Tabel

Anden_måling_Ledere


Beskrivelse ?

Anden Måling med Lederne

Størrelse (Antal rækker) ?

33

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
s_51 Hvilken ledelsesfunktion varetager du?
s_52 Hvilken ledelsesfunktion varetager du? - Afdelingsleder (skriv klassetrin):
s_53 Hvilken ledelsesfunktion varetager du? - Andet (hvad):
s_2 Er der en bestemt i ledelsesgruppen, der har ansvaret for projekt 'Professionelle Læringsfællesskaber' på skolen?
s_57 Hvis ja, hvem? (Skriv titel)
s_22 I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner med medarbejderne udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber?
s_23 I hvilken grad kan lærerne/pædagogerne gå til ledelsen, hvis de har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfælleskaber?
s_24 I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfælleskaber?
s_25 Arbejder pædagoger og lærere sammen (i de samme lektioner) om undervisningen på skolen i 3.-6. klasse?
s_26 Arbejder pædagoger og lærere sammen (i de samme lektioner) om undervisningen på skolen i 3.-6. klasse? - Ja, på nogle klassetrin (skriv hvilke)
s_27 Hvis ja, hvordan oplever du, at lærerne og pædagogerne samarbejder om undervisningen i klasserne?
s_58 Hvis ja, hvordan oplever du, at lærerne og pædagogerne samarbejder om undervisningen i klasserne? - Andet (hvad):
s_62 Hvordan er I organiseret i teams på din skole? (sæt gerne flere kryds)
s_63 Hvordan er I organiseret i teams på din skole? (sæt gerne flere kryds) - Andet (hvad):
s_31 I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Skolens ledelse vejleder lærerne i forberedelsen af undervisningsforløb i klasserne
s_30 I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Ledelsen rammesætter og vejleder teamene i deres arbejde med opstilling af læringsmål
s_29 I hvilken grad sikrer I som ledelse, at der tages afsæt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Ledelsen rammesætter og vejleder teamene i deres arbejde med opfølgning på elevernes læringsudbytte
s_59 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever?
s_60 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål?
s_61 I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes?
s_32 I hvilken grad drøfter I som ledelse løbende med lærere og pædagoger, hvordan der kan opstilles læringsmål for eleverne?
s_33 I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til lærere og pædagoger?
s_34 I hvilken grad får lærere og pædagoger løbende feedback fra ledelsen på deres undervisning?
s_35_1 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde
s_35_2 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen
s_35_3 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests
s_35_4 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelser blandt lærere og pædagoger
s_35_5 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog
s_35_6 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_64 Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til lærerne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad):
s_39 I hvilken grad styrkes teamsamarbejdet som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber?
s_46 I hvilken grad oplever du, at teamene i fællesskab opstiller læringsmål for undervisningsforløbene?
s_47 I hvilken grad oplever du, at teamene i fællesskab opstiller tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (jf. taksonomi-modellen)?
s_48 I hvilken grad oplever du, at læringsmålene formuleres, så de er forståelige for alle elever?
s_49 I hvilken grad oplever du, at eleverne deltager i evalueringen af, om deres læringsmål er nået?
s_55 Hvilke øvrige særlige aktiviteter, projekter eller temaer er i gang på skolen, som kan have indflydelse på projekt 'Professionelle Læringsfællesskaber'? Nævn gerne flere, samt hvad de indebærer:
s_56 Kommentarer i øvrigt:
b_1 Kommune
b_2 Skole
stato_1 Samlet status - Ny
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
stato_5 Samlet status - Frafaldet
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv