Sygehus Vest, Sygehus Syd, Psykiatrisk Center, Region Sjælland, Forberedelsesudvalget.

Politiske møder, styring af emne-, personale- og klientsager


Uoplyst
Aflevering 19450
Skabt af: Retspsykiatrien, Psykiatrien.

Emnesager


Uoplyst
Aflevering 20363
Skabt af: Region Syddanmark, Region Syddanmark Opstartsenhed, Sygehus Sønderjylland, Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Give Sygehus, Odense Universitetshospital, Svendborg Sygehus, Ærø Sygehus, Odense Universitetshospital - Svendborg Sygehus, OUH Sygehusenheden Ærø, OUH Sygehusenheden Nyborg, Nyborg Sygehus, Sydvestjysk Sygehus, Ringe Sygehus, OUH - Sygehusenheden Ringe, Faaborg Sygehus, Region syddanmark Psykiatri.

Acadre er et Elektronisk Sags og Dokument Håndterings system også kaldet ESDH. Det bruges for i hele Region Syddanmark til emne, borger og personale sager. Alle sager arkiveres og håndteres I Acadre.


It-system med dok.
Aflevering 50477
Skabt af: Rigshospitalet.

Administrativ sags- og dokumenthåndtering


ESDH-system
Aflevering 19404
Skabt af: Gudenåkollegiet.

Formålet med at indføre SBSYS er at SBSYS anvendes som grundlag for den daglige sagsbehandling herunder: at understøtte god forvaltningspraksis og overholde lovgivning at effektivisere arbejdsgange og videndeling at registrere og eventuelt scanne alle relevante dokumenter at alle relevante dokumenter er tilknyttet en sag at alle som udgangspunkt før adgang til alt, kun begrænses af absolut nødvendige sikkerhedsrestriktioner at sikre mulighed for sags- og dokumentflow i organisationen at give mulighed for adgang til sager og dokumenter fra hjemmearbejdspladser m.m. Gudenåkollegiet hørte i perioden 4.11.2005-31.12.2006 under Vejle Amt. I perioden 1.1.2007 til 30.6.2012 hørte Gudenåkollegiet under Region Midtjylland.