| s_1 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? |
| s_2 |
Hvilken uddannelsesbaggrund har du? - Andet (Hvad): |
| s_3 |
Hvilke funktioner varetager du ud over lære-/pædagogfunktionen i skolen? |
| s_4 |
Hvilke funktioner varetager du ud over lære-/pædagogfunktionen i skolen? - Anden funktion, hvilken: |
| s_5 |
Hvilket klassetrin arbejder du primært på (har flest lektioner i)? |
| s_6 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? |
| s_7 |
Varetager du klasselærerfunktionen for en klasse på et af klassetrinene (evt. delt klasselærerfunktion)? - Ja, hvilket klassetrin: |
| s_8 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)? |
| s_81 |
Hvilket fag underviser du især i (har flest lektioner i)? - Andre fag (hvilke): |
| s_28 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner, udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I klasseteamet |
| s_29 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner, udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I afdelingsteamet |
| s_30 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner, udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I fagteamet |
| s_31 |
I hvilken grad tager I, i jeres diskussioner, udgangspunkt i den teoretiske viden om professionelle læringsfællesskaber? - I andre sammenhænge |
| s_32 |
I hvilke andre sammenhænge? |
| s_33 |
I hvilken grad kan du gå til din skoleledelse, hvis du har spørgsmål i forbindelse med arbejdet med udviklingen af professionelle læringsfælleskaber? |
| s_34 |
I hvilken grad er skolens implementeringsgruppe en god støtte i implementeringen af professionelle læringsfælleskaber? |
| s_41 |
Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen? |
| s_9 |
Arbejder I som lærere og pædagoger tæt sammen om planlægningen og afholdelsen af undervisningen? - Andet (hvad): |
| s_43 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? |
| s_44 |
Hvis ja, hvordan samarbejder I? - Andet (hvad): |
| s_82 |
I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig? |
| s_83 |
I hvilket team foregår det primære arbejde med 'Professionelle Læringsfællesskaber' for dig? - Andet (hvad): |
| s_46 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder om forberedelse af undervisningen i klassen |
| s_47 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opstilling af læringsmål |
| s_48 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Teamet samarbejder omkring opfølgning på elevernes læringsudbytte |
| s_49 |
I hvilken grad tager I i jeres teamsamarbejde på 3.-6. klasse udgangspunkt i de nye Fælles Mål i formuleringen af faglige læringsmål? - Læreren/pædagogen anvender egne og kollegaers refleksioner over elevernes læring til løbende at justere egen praksis og tilrettelæggelsen af læringsmiljøet |
| s_50 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sørger for en tydelig mål- og rammesætning for læringssituationen, som omfatter alle elever? |
| s_51 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Løbende tilpasser læringsmiljøet, således at alle elever trives og udvikler sig fagligt gennem individuelle mål? |
| s_52 |
I hvilken grad mener du, at I i teamene på 3.-6. klassetrin i dag: - Sikrer, at dialogen i læringssituationen sker i et respektfuldt, anerkendende og værdsættende sprog mellem lærer og elev samt eleverne indbyrdes? |
| s_53 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i formuleringen af egne faglige læringsmål |
| s_54 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne evaluerer selv deres arbejde |
| s_55 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne får løbende individuel feedback på deres faglige progression |
| s_56 |
I hvilken grad arbejdes der med faglige læringsmål for eleverne: - Eleverne inddrages i opstillingen af fremtidige læringsmål |
| s_57 |
I hvilken grad får du feedback fra ledelsen på din undervisning? |
| s_58 |
I hvilken grad anvender skoleledelsen data i sin feedback til dig og dine kollegaer? |
| s_59 |
I hvilken grad anvender I data i jeres feedback til eleverne? |
| s_60_1 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Observationer af læreres/pædagogers arbejde |
| s_60_2 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
| s_60_3 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Elevernes resultater i faglige tests |
| s_60_4 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt lærere og pædagoger |
| s_60_5 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte lærer/pædagog |
| s_60_6 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
| s_61 |
Hvilke data anvender ledelsen i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til dig og dine kollegaer (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
| s_62_1 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Portfolio |
| s_62_2 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Observationer af elevernes arbejde |
| s_62_3 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Prøver i undervisningen |
| s_62_4 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Spørgeskemaundersøgelse blandt eleverne |
| s_62_5 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Samtaler med den enkelte elev |
| s_62_6 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
| s_63 |
Hvilke data anvender I i forbindelse med databaseret evaluering og feedback til eleverne (sæt gerne flere kryds): - Andet (hvad): |
| s_64 |
Observerer I hinandens undervisning i jeres teams? |
| s_66 |
I hvilken grad yder I hinanden faglig sparring på jeres undervisning indbyrdes i jeres teams? |
| s_68 |
I hvilken grad er teamsamarbejdet styrket som følge af arbejdet med professionelle læringsfællesskaber? |
| s_74 |
I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab læringsmål for undervisningsforløbene? |
| s_75 |
I hvilken grad opstiller I i jeres teams i fællesskab tegn på læring på flere niveauer i et undervisnings-/læringsforløb (jf. taksonomi-modellen)? |
| s_76 |
I hvilken grad synes du, at læringsmålene formuleres, så de er forståelige for alle elever? |
| s_77 |
I hvilken grad deltager eleverne i evalueringen af, om deres læringsmål er nået? |
| s_78 |
I hvilken grad vægter I at sikre et godt socialt miljø i klassen? |
| s_79 |
I hvilken grad vægter I at sikre et godt fagligt miljø i klassen? |
| s_80 |
Kommentarer i øvrigt: |
| b_1 |
Kommune |
| b_2 |
Skole |
| b_3 |
Funktion |
| stato_1 |
Samlet status - Ny |
| stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
| stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
| stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
| stato_5 |
Samlet status - Frafaldet |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |