WorkZone (2007-2018)
Formål
?
WorkZone er et elektronisk sags- og dokumenthåndteringssystem (ESDH-system), der har til formål at sikre en hensigtsmæssig og gennemskuelig opdeling af Kommissariatets sager, hurtig fremfinding af sager og dokumenter, besvarelse af forespørgsler uden at skulle finde sager frem, fornøden opfølgning på verserende sager (erindringskontrol), konstatering af (manglende) modtagelse og afsendelse af post og nem udskillelse af sager, der ikke skal bevares.
Indhold
?
ESDH-systemet indeholder alle dokumenter og øvrigt materiale, der har betydning for sagsbehandlingen og for dokumentation af denne i forhold til omverdenen. Det gælder ind- og udgående breve, men også alle andre dokumenter, der indgår i sagsbehandlingen, f.eks. e-mails, fax, telefonnotater, interne dokumenter og notater, protokoller, mødereferater m.v. Denne arkiveringsversion indeholder kun digitale dokumenter fra perioden 2011-2018.
Tabeller
?
Der er ingen tilgængelig information om tabeller.
Du kan søge om adgang til tabeloplysninger ved at klikke på 'Søg om adgang'.
Dokumentation
?
- Rigsarkivets afleveringsbestemmelse
- Journalvejledning for Kommissariatet på Øerne (2007-2016)
- Journalisering i Kommissariatet
- Oversigt over journaliseringspraksis
- Journalplan
- Tabel- og feltbeskrivelse af driftsversionen
- E/R-diagram af driftsversionen (overblik)
- E/R-diagram af driftsversionen (alle registre)
- Tabel- og feltbeskrivelse af arkiveringsversionen
- E/R-diagram af arkiveringsversionen
- Beskrivelse af konvertering fra driftsversion til arkiveringsversion
- Liste over dokumenter, der ikke kunne konverteres til arkivformat
- Notat vedrørende dokumenter, der ikke kunne konverteres til arkivformat
Dækker perioden
?
Fra 26-03-2007 til 31-10-2018.
ID-oplysninger i data
?
- CVR-nummer
- CPR-nummer
- Matrikelnummer
Andre oplysninger
?
- Indeholder digitale dokumenter