Skabt af: VASUafdeling Nord - Horsens, Horsens Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer
Skabt af: Nordfyns Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer
Skabt af: Herning Kommune, Herning Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Kalundborg Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Brøndby Kommune, Bofællesskabet Albjergparken, Bofællesskabet Lundedammen, Bofællesskabet Tranumparken, Boligerne Brøndbyøstervej, Lionslund, Job og aktivitetscenter Vestegnen.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Vesthimmerlands Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Region Hovedstaden, Københavns Amtskommune, AKUcenter, Boligerne Brøndbyøstervej, Den Sociale Virksomhed, Boligerne Gl. Lyngevej, Klintegården, Lionslund, Lunden-Gnisten, Rosenfeldthusene, Skibbyhøj, Skovgården, Specialbørnehaven i Frederikssund, 3kløveren, Bredegaard, Børneungecentret, Center for Forsorg og Behandling Solvang, Center for Forsorg og Behandling, Hulegården, Jonstrupvang, Kamager, Lunden, Lyngdal, Nødebogård, Orion, Røde Kors Herberg for Kvindere, Rønnegård, Psykiatrisk Center Sct. Hans, Solgaven, Svendebjerggård, Sølager, Geelsgårdskolen.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, tildelte ydelser, individuelle planer, daglig journalføring, medicinregistrering m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven, folkeskoleloven og lov om specialundervisning. Derudover er formålet for it-systemet at danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Glostrup.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Holstebro Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for serviceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Danmarks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.
Skabt af: Herning Kommune.
Formålet med it-systemet er at samle dokumentation vedr. sagsbehandling, ydelser, intern kommunikation m.v. i forhold til borgere, der modtager ydelser inden for ser-viceloven, sundhedsloven og dagtilbudsloven. Derudover kunne kommunikere elektronisk med sygehuse, læger, apoteker, andre kommuner i forhold til de gældende sundhedsaftaler. Kunne levere elektronisk data til Dan-marks Statistik om borgernes ydelser m.m. samt danne grundlag for styring af økonomi og ressourcer.