Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
7
1

Årstal ? (1995 - 2018)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 8

Journal
Aflevering 19396
Skabt af: Sundhedsvæsenets Patientklagenævn, Patientombuddet.

Registrering og fremsøgning af sager og dokumenter på PKNs ressortområde


Forskningsdata
Aflevering 37501
Skabt af: Afdeling for Sundhedstjenesteforskning, Institut for Folkesundhedsvidenskab, Allan Krasnik.

Undersøgelsens formål er at belyse variationen i viden, holdninger, erfaringer og kommunikationsbegrænsninger blandt forskellige kategorier af hospitalets personale med hensyn til patienter med indvandrerbaggrund. Ønsket var at identificere potentielle barrierer for en effektiv diagnose, behandling og pleje af patienter med indvandrerbaggrund.


Uoplyst
Aflevering 19447
Skabt af: Roskilde Amts Sygehusvæsen, Sygehus Øst, Sygehus Nord, Sygehus Syd, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse, Anæstesi, Slagelse, Reumatologi/Rehabilitering, Slagelse, Akutafdelingen, Slagelse, Arbejdsmedicinsk Klinik, Slagelse.

Emnesager


Uoplyst
Aflevering 19449
Skabt af: Sygehus Vest, Sygehus Syd, Psykiatrisk Center, Region Sjælland, Forberedelsesudvalget.

Politiske møder, styring af emne-, personale- og klientsager


Uoplyst
Aflevering 19450
Skabt af: Retspsykiatrien, Psykiatrien.

Emnesager


Uoplyst
Aflevering 20363
Skabt af: Region Syddanmark, Region Syddanmark Opstartsenhed, Sygehus Sønderjylland, Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Give Sygehus, Odense Universitetshospital, Svendborg Sygehus, Ærø Sygehus, Odense Universitetshospital - Svendborg Sygehus, OUH Sygehusenheden Ærø, OUH Sygehusenheden Nyborg, Nyborg Sygehus, Sydvestjysk Sygehus, Ringe Sygehus, OUH - Sygehusenheden Ringe, Faaborg Sygehus, Region syddanmark Psykiatri.

Acadre er et Elektronisk Sags og Dokument Håndterings system også kaldet ESDH. Det bruges for i hele Region Syddanmark til emne, borger og personale sager. Alle sager arkiveres og håndteres I Acadre.


It-system med dok.
Aflevering 20559
Skabt af: Gentofte Hospital, Herlev og Gentofte Hospital.

Det overordnede formål med et journalsystem, herunder registrering af ind- og udgående post, intern post samt elektronisk post, er at sikre en systematisk opbevaring og dermed mulighed for hurtig genfinding af informationer hos såvel sygehusdirektion som i alle stabsafdelinger. Formålet er således: • At dele viden på tværs af organisationen. • At understøtte samarbejdet på tværs af organisationen. Formålet med et journalsystem er derfor at sikre en hurtig og effektiv sagsbehandling. Systemet skal derfor som minimum kunne opfylde følgende krav: • Hurtigt finde verserende sager. • Hurtigt finde hvilende sager, som skal genoptages. • Finde sager, som kan benyttes som fortilfælde. • Finde breve som kan benyttes som ”model” / grundlag. • Besvare forespørgsler uden at finde sagerne frem. • Kontrollere, at sagsbehandlingsfrister overholdes. • Kontrollere, at modtagne anmodninger og høringer besvares inden for fastsatte frister. • Sandsynliggøre, at post ikke er modtaget eller afsendt. • Efterkomme anmodning om aktindsigt med den fornødne hurtighed. • Foretage søgning på tværs af journalplanens sagsgrupper. • Nemt udskille sager, der skal bevares. • Nemt at fastslå, hvem der sagsbehandler. Internt er journaliseringen / registreringen således en væsentlig hjælpefunktion for sags-behandlingen. Et effektivt journal- / registreringssystem danner samtidig grundlag for en senere rationel kassation af de arkivalier, der ikke har varig administrativ, retlig, videnskabelig og kulturel værdi.


ESDH-system
Aflevering 19404
Skabt af: Gudenåkollegiet.

Formålet med at indføre SBSYS er at SBSYS anvendes som grundlag for den daglige sagsbehandling herunder: at understøtte god forvaltningspraksis og overholde lovgivning at effektivisere arbejdsgange og videndeling at registrere og eventuelt scanne alle relevante dokumenter at alle relevante dokumenter er tilknyttet en sag at alle som udgangspunkt før adgang til alt, kun begrænses af absolut nødvendige sikkerhedsrestriktioner at sikre mulighed for sags- og dokumentflow i organisationen at give mulighed for adgang til sager og dokumenter fra hjemmearbejdspladser m.m. Gudenåkollegiet hørte i perioden 4.11.2005-31.12.2006 under Vejle Amt. I perioden 1.1.2007 til 30.6.2012 hørte Gudenåkollegiet under Region Midtjylland.