s_51 |
Hvilken ledelsesfunktion varetager du? |
s_52 |
Hvilken ledelsesfunktion varetager du? - Afdelingsleder (skriv klassetrin): |
s_53 |
Hvilken ledelsesfunktion varetager du? - Andet (hvad): |
s_2 |
Er der en bestemt i ledelsesgruppen, der har ansvaret for projekt 'Professionelle Læringsfællesskaber' på skolen? |
s_57 |
Hvis ja, hvem? (Skriv titel) |
s_22 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner med medarbejderne udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? |
s_23 |
I hvilken grad kan lærerne/pædagogerne gå til ledelsen, hvis de har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfælleskaber? |
s_24 |
I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfælleskaber? |
s_25 |
Arbejder pædagoger og lærere sammen (i de samme lektioner) om undervisningen på skolen i 3.-6. klasse? |
s_26 |
Arbejder pædagoger og lærere sammen (i de samme lektioner) om undervisningen på skolen i 3.-6. klasse? - Ja, på nogle klassetrin (skriv hvilke) |
s_27 |
Hvis ja, hvordan oplever du, at lærerne og pædagogerne samarbejder om undervisningen i klasserne? |
s_58 |
Hvis ja, hvordan oplever du, at lærerne og pædagogerne samarbejder om undervisningen i klasserne? - Andet (hvad): |
s_62 |
Hvordan er I organiseret i teams på din skole? (sæt gerne flere kryds) |
s_63 |
Hvordan er I organiseret i teams på din skole? (sæt gerne flere kryds) - Andet (hvad): |
s_31 |
I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolens ledelse vejleder lærerne i forberedelsen af undervisningsforløb i klasserne |
s_30 |
I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Ledelsen rammesætter og vejleder teamene i deres arbejde med opstilling af læringsmål |
s_29 |
I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Ledelsen rammesætter og vejleder teamene i deres arbejde med opfølgning på elevernes læringsudbytte |
s_59 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever? |
s_60 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål? |
s_61 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes? |
s_32 |
I hvilken grad drøfter I som ledelse løbende med lærere og pædagoger, hvordan der kan opstilles læringsmål for eleverne? |
s_33 |
I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til lærere og pædagoger? |
s_34 |
I hvilken grad får lærere og pædagoger løbende feedback fra ledelsen på deres undervisning? |
s_35_1 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde |
s_35_2 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
s_35_3 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests |
s_35_4 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelser blandt lærere og pædagoger |
s_35_5 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog |
s_35_6 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_64 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
s_39 |
I hvilken grad styrkes teamsamarbejdet som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber? |
s_46 |
I hvilken grad oplever du, at teamene i fællesskab opstiller læringsmål for undervisningsforløbene? |
s_47 |
I hvilken grad oplever du, at teamene i fællesskab opstiller tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (jf. taksonomi-modellen)? |
s_48 |
I hvilken grad oplever du, at læringsmålene formuleres, så de er forståelige for alle elever? |
s_49 |
I hvilken grad oplever du, at eleverne deltager i evalueringen af, om deres læringsmål er nået? |
s_55 |
Hvilke øvrige særlige aktiviteter, projekter eller temaer er i gang på skolen, som kan have indflydelse på projekt 'Professionelle Læringsfællesskaber'? Nævn gerne flere, samt hvad de indebærer: |
s_56 |
Kommentarer i øvrigt: |
b_1 |
Kommune |
b_2 |
Skole |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |