| maalgruppe_id |
Dum (ikke-databærende) nøgle.
|
| index_garanti_id |
Selvrefererende relation, der viser hvilken en af de målgrupper som der garanteres indeks på, som den aktuelle målgruppe skal hænges op på. Denne relation angiver sammenhængen i 1998.
|
| index_garanti_99_id |
Samme som relationen index_garanti_id, men bare for 1999.
|
| kortnavn |
Kortnavn på den enkelte målgruppe.
|
| beskrivelse |
Beskrivelse af den enkelte målgruppe.
|
| grp_ind |
Markering af den målgruppe som er GRP (dvs. 12 år +).
|
| aktiv_TV2_ind |
Om målgruppen udbyddes på TV2.
|
| aktiv_Zulu_ind |
Om målgruppen udbyddes på Zulu.
|
| aktiv_online_ind |
Om målgruppen må ses i online systemet
|
| saerplac_gevinst |
En procentsats som analysen indtaster og bruger. Bruges ikke til noget i Buster.
|
| index_garanteres_ind |
Markering af, at målgruppen index-garanteres.
|
| garanti_primetime_pct |
Den vægt hvormed indekset i primetime indgår i det samlede indeks som der garanteres på på målgruppen.
|
| Gallup_daekning_ind |
Viser om det er en målgruppe som dækkes af Gallups dækningsudregning.
|