Søgning » Kultur, identitet og image, 1996-99
Aflevering 20657
Forskningsdata

Kultur, identitet og image, 1996-99 (1996-1998)

Alias: Culture, Identity and Image

Formål ?

Formålet med undersøgelsen er at undersøge private og offentlige virksomheders identitet. Dette blive undersøgt ved hjælp af kvalitative data fra både offentlige og private organisationer.

Indhold ?

Undersøgelsen "Kultur, identitet og image" sammenligner erfaringer fra private og offentlige virksomheder i Danmark og England, som bevidst har arbejdet med virksomhedens identitet f.eks. i forbindelse med formuleringen af strategisk vision, udarbejdelse af designprogrammer eller anvendelse af integreret kommunikation.

Tabeller ?

Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.

Dokumentation ?
  • Kontekstdokumentationsnotat
Dækker perioden ?

Fra 01-05-1996 til 31-03-1998.

ID-oplysninger i data ?
  • Ingen
Andre oplysninger ?
  • Indeholder digitale dokumenter