Formål
?
opbevarre og sikre daglig dokumentation af sundhedsfaglig og pædagogisk praksis. Sikre og opbevarre dokumentation for misbrugsbehandling. Sikre og opbevarre dokumentation af terapeutisk behandling samt fremmøde. Sikre og opbevarre personalerelaterede dokumenter, samt arbejdsgangsbeskrivelser, hverunder retningslinjer, procedurerbeskrivelser, instrukser og vejledninger.
Indhold
?
Der rgistreres data om borgere der modtager ydelser efter servicelovens bestemmelser indenfor følgende områder: § 108, længerevarende botilbud,§ 104, aktivitets- og samværstilbud, midlertidigt botilbud jf. Servicelovens § 107, beskyttede beskæftigelse jf. Servicelovens § 103, Aktivitets- og samværstilbuddet jf. Servicelovens § 104, behandlingstilbud til borgere med stofmisbrugsproblemer, jf. Servicelovens § 101, aktivitets- og samværstilbud jf. Servicelovens § 104. Herunder løbende dokumentation af ovenstående ydelser. endvidere personalerelateret data i forbindelse med udførelsen af ovenstående leverencer.